Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואי .. אני הייתי בדמעות אם היה קורה לי :(

 

אתמול שנסעתי לעשות שייט קייקים, גם כן פחדתי,

 

אם החבר שלך הלך לאכול .. וזה לא קרה בטיול עצמו, אז הוא בהחלט יכל לקחת קצת מהאשמה

 

כיון שGPS , מפתחות (מי שם מפתחות בבגאז?) , ארנק (עם מה תשלם?!) כל זה, יכל היה לשים ליידו על השולחן.

 

וחוצמזה... בזמן האוכל תמיד שמים את האוטו קרוב לחלון \ לכביש \ אנערף איפה. לא במקום שכוח אל.

פורסם
נראה לי שהשוס האחרון במקומות אחסון נמצא בברלינגו החדשות.

יש שם תא די גדול (גם לפטופ נכנס) ממש מתחת לכסא הנוסע שליד הנהג.

 

אף אחד בחיים לא יגלה את זה. וגם אם כן, לא הכי קל לפתוח את זה.

 

חובה דבר כזה באוטו.

 

הצחקת אותי, ממתי תא מתחת לכסא הנוסע זה מקום מסתור שאף אחד לא מגלה? יש את זה במכוניות כבר יותר מעשור. אם כבר, אז תא כמו ברנו מגאן החדשות - מתחת לשטיח רצפה של הנוסע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חבר שלי נסע לחיפה עם חברתו לטייל קצת. כאשר הוא הגיע למקום חפצו, הוא השאיר את חפציו בתא המטען. היו לו שם : מפתחות של הרכב של אבא שלו,של הבית שלו, מחשב כף יד, כרטיסי אשראי, תיק של חברתו ועוד כמה דברים שנמחקו ממוחי.

 

הוא חוזר בערב, ומה הוא מגלה, הוא מגלה שפרצו לו לרכב. גנבו הכל.

 

היה לו שם רכוש בשווי של 5000-6000 ש"ח, וכל הפרטים שלו גלויים עכשיו. לא רק שגנבו לו את הכל, הבן אדם גם צריך להחליף מנעולים במזדה של אבא שלו, ובבית שלו.

 

יש לו חתיכת הוצאה.

 

אי אפשר לטייל בשקט במדינה הזאת מבלי שיפגעו לך ברכוש.

 

חיות!

 

שמוליק

מי לעזאזל משאיר כרטיס אשראי ברכב ?!?! :screwy:

 

תסלח לי מאוד שמוליק, אבל על "טעויות של כלא" משלמים ! והחבר שלך לצערנו (ולצערו) שילם. לא משאירים ברכב אמצעי תשלום או כל דבר אחר יקר ערך ! גם לא בתא מטען ! מהסיבה הזו כבר שנים שאני לא מאחסן את הכלים שלי בתא המטען !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...