Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני עם מאזדה 2 2011 1.5 ליטר,בתקופה הקרובה אחליף את נוזל הקירור לאחר 10 שנים,הרכב עבר 205000 קילומטר.

לא יצא להסתכל בספר רכב לגבי כמות המים במערכת,מישהו יודע  כמה נכנס שם בליטר ? אני שואל כי זה נוזל קירור מיוחד שלא עולה זול בדיוק...

 

פורסם

Valvoline Zerex Asian

יכול לשמש כתחליפי למקורי ועולה משמעותית פחות ממנו. גלון אחד כמעט ומספיק כי לא כל הנוזל הקיים במערכת יוצא דרך פקק הריקון. הייתי שומר את הנוזל שיוצא ואם חסר קצת מוסיף מהישן כדי להימנע מקניית גלון נוסף עבור כמה מיליליטר. 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי

בטוח הנוזל הזה מאושר למאזדה ? לטווח ארוך אין נזק ?

דברתי עם justmotor מבקשים 54 שקל לליטר לפי דעתי קצת מוגזם אם לא מאוד...

פורסם (נערך)

אצל אותו Justmotor גלון של נוזל מקורי עולה 200₪.

פעם ב 10 שנים לא הוצאה כזאת גדולה...

 

https://www.justmotor.co.il/product/נוזל-קירור-מקורי-mazda-fl-22--1l-0-נוזל-קירור-מקורי--של-מזדה-בתקן-fl-22-astm-d3306-כמות-378-ליטר

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 23 דקות, S77T33 כתב:

היי

בטוח הנוזל הזה מאושר למאזדה ? לטווח ארוך אין נזק ?

דברתי עם justmotor מבקשים 54 שקל לליטר לפי דעתי קצת מוגזם אם לא מאוד...

תשאל את אבי מהחנות הזו, הוא בטוח מבין יותר ממני. למיטב ידיעתי הוא מתאים ולא אמור לגרום אף נזק. אם אתה חושש, תשלם עוד כמה עשרות שקלים למקורי. לשיקולך. 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, S77T33 כתב:

אני צריך 6 ליטר זה 400 שקל רק על "מים"....

אתה לא צריך 6 ליטרים, כי לא הכל יוצא. ובטח אין סיבה לקנות שני גאלונים, כי יש אצלם גם אריזות של ליטר..

אתה צריך גלון + עוד ליטר. רוצה שיהיה לך רזרבה להוסיף?תקנה עוד ליטר. 250-300₪ למקורי.

ולפי ההנחיות, ההחלפה היא כל 10 שנים או 195 אלף קילומטרים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

חברה,תודה על העזרה אבל כבר הזמנתי 2 גלונים,מקסימום שיהיה מלאי. 

הרכב כבר עבר 207 אלף ללא החלפת מים.

ןלמה לא יוצא הכל ? סוג של וואקום ? יש פקק מתחת לרדיאטור...

עריכה אחרונה על ידי S77T33
פורסם (נערך)

לא נורא. גם אני היום החלפתי בטויוטה למקורי. 5 ליטרים עולים 240₪. בספר הרכב רשום 6 ליטרים קיבולת, לא הייתי צריך להשתמש בכל ה 5 ליטרים.

תספר רק כמה ליטרים ייכנסו אצלך בהחלפה, למען השואלים בעתיד. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...