Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בהמשך ישיר להיסטוריה של המקום כבית ז**ות אחד גדול, מישהו חשב שזה לגיטימי לקחת 150 ש"ח על חניה של פחות מארבע שעות.

חניון מוזנח וגועלי באחד המקומות הכי מוזנחים וגועליים בתל אביב (בתחרות צמודה עם התחנה המרכזית), שמרשה לעצמו לקנוס כל אדם שלא שם לב למחירון הפצפון בכניסה.

 

מה המחירים הכי הזויים שראיתם בחניונים?

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
פורסם

פשש ואני התעצבנתי על זה ששילמתי 80 שקל באיזה חניון אחר שם באזור. איזו עיר מסריחה, מזל שאני לא צריך להגיע אליה אף פעם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 5
פורסם (נערך)

מחיר הזוי, אבל ידוע שבת"א לא משחקים עם חניה.
המלצה ראשונה אל תגיעו עם רכב.
אם כבר מגיעים עם רכב תמיד בודקים טוב טוב כל מה שקשור לחניה שם באם זה בחניון או סתם כחול לבן אחרת אוכלים אותה.
מי שבודק ושואל מגלה שיש דרכים לחנות בתא בזול, מלמצוא כחול לבן בתעריף סופר זול ועד חניונים במקומות מרכזיים שבשבעות מסויימות מאפשרות חניה בתעריף נמוך (חניון הסנטר למשל).

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לא רק ת"א. לפני חודשיים חניתי איזה 3 שעות במרכז ירושים, ביציאה גבו למעלה מ-100 ש"ח.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתור תושב בוגרשוב (האמא של מרכז ת"א), כל החניונים באיזור למעט החניון של דיזנגוף סנטר עושקים לכדי כאב. לפי פות"ש החניון של כיכר אתרים מציב רף חדש בעושק (מודה, לא קרוב אלי ומעולם לא נאלצתי לחנות בו) עם הסכום בו נקב. חניון הכיכר בלוריא, שזה מטר ממני, עושק ממי שאינו מנוי בקלות 60 שקלים עבור שעתיים~ של חניה.

נוסף לכל זה כמובן יש את הבלאגן שיצרה הגברת מיטל להבי ושות' עם מסלולי הקורקינטים (המיותרים משו, אבל זה נושא לשרשור פריקת תסכולים בפני עצמו) וניתוב התנועה לרחובות צרים שלא מותאמים לתנועה של רכבים כבדים, דבר שמעצים את עומסי התנועה והתסכול של התושבים.

  • אהבתי 2
פורסם

את המחירים בככר אתרים הקפיצו שנייה אחרי רכישת החניון .

לא באמת איכפת להם מהחניון או אפילו מההכנסות שלו, זה רק נסיון להעלות לו את השווי לקראת הפרוייקט העתידי.

  • רעיון טוב! 1
ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
לפני 26 דקות, motior כתב:

מילא בתל אביב... במרכז שרונה בכפר סבא (!) הורידו את המחיר ל-30 שקלים לשעה... אחרי שהיה 60

https://www.tzomet-ran.co.il/news/40848

זה כמובן ניצול דוחה של ישראלים תאבי בצע, שכל כך נפוץ לצערנו..

יש שם הרי בית משפט או משהו ומשרדים ממשלתיים, חוץ מאלה כל המכרז הזה מתפרק ואין בכלל מה לחפש שם, מנצלים את העובדה שאנשים חייבים להגיע למקומות האלה ואין שם שום ברירה אחרת לחנייה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, farkash7 כתב:

מחיר הזוי, אבל ידוע שבת"א לא משחקים עם חניה.
המלצה ראשונה אל תגיעו עם רכב.
אם כבר מגיעים עם רכב תמיד בודקים טוב טוב כל מה שקשור לחניה שם באם זה בחניון או סתם כחול לבן אחרת אוכלים אותה.
מי שבודק ושואל מגלה שיש דרכים לחנות בתא בזול, מלמצוא כחול לבן בתעריף סופר זול ועד חניונים במקומות מרכזיים שבשבעות מסויימות מאפשרות חניה בתעריף נמוך (חניון הסנטר למשל).

