Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - טויוטה אוונסיס 2.0, 2011


menir1

פוסטים מומלצים

לפני 58 דקות, menir1 כתב:

האלטרנטור האחרון ששיפצתי ב"עוגן סטארט" מחזיק כבר 4.5 שנים (בלי עין הרע). 

 

אני חשבתי ששורש הבעיה של אורך חיים קצר לאלטרנטורים במנוע NFU זה המיקום שלו, צמוד לקטאליזטור - חשוף לרמת חום מטורפת, אז מה הפלא שהוא מתפגר? 

 

לכן היצרן שם לו מגן חום צמוד לסעפת/קדם-ממיר.

שמפרקים אותו ולא טורחים להחזיר אתה נכנס למעגל קסמים שקשה לצאת ממנו. אגב, בשנתונים הראשונים של ה c4 הריביזיה שהגיעה מהיצרן היתה עם ווסת שמתקלקל מהר (כנראה פגם ייצור סדרתי).

 

כמו שאתה מבין גם איכות החלקים קובעת (טאצ ווד).

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...