Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

עשיתי בדיקת בלמים במוסך

מקדימה-  יש  לי צלחת דיסק עם רפידה  ומאחורה יש לי תוף בלם

הוא העלה את הרכב על הליפט ואמר שהבלמים בסדר בלי לפרק את ה4 גלגלים   והביא לי אישור בלמים  

האם אני יכול להיות רגוע מהבדיקה אף  עפ"י שלא הוריד את ה4 גלגלים?

תודה רבה לעונים

פורסם
לפני 34 דקות, אביה11 כתב:

הוא העלה את הרכב על הליפט ואמר שהבלמים בסדר בלי לפרק את ה4 גלגלים   והביא לי אישור בלמים  

עם יכולות ניבוי כאלה הבחור מבוזבז במוסך, עדיף שילך למלא לוטו.

אין שום דרך לדעת מצב של בלם תוף מבלי לפתוח אותו

יום טוב גם לך

פורסם

מעניין

לי ברכב המיושן

המוסכניק תוחב את ראשו מעל הגלגל 

מורה לי לסובב לכל צד

ואם הכל תקין מוציא אישור

בחיים לא העלה על הליפט

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

עם יכולות ניבוי כאלה הבחור מבוזבז במוסך, עדיף שילך למלא לוטו.

אין שום דרך לדעת מצב של בלם תוף מבלי לפתוח אותו

אי אפשר לראות בכלל?

פורסם
לפני 19 שעות, Igalz כתב:

אי אפשר

התקשרתי למוסך לאחר הבדיקת בלמים ואמרתי לו שמאחורה יש לי בלם תוף שרק ע"י פירוק הגלגל ניתן ליראות.. (והוא ראה ע"י בדיקה ויזואלית שהרכב על הליפט)

הוא אמר שאפשר להבחין לפי הכבל של בלם היד(אמברקס) את המצב שלהם..

מה אתם אומרים על זה?

פורסם

גרוע מאוד.

בבדיקת בלמים חייב לפרק 4 גלגלים, באם מדובר בבלמי תוף מאחורה חייב לפרק  תופים ולבדק מצב סנדלים, להסיט או גומיות האבק של המשאבות אופן ולוודא שהמשאבות לא נוזלות ושכל הקפיצים במקומם ושמנגנון הכוונון תקין והכל מורכב כראוי.

לאחר מכן בודקים את מצב צנרת הבלמים, שאין צינורות עייפים וסדוקים, סימני נזילות סביב משאבת בלם מרכזית, לבדוק את בלם היד שהוא מכוונן היטב ולא גבוה מידי.

לבסוף נסיעת מבחן לבדוק שדוושת הבלם תקינה ולא נמוכה מידי או שאין איבוד לחץ מהמערכת בלחיצה.


זו בדיקת בלמים תקנית במתן אישור.

הבדיקה השניה מתבצעת במכון טסט, שם מבצעים סימולציה לעוצמת הבלימה בכל הגלגלים.

אי אפשר לדלג על אחת מהבדיקות ולהסיק שהבלמים תקינים!

לפני 2 דקות, אביה11 כתב:

התקשרתי למוסך לאחר הבדיקת בלמים ואמרתי לו שמאחורה יש לי בלם תוף שרק ע"י פירוק הגלגל ניתן ליראות.. (והוא ראה ע"י בדיקה ויזואלית שהרכב על הליפט)

הוא אמר שאפשר להבחין לפי הכבל של בלם היד(אמברקס) את המצב שלהם..

מה אתם אומרים על זה?

לא שווה התייחסות.

תומר לו שניתן לבדוק את הבלמים לפי מזג האוויר בחוץ.

רק תשאל איך הוא יודע אם המשאבות אופן נוזלות לפי כבל בלם היד?!

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בטסט לא יכולים לבדוק את מצב הבלמים! נא לקרוא את תגובתי הקודמת!

אי אפשר לדלג על אחת מהבדיקות ולהסיק שהבלמים תקינים גם אם עבר טסט בשלום.

פורסם

את כל הבדיקות שרשם Ba323f אמורים לבצע גם בטיפול שנתי. 

 

כל הקטע של אישור בלמים ברכב ישן הוא בכך שהמחוקק יוצא מנקודת הנחנה שבעל רכב ישן כבר לא עושה טיפולים אז מאלצים אותו להכנס למוסך לבדיקה לפני טסט. 

 

 

 

פורסם

שילמת לו כסף על האישור תדרוש שיפרק גלגלים ותופים לבדיקה.

אצלך אם אני לא טועה מקדימה זה רפידות ומאחורה תוף.

ברפידות כן אפשר לראות מהצד ועם פנס את  עובי הרפידה. בלי לפרק גלגלים. במיוחד בג'אנטים מגנזיום.

פורסם
לפני 14 שעות, Buki כתב:

 

כל הקטע של אישור בלמים ברכב ישן הוא בכך שהמחוקק יוצא מנקודת הנחנה שבעל רכב ישן כבר לא עושה טיפולים אז מאלצים אותו להכנס למוסך לבדיקה לפני טסט. 

 

על זה אפשר להתווכח.

יותר זה לכוון שלא רוצים לראות על הכביש מכוניות ישנות.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...