Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מכונה חדשה. השאלה אם החיבור למכונות הכביסה השתנה. לברז אני יודע שזה 3/4.

למכונה זה שונה. נראה ככה.  האיים החיבור מאחורי המכונה אותו דבר? 

תומרת השתנה משהו ב 13 שנה?

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

יכול להיות שאצלי זה גם ככה. יש לי ברז ישן חצי. לקיר. לא מתאים לאורגה. לקידמי מתאים.

 

מבדיקה חוזרת זה נראה באמת 3/4 ל 3/4.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את האשכול כדי לא לפתוח אחד חדש באותו הנושא.

אני צריך לקנות מכונת כביסה חדשה ופשוטה, אחת בלי מסך מגע או 10 תוכניות שונות, בזמן שהדברים היחידים שאני עושה זה להפריד בין כביסה כהה, בהירה ומגבות וסדינים בכביסה אחרת.

אני כבר מבולבל מעל העצות שרשומות באינטרנט, אבל כולם נוטים להמליץ על בוש, לא משנה אם תוצאת גרמניה או פולין.

 

האם יש בתחום הזה מכונות שהן יותר אמינות מאותה הקבוצה? לדוג טויוטה קורולה של התחום.

אני מחפש מכונה 8 קילו בתקציב של עד 2500 שח שתסחוב לי לטווח ארוך (800 שנה ככה) עם ראש שקט

פורסם

קנינו בוש סדרה 4 דרך ksp אחרי שעשינו סקר שוק והיא מעולה ושקטה ממש ב2800 לפני חצי שנה, בגדול גם אם תמצא קונסטרוקטה אז זה אותה טכנולוגיה כמו בוש.

 

 

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם (נערך)

לפני חודשיים קניתי את הדגם הזה:

https://www.lastprice.co.il/p/74755446/מכונת-כביסה-פתח-חזית---8-ק'ג-Bosch/BOSCH-WAN28178IL

 

יש דגם קצת יותר זול אבל עם פחות תוכניות.

הדבר היחיד שמעצבן במכונה הזאות, כנראה זה ככה בכולן, זה שהמכונה הזאות מתוכננת להיות חסכונית.

במכונה הישנה הייתה אופציה eco perfect, היא הייתה מאריכה תוכניות כדי לחסוך במים.

בחדשה האופציה הזאות פעילה תמיד ואין אפשרות לבטל.

זה גורם לזה שהתוכניות נמשכות יותר זמן, למשל תוכנית כותנה נמשכת יותר מ3 שעות.

דבר נוסף זה שטמפ ברירת המחדל היא 40 מעלות ולא 60 בתוכנית כותנה.

המכונה גם "חכמה", לפני כול הפעלה היא מסובבת את התוף כדקה ללא מים, כנראה כדי לזהות את נפח ומשקל הכביסה,  וגם במהלך הכביסה היא כול הזמן מבצעת כול מיני בדיקות ותיקונים.

למשל אם הסחיטה הסופית לא הספיקה, היא תוסיף עוד 10 דקות ותסחט עוד פעם.

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

ואין תוכנית קצרה יותר?

אצלי (לא בוש) רוב הכביסה בתוכנית מהירה של 60 מעלות ולוקחת קצת יותר משעה.

לא חושב שיש צורך לבגדי יום יום יותר מזה 

בגדים עם כתמים וכו' נכנסים לכביסה ארוכה. השאר אין באמת צורך 

.

פורסם (נערך)

יש תוכניות קצרות mix, לבגדי ספורט, לבדים כהים.

הן נמשכות שעה וקצת, האריכו אותן לא בהרבה.

השינויים שדיברתי אליהם הם בתוכנית כותנה

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

מה שוני כביסה של כותנה מכביסה אחרת שחייב לכבס דווקא בכותנה?

בגד רגיל. נלבש כמה שעות. לא מכותם. 

למה הוא צריך כביסה מיוחדת?

 

המים אותם מים.

האבקה אותה אבקה.

אז קצת יותר/פחות סיבובים לא חושב שיעשו שינוי משמעותי 

 

כאמור. מעולם לא כביסתי בתוכנית כותנה בגדים יומיומים.

רק דברים מיוחדים שמצריכים כביסה אינטנסיבית יותר

.

פורסם

אצלנו מגבות נזרקות לכביסה אחרי שימוש אחד.

אז גם הן לא מלוכלכות אלא בעיקר רטובות. 

גם הן נכנסות לכביסה מהירה 60 מעלות 

(אם הייתי צריך לכבס כל דבר ב3-4 שעות המכונה לא היתה נחה לרגע. כל יום המכונה עושה 2-3 סבבים של כביסה בקל)

.

פורסם

אני מחליף מגבות כול 3 או 4 ימים בערך..

מצעים אתם גם מחליפים כול יום?

