Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת לא הפעם הראשונה שיצאת צדיק מתקילים בעלי מקצוע בתקלות מלאכותיות ואח״כ מתפלאים שמתקבלת דיאגנוזה שגויה שדורשת תשלום יקר. 

 

הפעם אנחנו בפרק על צמיגים והורידו את האוויר באופן מלאכותי מאחד הצמיגים. 

הבחור בצמיגיה לא רואה בועות באמבטיה, מפרק את הצמיג ורואה שבוצע תיקון פנצ׳ר בעבר. האבחנה שלו היא שמשם דולף אוויר ומכיוון שהצמיג כבר תוקן באותו מקום לא ניתן לתקן אותו שוב. נשמע סביר, מאיפה לו שהורידו אוויר בכוונה?

 

אני לא טוען שאין נוכלים, אלא שהתוכנית הזאת מוציאה הרבה אנשים לא מקצועיים וזה רק בגלל שיטת הבדיקה העקומה שלהם.

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 5
  • מעניין 4
  • רעיון טוב! 2

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

תשמע, מנסים לעשות תקלות הכי פשוטות שיש בעולם על גבול הטמטום. כי בבעיות משמעויות יש המון מקום לפרשנות. 

מה שכן בצמיגים זה מאוד פשוט.. 

יש בועות יש פנצ'ר. 

 

הבעיה שאם גלגל אחד על 20 וכל השאר על 32, זה מוזר. 

 

 

מצד שני לפעמים יכול ילד להוריד אוויר, או נגיע במדרכה יכולה להוריד אוויר. 

 

 

וזה שבעלי מקצוע מנסים להרוויח פה סתם כסף, זה לא נתון לפרשות. רמאות 100%

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 5

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
לפני 29 דקות, dotSYS כתב:

רואה שבוצע תיקון פנצ׳ר בעבר. האבחנה שלו היא שמשם דולף אוויר

 

לפני 29 דקות, dotSYS כתב:

הבחור בצמיגיה לא רואה בועות באמבטיה

אך שתי המשפטים האלה יכולים להתקיים?

לא רואה בועוט = אין דליפה.

ט.ל.ח לא צמיגאי.

  • רעיון טוב! 3

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

מה שיותר הפריע אצל אותו צמיגאי.

אם אתה כבר מחליף זוג צמיגים.

לפחות תעשה הצלבה כמו שצריך ושים את החדשים על אותו סרן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 24 דקות, Electron כתב:

 

אך שתי המשפטים האלה יכולים להתקיים?

לא רואה בועוט = אין דליפה.

ט.ל.ח לא צמיגאי.

כי יש משפט שלישי שאתה שוכח - לחץ אוויר נמוך. 

בחייאת, לא מגיעים לפנצ׳ריה על לחץ אוויר נמוך כי לא מילאת אוויר. ממלאים בתחנת דלק פעם פעמיים שלוש ואם זה חוזר על עצמו אז מגיעים.

 

מה היינו אומרים עליו אם היה ממלא אוויר למי שיש לו פנצ׳ר סתם כי הוא לא הצליח למצוא את הנקודה? למה שהוא יקח אחריות שצמיג יקרע באמצע נסיעה כי הוא מלא אוויר בצמיג מפונצ׳ר?

  • אהבתי 4

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם (נערך)
לפני כשעה, dotSYS כתב:

כי יש משפט שלישי שאתה שוכח - לחץ אוויר נמוך. 

נכון, התקלה לא סבירה - רק צמיג אחד עם לחץ נמוך, בשביל זה יש לו אמבטיה.

החירטוט שיש דליפה במקום שתוקן הצמיג בעבר לא מתקבלת, בחייאת "הבעל מקצוע" הזה דחף לגברת החלפת צמיג מקדמה סתם(באמת סתם) אחרי שהחליף צמיג מאחורה

אם אתה מחרטט לפחות תחליף צמיגים באותו הסרן...

עריכה אחרונה על ידי Electron
  • אהבתי 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
לפני 3 שעות, dotSYS כתב:

הבחור בצמיגיה לא רואה בועות באמבטיה, מפרק את הצמיג ורואה שבוצע תיקון פנצ׳ר בעבר. האבחנה שלו היא שמשם דולף אוויר

אם משם דולף אוויר, למה לא רואה בועות ? ? ?

