Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לשנייהם אייפון, מה שלא אומר הרבה. גם שם קורים להם כל מיני ניסים ונפלאות שצריך לפענח מה עשו שגורם לדברים לא לעבוד כמו שהם רגילים. 

 העניין הוא יותר הצורך בממשק אינטואיטיבי מאשר עניין טאצ', כן או לא. זה של בוש לא כל כך. 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כך גש לחנויות ובדוק את הממשקים. בשימוש של פעם - פעמיים בשבוע גם מכונה סינית או טורקית פשוטה אמורה לעשות את העבודה.

אצל החם שלי הבעיה היתה שהוא מכיר רק AEG, והעקשן לא מוכן לשמוע על שום מותג אחר. ומה לעשות, AEG זה אלקטרולוקס, והממשק שלהם מודרני. לא מורכב מדי, אבל לא מתאים לאיש בן 90 עם השכלה של 4 שנות לימוד ומוטוריקה שכבר לא בשיאה. אם בני המשפחה שלך פחות נעולים סביר שתוכל למצוא מכונה עם ממשק ״של פעם״.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אנחנו קנינו לאבא שלי את הבוש הזאת. יבואן עקיף.

מחסני חשמל - מכונת כביסה פתח קידמי 8 ק ג Bosch WAJ240L3SN (payngo.co.il)

פשוטה להפעלה. כפתורים לחצנים.

כפתור מהרות סחיטה. כפתור לתזמון הפעלת המכונה. וחצי זמן (4 קילו). והפעלה. זה הכל.

הטכנאי מכר. ביטוח לעוד 4 שנים ב 600 שקל. אם מגנט בצורת צינור. להורדת האבנית.

המכונה פולניה. ומגיעה אם מדבקות. בשפות שונות. ואחת באנגלית. וספרון בעברית.

 

המכונה בדרך כלל שקטה ועובדת טוב לבינתיים.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

על  האריזה היה כתוב פולניה. 

בקשר למגנט ולאחריות אני יודע. אחרי הקניה הכושלת שלי של מכונה של אלקטרה.

לא התערבתי בעניין. נתתי לאחותי להחליט.

והיום רוב המכונות תוצרת טורקיה. או סין. ככה שאין לנו תמרון.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

הניסיון שלי עם האחריות של היבוא המקביל של מחסני חשמל מאכזב. אבל זה.היה לפני כמה שנים, והמוצר של סמסונג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מחסני חשמל. מוכרת תמכונה. 

אם שרות של פל-רום. היה לי פעמיים נסיון טוב. הם נותנים תאחריות. למוצרים שאלקטרה מייבאת.

חוץ מכונות של מילה. שנשאר באלקטרה. לא יודע אם למילה יש יבאו עקיף בארץ.

 

מה שכן אם מקרו גל של סמסונג. משחו את אבא שלי חודש. עד שהחליפו במחסני חשמל. בתקופת האחריות.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

פעם מוכר וותיק הסביר לי שהרחבת אחריות זה פשוט גניבת כסף מהלקוח.

היבואן יודע בוודאות שהמכונה לא תתקלקל בתקופת האחריות המורחבת ורק בגלל זה מאריך. 

לכול מכונה יש מחזור חיים, לפי זה הם מאריכים אחריות בתאום עם הייצרן.

למשל יציעו אחריות 5 שנים למכונה שאמורה לעבוד בלי בעיות 8 שנים.

לי אף פעם לא יצא להשתמש באחריות המורחבת.

תמיד התקלות קרו בשנה הראשונה או אחרי ההרחבה

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

אז להורים שלי יצא לממש ארכבת אחריות. בשנה החמישית או רביעית לא זוכר בידיוק.

אבל זה עלה 200 שקל.

המכונה בגיל 8 שווקה חיים.

 

דרך אגב על המכונה של אלקטרה. רצו 700 שקלים. לחמש שנים. סירבתי.

אחרי זה במבצעים המכונה נמכרה ב 700 שקל. 

שלנו עלתה 1100 שקל. החזיקה 3 שנים. המייסבים נגמרו. היה אפשר למשוך ככה. אבל אחותי התעקשה להחליף.

המכונה הראשונה של אלקטרה התקלקלה אחרי חודש. אז החליפו לחדשה בלי בעיות על דעת עצמם.

