Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלריית התמונות ממפגש השבוע 11.4.03


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב הצהוב הוא לא אחר משברולט אלקמינו.

מנוע 5.7 ליטר, V8, אטמוספרי.

368 כ"ס ב-6150 סל"ד.

הנעה אחורית.

 

גיליון "אוטו" 200.

 

וואלה צודק. זאת אותה אל קמינו מהריסים בגיליון 200...

פורסם

התמונות נחמדות, אבל אולי שייכות יותר לפורום של מועדון החמש, לא?

אם מדובר על המפגש שלנו אז התמונות של יונתן יותר קרובות ומדברות אלינו לא? :roll:

:-)

פורסם
התמונות נחמדות, אבל אולי שייכות יותר לפורום של מועדון החמש, לא?

אם מדובר על המפגש שלנו אז התמונות של יונתן יותר קרובות ומדברות אלינו לא? :roll:

 

דווקא היו שם שלוש תמונות יפות,

של איזה רכב צרפתי,אדום וקטן :yum: .

Rikshanoam-R

פורסם
התמונות נחמדות, אבל אולי שייכות יותר לפורום של מועדון החמש, לא?

אם מדובר על המפגש שלנו אז התמונות של יונתן יותר קרובות ומדברות אלינו לא? :roll:

 

דווקא היו שם שלוש תמונות יפות,

של איזה רכב צרפתי,אדום וקטן :yum: .

 

הוא גם מהענתיקות לא????

:lol:

:-)

פורסם
התמונות נחמדות, אבל אולי שייכות יותר לפורום של מועדון החמש, לא?

אם מדובר על המפגש שלנו אז התמונות של יונתן יותר קרובות ומדברות אלינו לא? :roll:

 

דווקא היו שם שלוש תמונות יפות,

של איזה רכב צרפתי,אדום וקטן :yum: .

 

הוא גם מהענתיקות לא????

:lol:

 

אם כן,הוא עבר אחלה רסטורציה :twisted:

Rikshanoam-R

פורסם
התמונות נחמדות, אבל אולי שייכות יותר לפורום של מועדון החמש, לא?

אם מדובר על המפגש שלנו אז התמונות של יונתן יותר קרובות ומדברות אלינו לא? :roll:

 

דווקא היו שם שלוש תמונות יפות,

של איזה רכב צרפתי,אדום וקטן :yum: .

 

הוא גם מהענתיקות לא????

:lol:

 

אם כן,הוא עבר אחלה רסטורציה :twisted:

 

 

כשעושים רסטורציה-כשפותחים את הדלת,היא לא אמורה לחרוק :twisted:

פורסם
התמונות נחמדות, אבל אולי שייכות יותר לפורום של מועדון החמש, לא?

אם מדובר על המפגש שלנו אז התמונות של יונתן יותר קרובות ומדברות אלינו לא? :roll:

 

דווקא היו שם שלוש תמונות יפות,

של איזה רכב צרפתי,אדום וקטן :yum: .

 

הוא גם מהענתיקות לא????

:lol:

 

אם כן,הוא עבר אחלה רסטורציה :twisted:

 

 

כשעושים רסטורציה-כשפותחים את הדלת,היא לא אמורה לחרוק :twisted:

 

בטח שהיא אמורה לחרוק,זה אוטו צרפתי והחריקה היא חלק מסימני ההיכר :wink: .

 

אתה יודע ערן אם הדלת חורקת,לא מחליפים את האוטו...אופס, סליחה

שכחתי אל מי אני מדבר :hihi: .(ערן,הכל בהומור אחי)

 

 

ד"א החריקה קיבלה היום טיפול,כמה התזות של WD-40 ושוב שקט.

Rikshanoam-R

×
×
  • תוכן חדש...