Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לאחרונה רכשתי יונדאי i10 2018 ואני מאוד לא מרוצה מהרכב, חיפשתי לחסוך עלויות של בלאי, ביטוח, טסט, דלק אבל הבנתי שמה שאני מחפש זה גם קצת להנות, בכל מקרה אני מחפש רכב בתקציב של עד 40-50 אלף שקלים, שיחסית זול לאחזקה מבחינת ביטוח וטסט וכמובן שכמה שפחות תקלות, נתקלתי בסיאט לאון 2014 ידנית 1.2 ליטר נפח מנוע בעלת 105 כוחות סוס, האמת שהאוטו די קורץ לי ולכן אשמח לשמוע חוות דעת על האוטו 

(בדגש על הגרסה הידנית) והאם ידועות בעיות נפוצות שעלולות לצוץ ברכב, אם יש הצעות לרכבים דומים שצד אחד יתנו כוח וידעו להתנהג ומצד שני שאחזקתם לא תהיה בשמיים, יותר מאשמח לשמוע

פורסם

ידני זה מעולה כי אתה חוסך לעצמך את הבעיות גיר הידועות.

לפי דעתי ה1.2 לא אמין, חפש את הדגם מנוע בגוגל , אתה כנראה תראה הרבה בעיות

פורסם

ה-1.2 דווקא נחשה מנוע יחסית אמין, לא נדיר לראות כאלה עם ק״מ גבוהה משמעותית מ-200k. 
כמו בכל מנועי הטורבו חייבים להקפיד על טיפולים בזמן ושמן איכותי. 

אם אני לא טועה ה-1.2 מהשנים האלה מצוייד בשרשרת תזמון ולא ברצועה. צריך לשים לב למותחן שלה שנוטה למות בטרם עת. בגדול לדעתי מומלץ להתייחס לשרשרת כמו לרצועת תזמון ולהחליף אותה כל 120k. 
 

בכל מקרה ממליץ להריץ חיפוש פה בפורום, המנוע הזה מאוד נפוץ ברכבי הקבוצה ויש עליו הרבה מידע. 

 

אני חושב שהשילוב של מנוע טורבו עם גיר ידני מקבוצת VAG הוא שילוב מאוד נעים ובמידה ומטופל כמו שצריך אמין - לפחות זאת החוויה שלי עם הA1

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

תודה רבה על התשובות, ממה שהבנתי לפי התגובות וחיפוש בפורום זה שהגיר הידני מומלץ בהרבה מהDSG ולגבע המניע, התשובות כאן שנויות במחלוקת, מצד אחד יש האומרים כי המונע אינו אמין וצד שני יש האומרים כי המונע די אמין, אם לומר את האמת אני די מבולבל, אשמח לפירוט בנוגע לאמינות ולחוסר האמינות במנוע.

 

עוד שאלה - אם הרכב הוא משנת 2014-2015 ועבר בין 150000-160000 קילומטרים זה אומר משהו על הרכב? כי זה קצת מחשיד מכיוון שזו כמות קילומטרים לא קטנה בעברו 7 או 8 שנים על הכביש

@shakedi @yuval5

×
×
  • תוכן חדש...