Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא רק שבארץ המחיר של הטסט הוא בין היקרים בעולם הנה קמה לה ועדה שכל רצונה לחלוב עוד כסף ומעלה את מחיר הטסט שוב.

https://www.israelhayom.co.il/business/article/12288676?amp=1

לא יאמן כמה סחיטה יש על נהגי ישראל ואני מקווה שכאשר אחרי הבחירות תהייה ממשלה שהיא לא ממשלת מעבר מישהו יקבל שכל ויחזיר את המחירים.

אולי אני נאיבי אבל פשוט נמאס שהממשלה שצריכה כספים לכסות על מליארדי השקלים שהיא פיזרה שולחת שוב יד לכיס הנהגים וחולבת אותנו.

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

ומה רע (מבחינת הממשלה)?
כל עוד הפרה ממשיכה לתת תנובות חלב טובות זה מצויין....
שפרה מפסיקה לתת חלב - היא בדרך כלל עוברת לשוק הבשר (-:

פורסם

ייאוש וחוסר אונים מוחלט.

לא אתפלא אם בקרוב נשמע גם על מס אוויר שאנחנו נושמים.

אבל בתכל'ס, רק אנחנו אשמים בזה שאנחנו בוכים ובוכים וממשיכים לשלם כרגיל.

 

 

  • רעיון טוב! 2

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 52 דקות, kobi_g כתב:

לא רק שבארץ המחיר של הטסט הוא בין היקרים בעולם הנה קמה לה ועדה שכל רצונה לחלוב עוד כסף ומעלה את מחיר הטסט שוב.

https://www.israelhayom.co.il/business/article/12288676?amp=1

לפחות לדייק.

 

את המחיר אכן מדובר שמעלים ל"טסט" - שזה הסכום המשולם למכון הרישוי עבור הבדיקה התקופתית.

 

אבל הלינק ל"המחיר של הטסט הוא בין היקרים בעולם" לא מדבר על זה אלא על אגרת הרישוי השנתית.

 

שני דברים שונים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 51 דקות, dani666 כתב:

לפחות לדייק.

 

את המחיר אכן מדובר שמעלים ל"טסט" - שזה הסכום המשולם למכון הרישוי עבור הבדיקה התקופתית.

 

אבל הלינק ל"המחיר של הטסט הוא בין היקרים בעולם" לא מדבר על זה אלא על אגרת הרישוי השנתית.

 

שני דברים שונים.

גם את זה יש תיכנון להעלות :( ובנוסף כל מיני "המצאות" שיפילו על כלי הרכב הjשמליים כדי להשיב את הכספים שימלאו את הבור שנהייה עקב חוסר שימוש שלהם בדלק

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

מתי הועלה מחיר מבחן הרישוי לאחרונה?

 

אכן האינפלציה מרימה ראש, גם הוצאותיהם של מכוני הרישוי גדלו. צריך לבדוק מה אחוז,העלאת המחיר בהשוואה לשינוי מחירי עלויות התפעול של מכוני הרישוי, מאז ההעלאה הקודמת.

 

בישראל יש מסורת ארוכת שנים של "הצמדות" שנועדו לפצות על האינפלציה. הצעירים שבינינו אינם מכירים את המנגנונים האלה, שמצד אחד מעלים מחירים ומצד שני מעלים גם את השכר לפי נוסחאות המבוססות על מדדי מחירים. זו ההצמדה למדד תשומות הבניה, וגם "תוספת היוקר" לשכר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעבר לזה, גם בנוגע לאגרה הכתבות לא מדייקות. אצלנו קוראים לזה אגרה, במדינות אחרות אולי האגרה נמוכה אבל יש כל מיני מסים אחרים שמסתתרים תחת שמות כמו מס כביש, ויכולים להיות גבוהים כמו אצלנו ויותר.

זה לא שאני שמח לשלם את כל המסים האלה, כמו שאני מתעב את השיטה הזו של עיתונאים לייצר תסיסה (וטראפיק) ע"י מניפולציות.

