Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זה צמיג סימטרי או א-סימטרי ?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י vladclar,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על צמיגים א- סימטריים רשום "Outside " על הדופן החיצונית.

וחייבים להרכיב אותם כלפי חוץ עם הכיתוב.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, vladclar כתב:

על צמיגים א- סימטריים רשום "Outside " על הדופן החיצונית.

וחייבים להרכיב אותם כלפי חוץ עם הכיתוב.

 

יש קטע ש לצמיגים א-סימטריים יש צמיגים ימניים ושמאליים נכון ? 

 

איך רואים את זה? 

עריכה אחרונה על ידי איתי The Handy
פורסם

זה נכון רק אם הצמיגים האסימטריים הם גם כיווניים. אם הצמיג רק אסימטרי אז אפשר להתקין בשני הצדדים בלי הבדל. אני עד היום נתקלתי בצמיגים שהם או אסימטריים או כיווניים, לא שניהם ביחד. אם כי ייתכן שיש כאלה צמיגים ברמות הגבוהות של צמיגי ביצועים.

חזיר דיזל

פורסם
לפני 3 דקות, קורן בן אשר כתב:

זה נכון רק אם הצמיגים האסימטריים הם גם כיווניים. אם הצמיג רק אסימטרי אז אפשר להתקין בשני הצדדים בלי הבדל. אני עד היום נתקלתי בצמיגים שהם או אסימטריים או כיווניים, לא שניהם ביחד. אם כי ייתכן שיש כאלה צמיגים ברמות הגבוהות של צמיגי ביצועים.


בחיים לא ראיתי צמיג א-סימטרי כיווני תאמת

 

אבל לפי מה שהבנתי יש כיוון לא-סימטרי ובגלל זה הוא נקרא כך, כי הוא לא מתאים לכל צד( ימין, שמאל)

  • פיתרון
פורסם

לא,

א- סימטרי וכיווני אלה שני דברים שונים.

כיווני - זה עם סימון חץ לכיוון הגלגול. לכן יש צמיגים ימני/ שמאלי.

צמיגים א- סימטריים ללא סימון כיוון הגלגול אפשר להתקין בכל מקום ברכב, אבל חייבים להרכיב אותם על החישוק ככה שהכיתוב outside יהיה כלפי חוץ.

 

צמיגים סימטריים לא משנה איך מרכיבים אותם על החישוק. 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...