נראה לי גם גרביים ותחתונים שהולכים איתם כול היום ומזיעים עדיף לכבס בתוכנית כותנה ארוכה

פורסם
לפני 14 שעות, perez123 כתב:

מקפיץ את האשכול כדי לא לפתוח אחד חדש באותו הנושא.

אני צריך לקנות מכונת כביסה חדשה ופשוטה, אחת בלי מסך מגע או 10 תוכניות שונות, בזמן שהדברים היחידים שאני עושה זה להפריד בין כביסה כהה, בהירה ומגבות וסדינים בכביסה אחרת.

אני כבר מבולבל מעל העצות שרשומות באינטרנט, אבל כולם נוטים להמליץ על בוש, לא משנה אם תוצאת גרמניה או פולין.

 

האם יש בתחום הזה מכונות שהן יותר אמינות מאותה הקבוצה? לדוג טויוטה קורולה של התחום.

אני מחפש מכונה 8 קילו בתקציב של עד 2500 שח שתסחוב לי לטווח ארוך (800 שנה ככה) עם ראש שקט

בארץ סובלים מתופעת העדר, זה לא אומר שהמכונות שלהם יותר אמינות\איכותיות מהשאר.
זו הסיבה שהמכונות שלהם יקרות משמעותית בארץ, בהשוואה לדגמים מקבילים או לפער בין יצרינם בחו"ל.
בתקציב הזה VFM הכי טוב יהיה בהאייר\HOOVER.

לפני 4 שעות, דניאל1983 כתב:

לפני חודשיים קניתי את הדגם הזה:

https://www.lastprice.co.il/p/74755446/מכונת-כביסה-פתח-חזית---8-ק'ג-Bosch/BOSCH-WAN28178IL

 

יש דגם קצת יותר זול אבל עם פחות תוכניות.

הדבר היחיד שמעצבן במכונה הזאות, כנראה זה ככה בכולן, זה שהמכונה הזאות מתוכננת להיות חסכונית.

במכונה הישנה הייתה אופציה eco perfect, היא הייתה מאריכה תוכניות כדי לחסוך במים.

בחדשה האופציה הזאות פעילה תמיד ואין אפשרות לבטל.

זה גורם לזה שהתוכניות נמשכות יותר זמן, למשל תוכנית כותנה נמשכת יותר מ3 שעות.

דבר נוסף זה שטמפ ברירת המחדל היא 40 מעלות ולא 60 בתוכנית כותנה.

המכונה גם "חכמה", לפני כול הפעלה היא מסובבת את התוף כדקה ללא מים, כנראה כדי לזהות את נפח ומשקל הכביסה,  וגם במהלך הכביסה היא כול הזמן מבצעת כול מיני בדיקות ותיקונים.

למשל אם הסחיטה הסופית לא הספיקה, היא תוסיף עוד 10 דקות ותסחט עוד פעם.

 

RTFM

אפשר לקצר כל תוכנית עם ספיד פרפקט, אבל בBSH זה בא על חשבון הקיבולת המקסימלית שיורדת ל5.

וסינטטי לא מיועד ל60 מעלות בד"כ.

פורסם

אם כבר מדברים על תוכניות, מי מתנדב לרשום את התוכניות המומלצות מבחינת מעלות וסיבובים לדקה וסוג התוכנית לכל סוגי הבגדים??

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 30 דקות, Jeka88 כתב:

אם כבר מדברים על תוכניות, מי מתנדב לרשום את התוכניות המומלצות מבחינת מעלות וסיבובים לדקה וסוג התוכנית לכל סוגי הבגדים??

 

לפני כשעה, shake כתב:

בארץ סובלים מתופעת העדר, זה לא אומר שהמכונות שלהם יותר אמינות\איכותיות מהשאר.
זו הסיבה שהמכונות שלהם יקרות משמעותית בארץ, בהשוואה לדגמים מקבילים או לפער בין יצרינם בחו"ל.
בתקציב הזה VFM הכי טוב יהיה בהאייר\HOOVER.

 

לאחרונה התייחסתי לשני הנושאים בשרשור מקביל:

 

 

לאנשים שמכבסים מגבות כל יום הייתי ממליץ על טיפול פסיכולוגי. בטווח הארוך, להבין מאיפה מגיעה האובססיה/גרמופוביה הזאת עשוי לעלות פחות ממחיר המים וחומרי הניקוי, שלא לדבר על הנזק הסביבתי והבלאי לציוד שנגרמים בדרך. מילא משפחה ברוכת ילדים בעשור הראשון לחייהם, אבל מגבות שהשתמשו בהן פעם אחת כדי לנקות גוף ש(אני מניח) הרגע יצא מהמקלחת? זה לא פיצ'ר, זה באג.

 


×
×
  • תוכן חדש...