Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי נסע לחיפה עם חברתו לטייל קצת. כאשר הוא הגיע למקום חפצו, הוא השאיר את חפציו בתא המטען. היו לו שם : מפתחות של הרכב של אבא שלו,של הבית שלו, מחשב כף יד, כרטיסי אשראי, תיק של חברתו ועוד כמה דברים שנמחקו ממוחי.

 

הוא חוזר בערב, ומה הוא מגלה, הוא מגלה שפרצו לו לרכב. גנבו הכל.

 

היה לו שם רכוש בשווי של 5000-6000 ש"ח, וכל הפרטים שלו גלויים עכשיו. לא רק שגנבו לו את הכל, הבן אדם גם צריך להחליף מנעולים במזדה של אבא שלו, ובבית שלו.

 

יש לו חתיכת הוצאה.

 

אי אפשר לטייל בשקט במדינה הזאת מבלי שיפגעו לך ברכוש.

 

חיות!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

למי שהולך לטייל הרבה הנושא מוכר,מניסיון,אל תשאירו כלום באוטו תיקחו הכל איתכם...

במיוחד אם אתם הולכים למסלול ארוך או לכמה שעות.

פורסם

לכן אני משתמש בתחבורה ציבורית כשאני הולך לטייל. אלא אם אני עוזב את הרכב לזמן קצר בלבד, מסלול קצר שחוזרים לרכב מהר

דן.

פורסם

תסלח לי, אבל באמת מי משאיר את רכושו היקר באוטו שנשאר מאחור במקום שכוח אל שהוא לא מכיר?

 

וזה ממש, אבל ממש לא קשור למדינה שלנו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים איתך. אין שום קשר לישראל.

 

תאמין לי שישראל הרבה יותר בטוחה מהרבה מקומות אחרים. כולל אוקראינה.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל מי שהולך לטייל במדבר מכיר את התופעה יפה מאוד. גם בחניונים מוסדרים עלולים לפרוץ שם למכוניות - וכן, לא משאירים ציוד בעל ערך ברכב לעולם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
תסלח לי, אבל באמת מי משאיר את רכושו היקר באוטו שנשאר מאחור במקום שכוח אל שהוא לא מכיר?

 

וזה ממש, אבל ממש לא קשור למדינה שלנו.

 

רוני

בן אדם לא יכול לסחוב איתו את כל מה שהוא מביא איתו. במקרה שלו זה היה מחשב כף יד עם GPS, מצלמה דיגיטלית לתמונות ועוד. זה קרה לחבר שלי בזמן שהם סעדו במסעדה, לאחר טיול.

 

הכותרת היא דיי כללית. תופעת הגניבות, הפריצות וההשחטה רק מתרחבת. למשטרה אין מה לעשות אלא להציב שוטר בכל מקום ואת זה היא לא עושה מסבות אחרות.

 

הכוונה הייתה בכותרת היא, שכל אחד יכול להפגע בכל מקום ובכל זמן.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מסכים איתך. אין שום קשר לישראל.

 

תאמין לי שישראל הרבה יותר בטוחה מהרבה מקומות אחרים. כולל אוקראינה.

טוב שאתה לא משווה לדרום אפריקה. גם אם אתה נמצא שם

 

עריכה: מסכים שישראל יותר בטוחה מהרבה מקומות (כולל אוקראינה ודרום אפריקה :-) ), אבל זה עדיין לא מתקבל על הדעת.

אבל מצד שני - הלוואי ואלה היו כל הצרות שלנו, פריצות לרכב.

פורסם
חבר שלי נסע לחיפה עם חברתו לטייל קצת. כאשר הוא הגיע למקום חפצו, הוא השאיר את חפציו בתא המטען. היו לו שם : מפתחות של הרכב של אבא שלו,של הבית שלו, מחשב כף יד, כרטיסי אשראי, תיק של חברתו ועוד כמה דברים שנמחקו ממוחי.

 

הוא חוזר בערב, ומה הוא מגלה, הוא מגלה שפרצו לו לרכב. גנבו הכל.

 

היה לו שם רכוש בשווי של 5000-6000 ש"ח, וכל הפרטים שלו גלויים עכשיו. לא רק שגנבו לו את הכל, הבן אדם גם צריך להחליף מנעולים במזדה של אבא שלו, ובבית שלו.

 

יש לו חתיכת הוצאה.

 

אי אפשר לטייל בשקט במדינה הזאת מבלי שיפגעו לך ברכוש.

 

חיות!

 

שמוליק

 

 

יחסית יש לו מזל:? "שרק" הרכוש שלו שהיה ברכב נגנב ולא הרכב כולו.

בנושא כזה תמיד צריך להיות זהירים, גם בחניונים מסודרים עם שמירה מתבצעות גנבות, לכן צריך לשקול היכן מחנים את הרכב ומה נשאר בתוכו....

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ממש לא קשור לארץ!

 

 

קרה לי אותו הדבר בבלגיה, אני הייתי עם פורד מונדאו ולידינו הייתה וולוו S80 ומשום מה פרצו דווקא אלינו...

 

ככה שזה לא רק בארץ!

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
תסלח לי, אבל באמת מי משאיר את רכושו היקר באוטו שנשאר מאחור במקום שכוח אל שהוא לא מכיר?

 

וזה ממש, אבל ממש לא קשור למדינה שלנו.

 

רוני

זה אחד

2)זה לא רק במדינה שלנו -אז... תבין לבד

3) מטעויות לומדים עם כל הכאב טהצער

פורסם

בגלל חארות כאלה אני נאלץ להסתובב עם הפאנל של הרדיו דיסק בכל חור....שלא נדבר שאני לא משאיר את הלפטופ אפילו לשנייה ברכב,גם תא המטען היום הוא כבר לא פיתרון....

פורסם

נראה לי שהשוס האחרון במקומות אחסון נמצא בברלינגו החדשות.

יש שם תא די גדול (גם לפטופ נכנס) ממש מתחת לכסא הנוסע שליד הנהג.

 

אף אחד בחיים לא יגלה את זה. וגם אם כן, לא הכי קל לפתוח את זה.

 

חובה דבר כזה באוטו.

172

×
×
  • תוכן חדש...