Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סגירה לא נכונה של התוף

בגד מסתבך בתוף

ציר מתעקם

מכונה שבורה.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 שעות, nitch כתב:

מה זה טעות הפעלה? בנזין במקום מים? פגזים במקום בגדים? 

 

משהו כזה:

 

 

 

  • מצחיק 1
פורסם

אל תתרגש, יש לזה הסבר פשוט והגיוני.

 

אני גר באירופה ורווק ללא ילדים או בת זוג. ע"פ תקנות הבניה יש לנו בידה בכל בית, כך שאני בד"כ לא משאיר מזכרות על הביגוד התחתון כמו גבר טיפוסי. בגלל העבודה לובש בעיקר בגדים כהים שאינם רגישים ללכלוך, וממילא מרוח בגריז ודיו כל היום - אז לא צריך לשמור על הופעה יצוגית. לא יוצא למועדונים ואין לי חיי חברה, לכן רוב הבגדים שלי ללכת לסופר הם אותם בגדי עבודה שצויינו לעיל. למעשה, רוב הכביסה שלי זה תחתונים וגרביים, שמהם פשוט יש לי הרבה עותקים כדי שלא אצטרך לרוץ לכבס כשאני בנסיעות. בתנאי הכלכלה המקומית משתלם יותר להשתמש במכונה תעשייתית גדולה מאשר להחזיק אחת בבית, ולכן בשקלול כל הגורמים יוצא שכביסה מתבצעת אחת לתקופה ארוכה. בד"כ אני מצליח למלא מכונה צבעונית פעם ברבעון ומכונה לבנה/בהירה פעם בחצי שנה.

 

< הכנס כאן בדיחת 'רוסי מסריח' >

 

  • מצחיק 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם

הייתי מכניס דווקא סיפורים על כמה עמים אירופיים שלא מתרחצים. או על הכביסה שמכבסים בחוץ (לארץ).

 

וברצינות - בגד מסריח שלא מכובס מסריח יותר ויותר. כפי שלפעמים אני מפעיל מדיח לא מלא כי הריח בלתי נסבל, כך גם לגבי כבסים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 29 דקות, Derish כתב:

אל תתרגש, יש לזה הסבר פשוט והגיוני.

 

אני גר באירופה ורווק ללא ילדים או בת זוג. ע"פ תקנות הבניה יש לנו בידה בכל בית, כך שאני בד"כ לא משאיר מזכרות על הביגוד התחתון כמו גבר טיפוסי.

< הכנס כאן בדיחת 'רוסי מסריח' >

 

 

אני תמיד מתקלח לאחר פעולת מעיים. 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 52 דקות, Derish כתב:

אל תתרגש, יש לזה הסבר פשוט והגיוני.

 

אני גר באירופה ורווק ללא ילדים או בת זוג. ע"פ תקנות הבניה יש לנו בידה בכל בית, כך שאני בד"כ לא משאיר מזכרות על הביגוד התחתון כמו גבר טיפוסי. בגלל העבודה לובש בעיקר בגדים כהים שאינם רגישים ללכלוך, וממילא מרוח בגריז ודיו כל היום - אז לא צריך לשמור על הופעה יצוגית. לא יוצא למועדונים ואין לי חיי חברה, לכן רוב הבגדים שלי ללכת לסופר הם אותם בגדי עבודה שצויינו לעיל. למעשה, רוב הכביסה שלי זה תחתונים וגרביים, שמהם פשוט יש לי הרבה עותקים כדי שלא אצטרך לרוץ לכבס כשאני בנסיעות. בתנאי הכלכלה המקומית משתלם יותר להשתמש במכונה תעשייתית גדולה מאשר להחזיק אחת בבית, ולכן בשקלול כל הגורמים יוצא שכביסה מתבצעת אחת לתקופה ארוכה. בד"כ אני מצליח למלא מכונה צבעונית פעם ברבעון ומכונה לבנה/בהירה פעם בחצי שנה.

 

< הכנס כאן בדיחת 'רוסי מסריח' >

 

תשמע, מה שעובד לך, אני גר לבד ומפעיל מכונה לפחות פעם-פעמיים בשבוע

 

מה עם מגבות? מצעים?

פורסם

חצי מהזמן אני בנסיעות כאמור, כך שהמצעים והמגבות בבית שלי יכולים להישאר ללא החלפה גם שלושה-ארבעה חודשים.

  

לפני 47 דקות, sperial כתב:

בגד מסריח שלא מכובס מסריח יותר ויותר. כפי שלפעמים אני מפעיל מדיח לא מלא כי הריח בלתי נסבל, כך גם לגבי כבסים.

 

זו בעיה שטרם נתקלתי בה באקלים שלנו, כל עוד הכביסה נמצאת במיכל מאוורר. דווקא קרה לי בתקופת מעברי דירה, כשאפילו בגדים שרק יצאו מכביסה פיתחו כתמים וריח בעייתי לאחר שאוחסנו תקופה בשקיות ואקום. הבנתי שזו תקלה מוכרת, משהו עם מולקולות זיעה שנשארות בבד גם אחרי שטיפה יסודית.

 

פורסם

בגדים לא מאווררים זו בעיה, ושקיות ואקום מיועדות לאחסנה זמנית. אני לא מסוגל לחשוב על הריח של בגדים שממתינים יותר מדי זמן בסל הכביסה (המאוורר). נכוןמלהיום אנחנו 3 אנשים בבית, וזה אומר לפחות 3-4 מכונות כביסה בשבוע, לעתים קרובות יותר.

 

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, Derish כתב:

חצי מהזמן אני בנסיעות כאמור, כך שהמצעים והמגבות בבית שלי יכולים להישאר ללא החלפה גם שלושה-ארבעה חודשים.

תשמע... כשישנים מזיעים (גם אם קר ואתה לא שם לב), דברים מופרשים מהגוף, מתפתחים חיידקים, כנ"ל מגבות, שלא נדבר על אבק ולכלוך מהסביבה, מה שאתה מתאר לא הגייני בעליל

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 1
פורסם

אני לא רוצה להיכנס לדיון ארוך ונפרד, אבל הרבה מזה פסיכוסומטי. אנשים רבים מרגישים מלוכלכים אם לא התקלחו/התגלחו/צחצחו שיניים מדי בוקר, או לא חושבים שאפשר לבלות יום בלי לאכול משהו בשרי, או בטוחים שהם עייפים בגלל שפספסו את כוס הקפה החביבה עליהם בשעה הרגילה. זה לא תמיד משקף את המצב האובייקטיבי בפועל, לכן כל עוד אין תופעות לוואי שליליות (בפן הבריאותי או החברתי) אני בעד שכל אחד יעשה מה שנוח לו.

 

פורסם

לא התגפפתי עם ואדים (וג'נטלמן בכל מקרה לא מספר), אבל יוצא לי לשבת איתו באוטו פעם פעמיים בשנה, ואף פעם לא האף שלי לא סבל. 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לפני 30 דקות, nitch כתב:

לא התגפפתי עם ואדים (וג'נטלמן בכל מקרה לא מספר), אבל יוצא לי לשבת איתו באוטו פעם פעמיים בשנה, ואף פעם לא האף שלי לא סבל. 

אולי זה בדיוק יוצא אחרי סייקל כביסה


×
×
  • תוכן חדש...