וזאת סחבה שלוש שנים.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

למכונה הקודמת שלי (בוש פתח עליון) אשתי רכשה את הרחבת האחריות. זה היה לפני איזה 8 שנים, לא זוכר כמה עלה, אבל שעות הטכנאי שהושקעו במכונה הזו כנראה עלו יותר ממכונה אחת חדשה. המכונה הושלכה ביום בו הסתיימה האחריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, דניאל1983 כתב:

פעם מוכר וותיק הסביר לי שהרחבת אחריות זה פשוט גניבת כסף מהלקוח.


לא הייתי קורא לזה גניבה, פשוט זה סטטיסטית לא משתלם ללקוח בהגדרה. כי אם היה משתלם ללקוח, לא היה משתלם ליבואן. זה נכון לכל מוצרי החשמל, ובכלל לכל סוגי הביטוחים, להוציא ביטוחי בריאות, דירה רכב וכו', ששם פשוט הסיכון הוא כזה שאדם מן היישוב לא יכול לקחת, גם אם ההסתברות היא אפסית.

 

לפני 34 דקות, sperial כתב:

למכונה הקודמת שלי (בוש פתח עליון) אשתי רכשה את הרחבת האחריות. זה היה לפני איזה 8 שנים, לא זוכר כמה עלה, אבל שעות הטכנאי שהושקעו במכונה הזו כנראה עלו יותר ממכונה אחת חדשה. המכונה הושלכה ביום בו הסתיימה האחריות.


אז זה מקרה נקודתי, וברור שזה לא מדגם מייצג. אבל אם נניח מרגע שבנאדם עובר לפרק בחייו שהוא בעל מכונת כביסה, ועד שהוא מפסיק להיות בעל מכונת כביסה, יש נניח 40 שנים לפחות, בהן תחליף משהו סביב 5-6 מכונות לפחות, אז סטטיסטית עדיף לקנות מכונת כביסה אחת אקסטרה בכל התקופה הזו, מאשר לשלם כל פעם מאות שקלים על הרחבת אחריות.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • אהבתי 2

חזיר דיזל

פורסם

העניין הוא שאיבדתי אמון באיכות של מכונות כביסה מודרניות.

כל המכונות שלי ב-34 השנים האחרונות היו פתח עליון.

שלוש הראשונות - משלושת מותגי BSH - עמדו יפה במשימה של כביסות יומיומיות של משפחה צעירה, 6-7 שנים כל אחת.

שלוש הבאות היו אכזבה עד קטסטרופה: אלקטרולוקס שהלכה לעולמה אחרי 4 שנים (כרטיס פיקוד), קריסטל שהושלכה לפח אחרי שנתיים (לפני תום האחריות) כנראה בעיית מסבים, והאחרונה הבוש שהזכרתי. אז אחרי 3 מכונות בעייתיות איבדתי אמון במוצרים המודרניים.

אגב, הרבה מחמאות לשירות CSB, בהחלט מתאמצים לפתור בעיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

זה כנראה נכון, המכונות האלה קומפקטיות וצפופות, כנראה בנויות פחות טוב. אבל הירידה של תקופת השימוש האמין  מחצית בלטה לי.

 

אגב, ככל הנראה בארה״ב המכונות בעלות פתח עליון הן בעלות תוף אנכי ויותר אמינות. אני הכרתי בארץ רק דגם אחד כזה, וזה היה בשנות ה-70 או ה-80, מותג שכבר לא קיים, לפחות בארץ (גאלה, אני חושב שבריטי).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

פעם מוכר וותיק הסביר לי שהרחבת אחריות זה פשוט גניבת כסף מהלקוח.

היבואן יודע בוודאות שהמכונה לא תתקלקל בתקופת האחריות המורחבת ורק בגלל זה מאריך. 

לכול מכונה יש מחזור חיים, לפי זה הם מאריכים אחריות בתאום עם הייצרן.

למשל יציעו אחריות 5 שנים למכונה שאמורה לעבוד בלי בעיות 8 שנים.

לי אף פעם לא יצא להשתמש באחריות המורחבת.

תמיד התקלות קרו בשנה הראשונה או אחרי ההרחבה

לא מדויק.

כרגע המכונה שלי נמצאת אצל נותן שירות.

צריך להחליף לה מייסבים.

זה כולל טכנאי שבא הביתה לאבחן בעיה.

הובלה של המכונה למעבדה

החלפת מייסבים

והחזרה עם עוד הובלה.

 

לדעתי היה יותר משתלם להם לשלוח לי מכונה חדשה בתחילת הדרך וזהו.

 

.


×
×
  • תוכן חדש...