חזיר דיזל

פורסם

מספר המכוניות החדשות הנרכשות שובר שיאים. לא חושב שעלויות רכבים בישראל מפריעות למישהו. 

אין סיבה שלא יעלו. 

מה גם שהאינפלציה גורמת לכך שהרבה בעלי עסקים, קטנים וגדולים, מגלגלים את העליה על הלקוח, בדיוק באותה צורה שבה הלוקח מגלגל אותה על לקוחותיו שלו בעבודתו. 

בקיצור, כל אחד עושה מה ששאר 99% מהאנשים היו עושים במקרה שלו. המדינה יחד בעסק הזה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

מדינה אוכלת יושביה 🤮, לא זכור לי ששכר העבודה שלי עלה שאת שלהם צריך להעלות...

מהלינק שפרסמת רק בישראל חייבים לעשות טסט כל שנה ולשלם את המחיר הכי גבוה, לעומת מדינות אחרות שעושים כל שנתיים ומשלמים רק 270/150 שקל

עריכה אחרונה על ידי yosilogen
  • אהבתי 1

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם (נערך)

לפחות מוזילים קצת את מבחן הרישוי לרכב חשמלי כי אין בדיקות זיהום אוויר מ-96 שקל ל-94.7 שקל 😁

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • מצחיק 3
  • מבאס 1
פורסם

@yosilogen אתה כנראה צעיר ולא מכיר את ההיסטוריה של כלכלת ישראל. 

 

רוב עליות המחירים שאנחנו רואים בחודשים האחרונים אינן נובעות ממדיניות כשלהי של ישראל וממשלתה, אלא מתהליכים שמתרחשים בעולם - היציאה מהקורונה והאינפלציה שנגרמת על ידי הכספים שפוזרו במהלך המשבר, משבר השבבים שאנחנו מכירים כבר שנה - שנתיים, משבר המזון וחומרי הגלם שנגרם מהפלישה הרוסית לאוקראינה, ועוד כל מיני גורמים שלא נמצאים בשליטה ישראלית, ושישראל, כמדינה זעירה (בערך אלפית מהאוכלוסייה האנושית שעל כדור הארץ) לא יכולה להשפיע עליהם אבל מושפעת מהם.

 

בעבר היה מנגנון שנקרא "תוספת יוקר" שבו, כל אימת שמדד המחירים לצרכן עלה בשיעור מסויים, גם השכר היה עולה (בשיעור מעט יותר נמוך). בעשור האחרון, עם האינפלציה האפסית, המנגנון הזה התנוון, אני מניח שהוא יתחדש בצורה זו או אחרת. העניין הוא שבעבר המנגנון הזה היה מופעל לפי הסכמים בין הממשלה לארגוני העובדים, ובשנים האחרונות ארגוני העובדים הוחלשו מאוד. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא הכל כל כך גרוע:

נסעתי ברכב שכור במהלך שבוע אחד מניו יורק לניו ג'רסי (כשעה וחצי) כמה פעמים. סכום אגרות הכביש הגיעו ל 255$ (900 ש"ח, כן?)

ועוד ניסיתי להמעיט אותם קצת ע"י המלצות של ווייז.

לפחות כאן אין לנו אגרות כבישים וגודש, למעט 2-3 כבישי אגרה מצוינים!

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 5 שעות, shilo_v כתב:

ייאוש וחוסר אונים מוחלט.

לא אתפלא אם בקרוב נשמע גם על מס אוויר שאנחנו נושמים.

אבל בתכל'ס, רק אנחנו אשמים בזה שאנחנו בוכים ובוכים וממשיכים לשלם כרגיל.

 

 

סליחה על הגסות- מס חרא לפני ? 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כבר עלה, 

יצא לקנות נייר טואלט בזמן האחרון?! 😆

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

×
×
  • תוכן חדש...