Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי בדגם והבחברה,מנוע יש אורך חיים יחסית ארוך,מכלולים רבים מסביבו יתקלקלו לפני כולל הגיר.

רכב ב 200000 קמ הוא בד'כ במצב כבר שדורש הערכות למספר בעיות ומתחיל להכאיב בכיס

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, חוש טכני סביר כתב:

כמה ק"מ   נחשב זמן חיים של מנוע בנזין ? 

נגיד 400.000 או 500.000. זה לא רלוונטי. 

 

כמו שנכתב, בערך באיזור 200 אלף או קצת לפני מתחילים להחליף אלטרנטורים, בולמי זעזועים, אולי גיר, ציריות, חלקי מתלה ועוד כל מיני דברים. אחרי רצף החלפות רוב האנשים מחליפים את הרכב. המנוע יכול להיות עדיין במצב מצויין. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

אין לך יותר מידי מה לפחד ממנוע,כל עוד מנוע אמין מטופל בזמן אפשר גם לקרוע אותו וגם יחזיק 300 אלף קמ. 

אבל כמו שרשמו יהיה כבר בלאי של תושבות מנוע וגיר,גומיות,בושינגים בכל הרכב. 

בולמים חלשים והזעות וכו. 

אפילו טרמוסטט/ראדיטור/משאבת הגה...זה לא נגמר. 

 

אבל זה ממש לא אומר רכב גמור,תלוי איך טפלו בו. 

הכל אפשר לסדר,הבעיה שלא בכל רכב כדאי. 

למשל במאזדה 3 שצריכה החלפה של כל חלק אפשרי כמעט עדיף לזרוק אותה לגריטה. 

מיאטה שצריכה החלפה של המון חלקים ממש לא זורקים. 
אין טעם להשקיע 15 אלף על רכב ששווה 15 אלף. 

יש טעם להשקיע 15 אלף על רכב ששווה 90 אלף,ואחרי החלפה של הכל יהיה ראש שקט והעלתה את ערך הרכב ב20 אלף. 

איזה רכב?ככלל מי ששואל שאלה של כמה זמן מנוע מחזיק עדיף שלא יקנה רכב ישן עם קמ גבוה...לדעתי.

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...