Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם!

 

אתמול בדקתי פיג'ו 208, אחרי כמה רכבים מאכזבים מצאתי רכב שנוסע טוב נשמע טוב והכל נראה תקין.

אז הבוקר לקחתי לבדיקה בטסטליין בגבעת שאול, והבדיקה יצאה ונראתה מזעזע...

אשמח לחוות דעת של אנשים שמבינים, נראה מהתוצאות שהרכב מת אבל במציאות הוא נוסע, ואני רוצה להבין האם הרוב זה כסתוחים של המכון בדיקה ומה באמת רלוונטי...

 

תודה!

 

רק לחדד מדובר בפיגו 208 אקטיב 2014 ידני 1200

 

image.thumb.png.11f07d99fbde548676246a5a1b2c1b8b.png

פורסם

קומפרסיה יצאה 99 100 100. הבעלים נראה אמין ופדנט יש לו את כל הטיפולים, ראיתי הכל והכל נראה תקין. לכן בדיקה כזאת שלילית גם מוזרה לי

 

 

IMG-20211215-WA0015.jpeg

פורסם (נערך)

לדעתי חוץ מהסיבובי מנוע לא יציבים הכל בגדר הנורמה. קוסמטית זה לשיקולך.

תבקש ממישהו במישפחה אם מכיר מוסך ותכנס אליו קבל חוות דעת נוספת.

עריכה אחרונה על ידי dorban5
פורסם

נראה כאילו הבוחן ירה את כל הכסתחים שהוא מצא על הבדיקה הזו.

מה שאותי מטריד זה סימני הקורוזיה וסלד לא יציב, זה בהחלט דורש בדיקה מעמיקה.

תוריד מחיר על מצבר ותושבות שצוינו במספר מקומות.

סך הכל אבל בדיקה בסדר עם המון מלל מיותר. 

  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 15.12.2021 בשעה 18:49, קלוד111 כתב:

מה הק"מ הנהוגה להחלפת טיימינג? על פי הבעלים אמר שבדק עם החברה וזה כיוון ה180 ברכב כזה

בגדול - זו לא נראית "סתם" בדיקה עם כסת"חים, אלא יש הערות לגבי המנוע והמתלים שהייתי בודק לעומק.

 

לגבי הטיימינג, יש כבר נקודת חולשה ידועה במנועי ה-3 צילינדר, ולפחות במנועי הטורבו ההמלצה ירדה מ-165 ל-100 אלף ק"מ או 5-6 שנים.

גם במנועים האטמוספריים, כמו שיש לך, ההמלצה היא להחליף רצועת תזמון עקב התפוררות מוקדמת שלה, שעלולה להשליך על כמה מכלולים אחרים (משאבת השמן, מגבר הבלם, שסתומים הידראולים של מערכת התזמון המשתנה) ולעלות הרבה כסף אם לא מבוצעת בזמן. אכן סיפור של כ-2000 ש"ח.

מצטרף להמלצות קודמי - קח את הרכב למוסך שמבין ב-PSA ובקש בדיקה שלו בייחוד לגבי המנוע, וכמובן קבל הצעת מחיר לגבי יישור קו במתלה הקדמי שנראה על פניו שקצת התעייף.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...