Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, 

מחפש המלצות לג'יפון במחירים של עד 45 אלף. 

הדרישות בעיקר נסיעה נוחה, תחזוקה קלה יחסית, לא צריכת דלק גבוהה. 

פזלתי לכיוון דייהטסו טריוס 2010+- .. הפידבקים חלוקים בין רכב מצויין בשטח קל-בינוני, לגרוע בנסיעה בין עירונית, עם צריכת דלק מוגזמת. 

חייב לציין כי אני עושה נסיעות פעמיים בשבוע חיפה-אשקלון. 

לגבי יכולות שטח, לא חייב שיהיה מצויין, אבל שישרוד טיולים קלילים במדבר הדרומי :).  

 

תודה.

פורסם

תשמע.

חסכוני ורכב שטח לא הולכים ביחד.

צריכת דלק של מעל ל1/10 ברכב שטח כמעט ולא קיימת.

 

אולי באמת הטריוס מביא צריכה טיפה טובה יותר. אני בכלל לא בטוח.

אבל זה בא על חשבון הכוח הזמין בשטח, שמאוד נצרך.

 

 

.

פורסם
לפני 3 שעות, om2 כתב:

תשמע.

חסכוני ורכב שטח לא הולכים ביחד.

צריכת דלק של מעל ל1/10 ברכב שטח כמעט ולא קיימת.

 

אולי באמת הטריוס מביא צריכה טיפה טובה יותר. אני בכלל לא בטוח.

אבל זה בא על חשבון הכוח הזמין בשטח, שמאוד נצרך.

 

 

אני לא מחפש לכבוש הרים וגבעות .. 

דרך עפר פה, טיפה מים שם .. לא מעבר ..  הפורסטר כבד מדי בשבילי 😬

פורסם

אם אתה מתכוון לנסוע מעבר לשבילי קק"ל. אתה צריך רכב שטח מעבר ל4*4 בסיסי.

וכאלה אין עם צריכת דלק נורמלית (ונסיעה נוחה)

(ואל תתפשר בלי מיגון)

 

אם אתה רוצה רק שבילי קק"ל חפש גיפון בלי יכולות שטח. אבל אל תצא איתו לשטח, גם קצת חול ושלולית זה שטח.

אחרת בתקיעה הראשונה תקלל את היום שרצית שטח. ובכלל, שתשבור משולש/צריה בכלל תכנס לאבל.

 

עוד משהו שיכול להיות מספק עבורך. זה דאסטר דיזל. הוא סביר+ בשטח רך.

 

אך לדעתי יהיה קשה למצוא אחד סביר ב45 אלף

 

 

.

פורסם
לפני 7 דקות, om2 כתב:

אם אתה מתכוון לנסוע מעבר לשבילי קק"ל. אתה צריך רכב שטח מעבר ל4*4 בסיסי.

וכאלה אין עם צריכת דלק נורמלית (ונסיעה נוחה)

(ואל תתפשר בלי מיגון)

 

אם אתה רוצה רק שבילי קק"ל חפש גיפון בלי יכולות שטח. אבל אל תצא איתו לשטח, גם קצת חול ושלולית זה שטח.

אחרת בתקיעה הראשונה תקלל את היום שרצית שטח. ובכלל, שתשבור משולש/צריה בכלל תכנס לאבל.

 

עוד משהו שיכול להיות מספק עבורך. זה דאסטר דיזל. הוא סביר+ בשטח רך.

 

אך לדעתי יהיה קשה למצוא אחד סביר ב45 אלף

 

 

תודה 🙏

×
×
  • תוכן חדש...