Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אין ארוע מלוכלך במיוחד אפשר לכבס מגבותת פעם בשבוע. מה שחשוב - כל יום לתלות אותן פרושות לייבוש טוב, אחרת יסריחו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מגבות הם מיוחדות, מנגבים את הראש, הגוף ובסוף את הישבן. יום אחרי הן שוכחות ואפשר לחזור על הפעולה.

 

גם תיזהרו, הן הגורם הראשון במעלה לעור יבש.

 

 

  • מצחיק 1

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
לפני כשעה, car_me כתב:

מגבות הם מיוחדות, מנגבים את הראש, הגוף ובסוף את הישבן. יום אחרי הן שוכחות ואפשר לחזור על הפעולה.

 

גם תיזהרו, הן הגורם הראשון במעלה לעור יבש.

 

 

מה הקשר בין מגבות לעור יבש?

פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

 

 

לאחרונה התייחסתי לשני הנושאים בשרשור מקביל:

 

 

לאנשים שמכבסים מגבות כל יום הייתי ממליץ על טיפול פסיכולוגי. בטווח הארוך, להבין מאיפה מגיעה האובססיה/גרמופוביה הזאת עשוי לעלות פחות ממחיר המים וחומרי הניקוי, שלא לדבר על הנזק הסביבתי והבלאי לציוד שנגרמים בדרך. מילא משפחה ברוכת ילדים בעשור הראשון לחייהם, אבל מגבות שהשתמשו בהן פעם אחת כדי לנקות גוף ש(אני מניח) הרגע יצא מהמקלחת? זה לא פיצ'ר, זה באג.

 

בעבודה הקודמת היה לי חבר עם באג הרבה יותר חמור!

הוא מאוד אהב לגהץ, היה מגהץ הכול!

לא רק חולצות ומכנסיים, הוא היה מגהץ גם מצעים, גרביים, תחתונים...

ממש הכול. 

היה משקיע בזה שעות כול יום.

פורסם
לפני 5 שעות, shake כתב:

בארץ סובלים מתופעת העדר, זה לא אומר שהמכונות שלהם יותר אמינות\איכותיות מהשאר.
זו הסיבה שהמכונות שלהם יקרות משמעותית בארץ, בהשוואה לדגמים מקבילים או לפער בין יצרינם בחו"ל.
בתקציב הזה VFM הכי טוב יהיה בהאייר\HOOVER.

RTFM

אפשר לקצר כל תוכנית עם ספיד פרפקט, אבל בBSH זה בא על חשבון הקיבולת המקסימלית שיורדת ל5.

וסינטטי לא מיועד ל60 מעלות בד"כ.

למיטב הבנתי יש לבוש אחריות מאוד טובה ומקצועית, ביחס לחברות האחרות (לדוג lg שיש לה קבוצת נפגעים בפייסבוק).

זה גם מהווה שיקול ברכישה מבחינתי.

בכל אופן לאחר שסוף סוף נסגרתי על חברה מסוימת, עכשיו עלי לחפש את הדגם הטוב ביותר בשבילי.

פורסם

נותן האחריות הוא קבוצת פל על שלל חברותיה. קבוצה בפייסבוק לא מדד לכלום, כי היחס בין תקלות למכונות שנמכרו לא ידוע.

 

ההנחה שלך שבגלל שתשלם יותר המכונה תחזיק יותר זמן, לא נכונה. יותר משתלם לקנות דגם זול שלא פחות איכותי ולהשקיע את השאר בחסכון למכונה עתידית.

 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ!

הסימנס החליטה בגיל 9 בדיוק שנמאס לה - או ליתר דיוק, תיקון צפוי של 850 ש״ח אחרי שכבר היה תיקון בעלות דומה לפני שנתיים.

בקיצור, אני עוצר לפני שנכנס פה למחזור גוויעה.

 

הכיוון הוא 11/12/13/14 ק״ג. ה-hoover עם 14 ק״ג מכיל בנוסף למחיר זול להפליא ביקורות קוטלות להפליא מרחבי הגלובוס, אז לא.

מה לגבי השאר? לא יודע האם כדאי שוב לשלם יותר על סימנס/בוש.

 

עוד שאלה - מה עם מכונה משולבת במייבש? המייבש לא יעבוד 95% מהזמן, אבל בנוגע ל-5% בעיתות מצוקה כשהמייבש של השכנה לא זמין - האם שווה?

