Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני יודע שהיו הרבה שרשורים בעיניין בפורום אבל לא מצאתי מענה לשאלה שלי.

מעוניין להחליף את המערכת המקורית באלטו.

 

קיבלתי המלצה על קומפוננט Hertz CK 165, האם הוא יעשה את העבודה? או שיש משהו עדיף בטווח מחיר שלו?

מגבר יש לי Audison SR4

בקשר לHU, להשאיר את המקורי או שעדיף להחליף? אם כן אשמח להמלצה לHU 1DIN עם בלוטוס.

 

תודה רבה.

פורסם

סידרת הסנטו של הרץ היא סידרת כניסה מעולה במחיר שהם נמכרים בארץ 

הייתי מבטל לחלוטין כשיקול את סידרת האנרגי בטח את סידרת הדיצי הנמוכה יותר.

ה-Hertz CK 165 הוא סט הכניסה מאותה סידרה ,המתחרה העיקרי שלו בטווח המחיר הזה 

הוא המורל טמפו אולטרה 602

https://www.google.co.il/search?q=morel+tempo+ultra+602&sxsrf=APq-WBtiOQX6i0DtJwGSEzS3pNmxD9-10w:1648291819184&source=lnt&tbs=ctr:countryIL&cr=countryIL&sa=X&ved=2ahUKEwitlvnCzeP2AhXS6aQKHfczC-QQpwV6BAgBEBU&biw=1366&bih=625&dpr=1

 

בנוגע ליחידת ראש 

במחיר נמוך זאת איכותית 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1115187

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...