Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - טויוטה אוונסיס 2.0, 2011


menir1

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כאשר מבצעים החלפת נוזל CVT מניעתית כחלק משגרת הטיפולים,  לא אמור להיות שום הבדל בהתנהגות הגיר אחרי ההחלפה. בדיוק כמו אחרי החלפת שמן מנוע.

כאשר באים להחליף רק אחרי שמרגישים שהגיר לא עובד חלק, כן יכול להיות שינוי.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, המהיר הזהיר כתב:

מאז החלפת השמן גיר, הרגשץ הבדל בהתנגות של הגיר?

הגיר חלק לחלוטין והיה חלק גם לפני החלפת הנוזל. ההבדל היחיד שהבחנתי בו - לפני החלפת נוזל הגיר, כשהמכונית עומדת עם הגיר במצב ׳דרייב׳ והמנוע עדיין קר, כשהמנוע מסתובב ב-500 סל״ד, היו רעידות קלות. לאחר ההחלפה, עוצמת הרעידות פחתה משמעותית והן כמעט לא מורגשות.  

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

שנה וחודש לאחר החלפת נוזל הקרור חזרתי היום למוסך ״האחים קצב״ כתוצאה מירידה עקבית במפלס נוזל הקרור. שמתי לב מלפני כחצי שנה על ירידה איטית אך עקבית של המפלס. הוספתי כוס מים להביא את המפלס לקו המינימום לפני כ-3 חודשים ולאחרונה ראיתי שהמפלס נמצא כ-2 ס״מ מתחת לקו המינימום. חשדתי שמשאבת המים נוזלת וכיוון שחשוב לי שימוש בחלקים מקוריים ונוזל קרור רשמי של היצרן, חזרתי למוסך הזה.

 

בדיקה קצרה גילתה סימני נזילת מים מהרדיאטור דווקא. 

אז הוחלף רדיאטור למקורי ומילאו נוזל קרור מקורי. 

 

כזכור, החלפתי את נוזל הקרור (בפעם הראשונה בחיי המכונית) לפני כשנה כאשר המכונית הייתה בת 11.5. כנראה שפרק הזמן הנ״ל ארוך מדי והנוזל מקורי הפך לחומצי. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוצע טיפול החלפת שמנים על הדרך לאחר 8.5K ק״מ ו-11 חודשים. יש צריכת שמן של כחצי ליטר בין טיפולים.

המכונית ננהגת בעיקר בעיר ולמרחקים מאד קצרים (כקילומטר), כך שהקדמת הטיפול היא רק לטובה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

החלטתי לעקוב יותר מקרוב על צריכת השמן, וביצעתי בדיקות שמן תדירות. בפועל המנוע צורך כ-1.5 ליטר שמן ל-5000 ק"מ. למכונית נסועה נמוכה לגילה (נכון להיום, 128,000 ק"מ) וטופלה "לפי הספר" פעם ב-15k או שנה. רוב חייה, הטיפול הגיע לאחר שנה, כלומר זאת לא מכונית שחוותה הזנחה - להיפך. 

 

משיטוט בפורומים ברשת, אני מבין שזה לא מצב חריג. המנועים הללו, במיוחד בשנתונים שעד 2012-13, צורכים שמן. כנראה נובע מטבעות אטימה "רכות" יחסית, לטובת חיסכון בדלק. 

 

מאז שעברה לרשותי (לפני כשנתיים), משתמש בשמן Valvoline 5w30 סינטטי מלא (עד אז, טופלה במוסכי רשת היבואן). 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...