Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמטפל ברכב בצורה מסודרת, המוסך שלו בזמן הטיפול כבר מוציא לו את האישור הזה ללא תשלום נוסף או בתשלום קטן  וזה לא מהווה שום התעסקות נוספת.

 

 

המטרד למי שלא מטפל בצורה מסודרת. 

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, חולגי כתב:

 

יותר זה לכוון שלא רוצים לראות על הכביש מכוניות ישנות.

אז למה גם לאספנות מבקשים את זה?

גם אותם לא רוצים לראות?

פורסם
לפני 17 דקות, מוטי אלתר כתב:

אז למה גם לאספנות מבקשים את זה?

מאותה סיבה שרשמתי - רכב אספנות נוסע מעט, יכול להיות שמטופל עצמאית על ידי בעל הרכב, לפעמים לא נוסע בכלל תקופות ארוכות - רוצים שיבדק במוסך פעם בשנה. 

 

בשביל להוריד מכוניות ישנות מהכביש אפשר להטיל מיסוי למשל אגרת רישוי יקרה יותר או הגבלות כניסה לאיזורים מסויימים למכוניות מתחת לתקן יורו מסויים. 

 

אישור תקינות לפני טסט זה לא כלי "חזק" לצורך העניין. 

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, מוטי אלתר כתב:

אז למה גם לאספנות מבקשים את זה?

גם אותם לא רוצים לראות?

כי גם רכבי אספנות הם רכבים ישנים...

 

גם אם הטסטר מתלהב מרכב האספנות שלך - אל תניח שרוצים לראות אותו בטסט (ועל הכביש).

ואני לא מתכוון כאן לחובבי מכוניות.

 

alfa 156 2.5.

פורסם

סיפור שהיה לי בטסט האחרון - יותר נכון בהכנה לטסט   - קצת חפירה אבל שווה לקרוא....

גם אני עם מאזדה לאנטיס 2003 שאוטוטו מגיע ל333,333,333 

טיפולים פשוטים לרכב כגון: שמנים (מנוע/גיר), פילטרים ופלאגים אני עושה לבד, לפני טסט לרכב אני מגיע למוסך לבדיקה כללית ומציין "הכנה לטסט שכולל אישור בלמים".

והפעם נסיתי מוסך אחר בהרצליה פיתוח שקיבל הרבה המלצות.....

ציינתי שאני צריך (1) הכנה לטס/אישור בלמים וכן (2)שיש לי עוד בעיה של נפילות סל"ד בעמידה ורעשים מכיוון הפליטה של המנוע (אולי יש קשר בניהם)

במקרה הראשון הוא טען שיש צורך להחליף תופים ושהשאר תקין והביא לי אישור בלמים וגבו 600 ש"ח~ ולגבי הבעיה השניה טען שהממיר קטליטי שלי מתפורר וצריך להחליף אותו  והביא לי הצעת מחיר...😬

חזרתי למוסך שלרוב אני מגיע אליו כאשר יש לי בעיות מיוחדות (גם בהרצליה פ.) .......... לגבי הבעיה של נפילות סל"ד - הבעיה נפתרה בעלות זניחה של החלפת צינור מגבר בלם שהיה קרוע , אבל.......

הוא גם הרים את הרכב על ליפט והראה לי שכל הצינורות של הנוזל בלם סדוקות ויש נזילה!!!! כמובן שגם החליפו לי את הצנרת עם נוזל בלם חדש

 

×
×
  • תוכן חדש...