Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, מרק10 כתב:

 

קראתי הרבה תלונות בפייסבוק על מכונות כביסה תוצרת INDESIT ותקלות לא צפויות בתקופת האחריות.

 

 

ואילו אני קראתי הרבה תשבוחות.
ולכן אני רק עם אינדסיט. תנור גומחה וכעת מכונת הכביסה השנייה שלי (הראשונה עדיין עבדה, אבל לאחר כמעט 8 שנות עבודה, לקח לדלת קצת הרבה זמן להיפתח, אז החלפתי. כן - שוב לאינדסיט).

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתאריך 19.4.2022 בשעה 16:40, sperial כתב:

אז,אשתי דיווחה ש"אריה" מוצרי חשמל נסגר, ובדיקה באתר מעלה ש"לאסטפרייס" משתייך ככת למיופאן. אז,הניסיון הטוב שלי עם האתר כבר לא רלוונטי, יצטרך להוכיח עצמו מחדש.

 

בהחלט הוכיח שיש הנהלה חדשה.

לאסטפרייס lastprice זה כבר לא מה שהיה פעם.

נציג שירות שיודע בעיקר לאיים שהוא ייגבה ממני דמי ביטול ודמי משלוח על משלוח שתואם ולא הגיע.

בגדול - הפך מחנות תענוג לבאסטה בשוק.

 

המלצה שלי - תדלגו הלאה

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם

אני לפני מעבר דירה וחשבתי לקנות מהם מוצרי חשמל מסוימים.

תודה על האזהרה.

יש המלצה מאיפה כן לקנות?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אז הבן השני שלי, שצייד דירה לפני כמה חודשים, קנה את המוצרים הגדולים (תנור, מכונת כביסה, מייבש) בלאסטפריי נאחרי שבא.ל.מ. המוצרים היו הרבה יותר יקרים אפילו עם הנחות חבר של אשתו. את המוצרים הקטנים (כיריים, מיקרו וכו') קנה בחופשה באילת ומילא את הבגאג' של ה-i20.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כיריים שווה לקנות באילת? יש הנחת מע"מ? אין בעיה עם התקנה ו\או מימוש אחריות?

אני יודע שאת חלק ממוצרי החשמל לא משתלם לקנות באילת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא יודע. טוען שהשיג כיריים אינדוקציה של סמסונג ב-600 ₪. לא בדקתי את החשבוניות. אבל כמו שאני מכיר אותו הוא חפר על המחירים עד שמצא נפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הניסיון שלי עם אולסייל לאורך השנים הוכיח עצמו כטוב (קניתי מהם כמות גדולה מאוד של מוצרי חשמל לאורך השנים ללא בעיות ובמחירים אטרקטיביים).

 

יום שישי לפני שבועיים הזמנתי מהם כיריים אינדוקציה 80סמ של סאוטר (תוצרת גרמניה). יום שני (שזה בקושי 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה) ההזמנה סופקה לי ובמחיר אטרקטיבי (הכי זול ברשת: 2200₪. דרכם 1900₪ ואפשרות לתשלומים ללא ריבית באותו המחיר).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מאולסייל קניתי מדיח לדירה הנוכחית, נתנו את ההצעה הכי טובה גם כמה שזכור לי, בערך 100-150₪ פחות משאר השוק ואכן הגיע מהר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 23 דקות, Nakamichi כתב:

תגידו.

מה הקטע של התקנה עם טכנאי בלבד.

בכיריים גז אני מבין.

בשאר המוצרים למה זה טוב?

הזדמנות לנסות לדחוף ללקוח באמצעות איש מכירות המחופש לטכנאי מוצרים שהוא לא צריך, למשל: מגן ברקים, מסנן אבנית מגנטי, ביטוח וכד' והכל במחירים מפולפלים.

פורסם

בכיריים בגובה השיש צריך לוודא אטימה סביבם.

 

בתלת פאזי יש גם איזה סיפור עם התקע והשקע שלעתים מצריכים החלפה (ולפי החוק זו כבר עבודה לחשמלאי).

 

וכמובן - הזדמנות לחייב אותך על עוד משהו, למרותש שבד"כ מחיר ההתקנה כלול במחיר המוצר. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, Nakamichi כתב:

תגידו.

מה הקטע של התקנה עם טכנאי בלבד.

בכיריים גז אני מבין.

בשאר המוצרים למה זה טוב?

 

היבואן של בוש סימנס וקונסטרוקטה מאפשרים התקנה עצמית, לפני כחצי שנה התקנתי לבד מדיח של בוש. הם שולחים לך לינק להוראות באתר שלהם: https://csb.co.il/סרטוני-הדרכה-והוראות-התקנה/ ומתקשרים לוודא שאתה מסתדר.

ולפני כשנה וחצי התקנתי עצמית מכונת כביסה של אינדסיט, לא יודע אם הם מאפשרים את זה גם עכשיו.

התחילו עם זה בקורונה.

פורסם

מצד שני, טכנאי נותן ראש שקט מבחינת תקינות המוצר החדש.

קניתי פעם טלוויזיה לא זולה.

עמדה בקרטון הסגור כמה ימים עד שהגיע טכנאי להרכיב. הוציא מהקרטון, תלה על הקיר, חיבר לחשמל ו.. ראינו שהפאנל מרוסק.

ארז חזרה בקרטון והוזמנה טלויזיה חדשה.

אם הייתי פותח לבד, לך תוכיח שלא אני זה ששבר את הפאנל. 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
בתאריך 3.1.2022 בשעה 19:52, Boltik כתב:
  • זמן כביסה ארוך מזמן כביסה במכונת כביסה + ייבוש במייבש נפרד?
  • נכון, אבל לא הייתי מגדיר את זה כקללה. למישהו אחר זה יכול להתאים.
  • יקרה ממכונת כביסה נפרדת + מייבש נפרד?
  • איך הגעת למסקנה הזאת?

    אגב, לגבי הגבלה של כמות/משקל הכביסה - זה נכון גם עבור מכונות כביסה רגילות. כמות הכביסה המירבית תלויה בתוכנית.
    תראו איך מכונת כביסה 7 קילו הופכת בקלות ל-2 קילו:
    image.png.fb4dee2a9051b2d65edccaa2844299d9.png

אותי יותר מעניין איך אתם מחליטים בכלל כמה לשים במכונה. אותי לימדו שפשוט למלא ולהשאיר קצת מקום וזהו. אני מניח שאף אחד לא שוקל את הכביסה לפני 😅

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020


×
×
  • תוכן חדש...