 

הבעיה שאין ממש דרך לחקור או לבדוק, נגיד אני רוצה לצאת בערב/יום רנדומלי למקום מסויים בעיר, מכניס את היעד בווייז ורואה מאה אופציות של חניונים באזור, כמובן שלא רשום מחיר באף מקום, לא בווייז עצמו ולא גם אם תקח חניון מסויים מהרשימה ותריץ עליו חיפוש בגוגל. 

 

אז מה עושים בדיוק, שואלים בכל פעם בקבוצת פייסבוק תל אביבית איפה הכי זול לחנות בכל פעם כשרוצים להגיע לאנשהו? זאת הדרך היחידה בערך והיא מן הסתם לא הכי נוחה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

איפה מחנה צפוני שמגיע לעיר הדוחה הזאת לסופש הקרוב? חשבתי לחנות בחניון מרוחק קצת ולקחת מונית לairbnb, מה עם רידינג לחמישי-מוצ"ש?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מעניין, משום מה היה לי איזה רעיון מוטעה לגמרי בראש לגבי קיומו של

 "מחיר מקסימלי שמותר לגבות על חנייה יומית". טוב לדעת...

 

לגבי ה"מופתעים" למיניהם, בחיאת. אם יש לכם רישיון ככל הנראה שיש לכם עיניים מתפקדות.

  • אהבתי 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 8 שעות, hans כתב:

לגבי ה"מופתעים" למיניהם, בחיאת. אם יש לכם רישיון ככל הנראה שיש לכם עיניים מתפקדות

מחזק, אני למדתי שאין גבול לחזירות של בעלי חניונים ואני מוודא שאני יודע כמה אשלם מראש

פורסם

תל אביב לא מעוניינת שתגיעו אליה ברכב ולכן לעולם לא יהיה פיקוח על המחירים. יתרה מכך - העיר לא דורשת חניה לכל דירה בבנייה חדשה, תקן החניה הוא משהו כמו 0.7-0.8 חניות לדירה.
מי שמגיע לאיזור בעייתי בשעות בעייתיות, תחנו מחוץ לעיר וקחו מונית\תח"צ.
בנוסף - חניוני חנה וסע ליוממים נמצאים בהליכי תכנון מפורט, כך שבעוד 3-4 שנים יהיו המון אלטרנטיבות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, Doron_Z כתב:

 

הבעיה שאין ממש דרך לחקור או לבדוק, נגיד אני רוצה לצאת בערב/יום רנדומלי למקום מסויים בעיר, מכניס את היעד בווייז ורואה מאה אופציות של חניונים באזור, כמובן שלא רשום מחיר באף מקום, לא בווייז עצמו ולא גם אם תקח חניון מסויים מהרשימה ותריץ עליו חיפוש בגוגל. 

 

אז מה עושים בדיוק, שואלים בכל פעם בקבוצת פייסבוק תל אביבית איפה הכי זול לחנות בכל פעם כשרוצים להגיע לאנשהו? זאת הדרך היחידה בערך והיא מן הסתם לא הכי נוחה. 


אתה לא צריך לחקור כלום. אתה יוצא בערב? תחנה בסנטר למשל
"לילה אחרי השעה 18:00 ועד 09:00 בבוקר 22 ש"ח (כניסה לפני השעה 18:00 תחוייב לפי שעות)
לילה ימי חמישי אחרי השעה 22:00 ועד 09:00 בבוקר 26 ש"ח"

משם תתקדם ליעד ברגל/מונית/תחבורה ציבורית, זה לא שאתה רחוק אתה בסנטר...
יש עוד חניונים עם מחירים הגיוניים ואם אתה אופטימי תמיד אפשר למצוא כחול לבן עם קצת עבודה בטח אם אתה מגיע מוקדם.

מה שבטוח לא עושים בתא זה נכסים לחניון על עיוור או חונים בכחול לבן בלי לבדוק את השילוט 30 פעם וגם אז להתפלל לאללה שלא טעיתם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...