Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בשעה טובה האישה (בגיל 38) עברה טסט פנימי והגיע הזמן לחפש לה רכב (לפני שהיא עוברת טסט חיצוני), הרכב שלי קשקאי ידני ישן אינו יכול לשמש אותה (לומדת על רכב אוטו) .

דרישות 

בדקנו דציה והיא לא הצליחה למצוא תנוחת ישיבה ופסלה אותה על הסף , הצעתי רכבים אחרים כגון פיאט טיפו (תמורה מעולה לכסף לדעתי) והיא פסלה אותו על הסף , הגענו ביחד לרשימת דרישות מהרכב

 

1. סופר מיני עם בגאז מספיק גדול לעגלה 

2. מרווח סביר מאחור

3. רכב עם מערכות בטיחות כמה שיותר מקיפות ( לפחות מובילאיי) 

4.ישיבה גבוהה

5.תקציב עד 50K 

5.צריכת דלק פחות חשובה 

7. מדובר על נסיעות לרוב בתוך העיר לעבודה וחזרה ולפעמים לאסוף את הילדה מהגן

 

חשבתי על אופל קורסה שנת 2017 , או סיטראון C3 , אשמח לדעה על האמינות של הרכבים , ואם יש הצעות / מחשבות על רכבים אחרים. 

 

אייל הרשקוביץ 

 

עריכה אחרונה על ידי eyalher00
פורסם

הייתי בודק הונדה גאז, מרווחת אמינה וחסכונית.

פחות מצטיינת בזריזות אך לעיר תהיה מעולה.

 

הסיטרואן תהיה נוחה וחזקה יותר,שקטה יותר. איכות

חומרים עדיפה, אך היא פחות מרווחת.

למנוע הטורבו הייתה רצועת טיימינג בעייתית שהוחלפה בדור 2 ב2017, לכן חשוב לבדוק איזו רצועה יש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סבלנות!

לא שאני בא להוציא את המיץ, אבל ההבדל בין לעבור טסט פנימי לטסט אמיתי, זה עולם ומלואו,

מקווה שתעבור מיד טסט,

אבל אם לא, זה לשלם ביטוח סתם ועוד עלויות אחזקה,

בפרט שכרגע המחירים של היד שניה משוגעים,

וישנם כהנה וכהנה שלקח להם זמן עד הטסט, (שח"ו לא יהיה אצלכם)

המלצה תמתין בסבלנות,

מקסימום תחכה יום יומים אחרי הטסט לאוטו,

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

תודה לא חשבתי על הונדה גאז , אני אבדוק מה המחירים.

הייתה לי בעבר פיגו ישנה ומאוד אהבתי אותה(306 ידני 1.6 L ) , ההיתי נוסע למרכז לטפל בה,   לכן פחות חושש מייצור של הקונצרן , האם יש עוד רכבים בישיבה גבוהה עד 50K עם מערכות בטיחות אקטיביות שיתאימו לדרישות חשבתי על 2008 (2016-2017) אולי (אבל לא בטוח שיש מער' בטיחות אקטיביות )

דרך אגב בהתחלה שנסיתי להבין איזו רכב היא תאהב, אמרתי לה לצלם אם היא רואה רכבים שמוצאי חן בענייה והיא צילמה לי BMW , אאודי ואלפות. 

לפני 36 דקות, WE988244 כתב:

סבלנות!

לא שאני בא להוציא את המיץ, אבל ההבדל בין לעבור טסט פנימי לטסט אמיתי, זה עולם ומלואו,

מקווה שתעבור מיד טסט,

אבל אם לא, זה לשלם ביטוח סתם ועוד עלויות אחזקה,

בפרט שכרגע המחירים של היד שניה משוגעים,

וישנם כהנה וכהנה שלקח להם זמן עד הטסט, (שח"ו לא יהיה אצלכם)

המלצה תמתין בסבלנות,

מקסימום תחכה יום יומים אחרי הטסט לאוטו,

הזמן שלנו בעייתי מאוד מבחינת העבודה לכן עדיף לקנות מוקדם, אם נמצא עסקה טובה  , גם אם ישב חודש חודשיים , ביטוח יהיה על חשבון העבודה. רכבים שקניתי בעבר לקח לי חודשיים שולשה של חיפושים והייתי רווק ללא משפחה. 

פורסם
לפני 33 דקות, eyalher00 כתב:

הזמן שלנו בעייתי מאוד מבחינת העבודה לכן עדיף לקנות מוקדם, אם נמצא עסקה טובה  , גם אם ישב חודש חודשיים , ביטוח יהיה על חשבון העבודה. רכבים שקניתי בעבר לקח לי חודשיים שולשה של חיפושים והייתי רווק ללא משפחה. 

אם ככה סבבה, אתה צודק,

אז יאלה שיהיה בהצלחה,

ושתמצא את שליבך חפץ(האמת האשה), במחיר סביר, ובמצב מצוין,

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...