Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

הבדיקה לא משהו, בלשון המעטה.

1. הספק נמוך מאד - סימני בלאי קשה ושריפת שמן אומרים לך שחייב בדיקה במוסך רציני כדוגמת גבע בת"א על מנת לאבחן עד כמה קרוב המנוע למצב שדורש אוברול. @menir1 אולי יעזור עם עוד תובנות?

2. אמנם הגדרת המנוע בבדיקה שגוייה לדעתי (כתוב בנתוני יצרן 156 כ"ס, צריך להיות 165 בשנת 2015), אולם בדוק ליתר ביטחון מה כתוב ברישיון הרכב. אם, במקרה כלשהו, זה מנוע "פרינס" בגירסת 156 כ"ס אז ממליץ לרדת מהנושא בכל מקרה. מנוע מאד אהוב על המוסכים - פרנסה בשפע...

3. סימני תאונה - בדקת במרכז הסליקה של חברות הביטוח משמעות התאונה/ות?

4. מרווחי טיפול מומלצים למנוע 1.6THP היום הם 15,000 ק"מ/שנה, כך שבהחלט יתכן שגם מנוע שטופל כמו שצריך, אבל במרווחים של 20K, יגלה בלאי רציני.

 

אם מדובר במחיר פשוט פנטסטי (חצי ממחירון לערך) אז יש על מה לדבר כי יישאר לך כסף ליישור קו רציני. אם לא - מוטב שתתרחק.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

הבדיקה הזאת לא שווה את הנייר עליה היא מודפסת - איך הם יודעים שיש שריפת שמן? מדידת ההספק שלהם שווה לתחת (הם לא יודעים למדוד).

היה יותר מועיל אם היית משתף את היסטוריית הטיפולים של הרכב. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...