Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חושבים על פרקט בכל הבית חוץ מחדרים רטובים אבל יש מיליון סוגים והלכנו לאיבוד.

 

איזה סוג מומלץ שיחזיק גם במטבח בלי דרישות מיוחדות?

מה לגבי עמידות בנוזלים/שחיקה/שמש?

 

יצרנים וספקים מומלצים?

הכנות נדרשות?

 

הערכת מחירים אם מיהו יודע (לא קריטי. בכל מקרה אחרי שניסגר מה אשתי רוצה נבדוק מחירים)?

 

 

מזל שלפחות באינסטלצעה ואיטום אני מבין. חסך עוד שרשור.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מציע לפתוח בכל זאת שרשור על אינסטלציה ואיטום כדי לקבל את דעתו של טרנספורטר והנסיון שלו באינסטלציה ואיטום לאלפיון העליון. 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני מבקש לא לזלזל במאמציו של מרשי. עד לבית חנניה הוא נסע בשביל צנרת! בעוד שנהג לילה רכש כיריים ביטוח לאומי שאפילו אין להם סיזלזון... פלבאי בזוי.

 

 

 

  • מצחיק 2
פורסם

בוקר טוב,

 

יש לנו נסיון מצויין עם ׳אלברו פרקטים׳ מהרצליה פיתוח.

למרבה הפלא, הפרמיירה הנגזרת מהמיקום - נמוכה עד לא קיימת.

ביצעו אצלנו פרקט עץ מלא לכל הבית (כולל מטבח) למעט חדרים רטובים.

בעלי מקצוע אחרים שהגיעו אלינו להתקנות אחרות (מיזוג, מטבח, גבס, תאורה וכו׳), הקפידו לציין כל אחד בנפרד שהביצוע מעולה פלוס.

רעייתי ממליצה שתדבר עם אירה.

 

גילוי נאות: מעורבותי בתהליך הייתה מינימלית מינוס, בגדול נשאלתי לגבי גוון וטקסטורה בלבד (…) כך שאין לי היכרות אישית עם הספק. ואולם, מרוצה מאד מהתוצאה. ראה תמונת סף חדר רטוב.

 

לחלופין, מוצרי ׳קוויק סטפ׳ עשויים להוות חלופה מצויינת מבחינת ערך לכסף, הן מבחינת עמידות והן מבחינת מגוון.

ממה שקראתי, מומלצת תוצרת בלגית או גרמנית.

 

בכל מקרה, כמחצית מהחוויה/שביעות רצון מושפעת מאיכות ההתקנה וכאן רצוי לקבל חוו״ד מלקוחות.

מתקין רציני ישמח להראות תמונות ופרטי לקוחות.

 

בהצלחה! 😇,

איציק

 

643C45FD-A14A-4458-B792-1A0129E743C4.jpeg

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

×
×
  • תוכן חדש...