בגלל שהפנצ'רן חרטטן מקצועי, זה למה !

 

ואם הדרך שאנשים כאלה יפסיקו לעשוק תמימים,

עוברת דרך שיימינג,

אז תפאדל.

 

  • אהבתי 2
פורסם

הפריע מאוד, היה ניראה שהוא לא רוצה לעצבן אף יבואן צמיגים.

 

  • מעניין 2

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

סה"כ רמת נותני השירות מדאיגה.

 

אבל גם ממומחה האולפן הייתי מצפה שלא יסתפק במה שהחוק דורש - 10 שנים חיי צמיג. הוא אפילו הוצג ואישר שככה הוא נוהג להחזיק צמיגים.

לא חסרים אנשים שהצמדות לכללים יבשים היא המגננה שלהם ובדרך זו מנתקים עצמם מאחריות כלשהי.

להערכתי שיעור הצמיגים התקינים על הכביש שהם בני 10 שואפת לאפס!  ולא יתכן שתוכנית שכבר נוגעת בנושא בטיחותי פותרת עצמה מאמירה יותר ברורה ואחראית.

 

ברור שהנ"ל נכון גם לענין יצרן ודגם הצמיגים. הרמת הגבה שהייתה שם כשהוצע צמיג יקר יותר הייתה תגובה מטעה! היה אפשר לציין שאין מקום בתוכנית להכנס לנושא זה אבל...

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)

האשכולות פה בנושא בפורום על גבול העידוד מושחתים. 

 

אדם מקצועי שרואה שירד אוויר מגלגל ולא רואה בועות באמבטיה, אם רוצה ממש להיות מקצוען אז שימלא אוויר ללחץ גבוה ויבדוק שוב באמבטיה אולי פספס או שיתסתפק במילוי אוויר ויגיד ללקוח לעקוב שלא נדלקת המנורה שוב כי הוא לא רואה שום פנצר. 

 

זה שאיש מקצוע לא מוצא את המקום הבעייתי זה לא אומר שיש לו אישור לנחש וגם לתקן דברים על סמך זה. 

 

יכולות להיות הרבה סיבות למה ירד אוויר ו"להמציא" שזה כנראה התיקון הקודם של הפנצר זה פשוט שחיתות, למה לא המציא שיש חור בדופן? כשאתה ממציא אתה ממציא. אין שום דרך ליפות את זה.

 

לגבי הצמיגים היבשים וכל השיט הזה, אין בכלל מה להרחיב, ברור כשמש שהביאו לשם צמיגים טובים, זה לא עבר בדיקה רק של נמרי אלא גם של פנצריה נוספת שבדקה והרכיבה אותם, יש שם בעלי מקצוע שאפילו לא מסתכלים על כל הגלגלים שאותם הם הורו בשבריר שניה להחליף. פרק נהדר ותקלה נהדרת שמוכחיה מי מתעצל, מי נגש לתקלה ומנסה להבין אותה, ומי מנסה בגלל נורה שנדלקה ברכב להתחיל לדחוף גלגלים כשלא נכנסו אליו בכלל בשביל הנושא הזה

עריכה אחרונה על ידי בוני03
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

לפחות הפעם לא דחפו גם 4 גאנטים חדשים כמו בפעם הקודמת חח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

לפחות הפעם לא דחפו גם 4 גאנטים חדשים כמו בפעם הקודמת חח.

איזה פעם קודמת? יש עוד פרק על צמיגים מעונה קודמת?

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)

היה משהו בראשון לא? שהחליפו 4 צמיגים+ גאנטים בכ4000 שקל בעבר.

עריכה:

https://www.mako.co.il/tv-yetzata-tzadik/s3-articales/Article-dbce811d169b831006.htm

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

וואו הנוכלים בפרק האחרון נראים ילדים טובים ליד הזבל הזה, מה זה?!והמקום הזה עדיין פתוח!! אך משרד התחבורה לא סגר את העסק הזה?! כנראה שווה להיות נוכל בישראל.

 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

×
×
  • תוכן חדש...