Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צריך למצוא את מוח האזעקה.

אולי בפלסטיקה מתחת להגה, או אולי בקיק-פאנל הימני.

 

משם תתחיל להתקדם.

תתחיל לפרק, עד שתמצא חיווט לא-מקורי. תתחיל לעקוב אחריו עד שתמצא.

 

לחליפין, אם יש גלאי נפח, הם מחוברים ליחידה שמחוברת למוח ומשם..

אם יש לד מהבהב בדשבורד, הוא מחובר למוח..

 

שים לב שעלולים להיות ניתוקים חוטיים ואולי אפילו אלחוטיים, לפי דגם האזעקה.

 

תעלה לפה צילומים אם אתה מסתבך, ננסה לעזור

 

  • אהבתי 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

התמונה הראשונה היא של הנורה שמהבהבת בתוך הרכב [משום מה אני לא מצליח להוריד את הפנל שעליה מן הסתם זה מחובר עם ברגים ולא רק עם תופסנים, אני צריך לעבוד על זה יותר],

דרך אגב מה זה העיגול ליד שנראה כמו ונטיל של צמיג?

התמונה השנייה היא מהחיווט יכול להיות שזה הקופסה הזו?

IMG_20221011_131524_259.jpg

IMG_20221011_131550_558.jpg

פורסם (נערך)

הקופסה השחורה שצילמת זה מודול הנעילה המרכזית המקורי של מאזדה.

עזוב אותו לנפשו.

(אם תסתכל היטב על הצמה שנכנסת אליו, בטח התעלקו עליו כדי לקחת טריגר נעילה. אבל המודול עצמו הוא חלק מקורי מהרכב).

 

בכל מקרה, אתה מנש בכיוון הנכון. 

רואה את כל החוטים שאסופים באיזולירבנד? הם מובילים למוח האזעקה (וכנראה לעוד כמה התקנות מקומיות שהן אולי מיותרות. החוט הצהוב, למשל נראה לי שיך לדיבורית ישנה).

תמשיך לעקוב אחריהן. נראה לאן נגיע :-)

 

מה שיש ליד הלד זה לחצן תכנות של קוברה (חלק מהאזעקה). 

יש אפילו דרך ללחוץ עליו קוד כדי להתניע בחירום, אם האזעקה לא מתנתקת...

 

אתה לא צריך לפרק את הפאנל, ולדעתי גם עזוב את הלד והלחצן כמו שהם, כי אחרת ישארו חורים, שזה יותר מכוער אפילו...

 

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הבעיה היא שהחוטים ממשיכים אל מתחת הפנל המרכזי ואני לא יודע איך מורידים אותו מצורף תמונות

השאלה היא האם זה פשוט?

וכן כמה זה יעלה במוסך כי אם זה יעלה רק 100 שח אני ילך למוסך

תודה רבה 

IMG_20221011_131550_558.jpg

IMG_20221019_124941_143.jpg

IMG_20221019_124947_500.jpg

IMG_20221019_125004_150.jpg

פורסם

המוח כנראה זרוק שם, מאחורי הרדיו.

שלוף את הרדיו ותמשש עם היד.

 

סבלנות. פרק בזהירות (חפש סרטון ביוטיוב לגבי כל מה שתרצה לפרק. לדוגמה center consul remuval lantis... כדי לפרק את הקונסולה המרכזית) כדי לא לשבור פלסטיקה. 

 

 

 

חשמלאי לא יקח הרבה יותר מ-100 שקל  להסיר את זה. (אולי 150-200).

אבל הכי כיף זה לבד. כשאתה מצליח, אין על הסיפוק שמרגישים.

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תיגש לקוברה ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. חבל לגרום נזק מיותר אם אתה לא בטוח מה אתה עושה. לי לפני מספר שנים עשו את הפעולה בחינם, תוכל להתקשר ולקבל הצעת מחיר לפני.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...