מכבסים פעמיים ביום ומעלה (7 נפשות)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מכונה משולבת מייבש יקרה יותר משניהם נפרדים ואמינה פחות 

ובדרך כלל למייבש שלה יש קיבולת קטנה יותר 

.

פורסם

מכונה משולבת במיבש מתאימה לבני 80 ומעלה שמכבסים מכונה אחת או שתיים בשבוע .מחזור הפעלה של מכשיר כזה הוא לפחות 5 שעות, לא מתאים למשפחה כשלך שצריכה שני מכשירים (מכונת כביסה ומייבש) שפועלים במקביל.

 

אגב, אנחנו הפסקנו לתלות כביסה כבר לפני יותר מ-20 שנה, הרבה יותר נוח, מהיר ולא חוטפים חרא של יונים. ובניגוד למה שמקובל לספר הבגדים לא נהרסים במייבש, יש בגדים שעוברים 100 מחזורי כביסה וייבוש בלי לשבור סיב אחד. 

 

בוש, קונסטרוקטה וסימנס חד הם, כמו גם מקביליהם אלקטלוקס ו-AEG. המחירים תלויים במיצוב וההפרשים לאותו מכשיר במיתוג ועיצוב חיצוני שונים יכול להיות גדול. מבחינת אוחך חיים שום מכונה לא עברה אצלי 7-8 שנים, הבוש האחרונה הושלכה לאחר האחריות המוארכת (6 שנים) אחרי שהאכילה אותנו מרורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 32 דקות, hans כתב:

מקפיץ!

הסימנס החליטה בגיל 9 בדיוק שנמאס לה - או ליתר דיוק, תיקון צפוי של 850 ש״ח אחרי שכבר היה תיקון בעלות דומה לפני שנתיים.

בקיצור, אני עוצר לפני שנכנס פה למחזור גוויעה.

 

הכיוון הוא 11/12/13/14 ק״ג. ה-hoover עם 14 ק״ג מכיל בנוסף למחיר זול להפליא ביקורות קוטלות להפליא מרחבי הגלובוס, אז לא.

מה לגבי השאר? לא יודע האם כדאי שוב לשלם יותר על סימנס/בוש.

 

עוד שאלה - מה עם מכונה משולבת במייבש? המייבש לא יעבוד 95% מהזמן, אבל בנוגע ל-5% בעיתות מצוקה כשהמייבש של השכנה לא זמין - האם שווה?

מכבסים פעמיים ביום ומעלה (7 נפשות)

 

מניסיון עם מכונה משולבת מייבש של LG שיש לי בדירת Airbnb שבבעלותי (בחו"ל): לא ממליץ לשימוש משפחתי!
מחזורי הפעולה ארוכים מאוד ביחס לסטאפ המסורתי של מכונה+מייבש, הייבוש לא מאוד מייבש, ואם לא השתנה משהו בשנים האחרונות המכונות המשולבות לא זמינות בקיבולות גדולות שאתה מחפש.
מאידך, יש את ה-LG WASH TOWER, שהוא בעצם מכונה ומייבש נפרדים, אבל משולבים במגדל אחד. נראה כמו מוצר טוב, אבל המחיר שלו מרתיע (אותי לפחות).
רציתי לקנות אותו לפני 3 חודשים, אבל בסוף קניתי מכונת כביסה 10 ק"ג ומייבש Heat Pump תואם של אלקטרולוקס בחצי מחיר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, hans כתב:

מקפיץ!

הסימנס החליטה בגיל 9 בדיוק שנמאס לה - או ליתר דיוק, תיקון צפוי של 850 ש״ח אחרי שכבר היה תיקון בעלות דומה לפני שנתיים.

בקיצור, אני עוצר לפני שנכנס פה למחזור גוויעה.

 

הכיוון הוא 11/12/13/14 ק״ג. ה-hoover עם 14 ק״ג מכיל בנוסף למחיר זול להפליא ביקורות קוטלות להפליא מרחבי הגלובוס, אז לא.

מה לגבי השאר? לא יודע האם כדאי שוב לשלם יותר על סימנס/בוש.

 

עוד שאלה - מה עם מכונה משולבת במייבש? המייבש לא יעבוד 95% מהזמן, אבל בנוגע ל-5% בעיתות מצוקה כשהמייבש של השכנה לא זמין - האם שווה?

מכבסים פעמיים ביום ומעלה (7 נפשות)

 

הרבה שאלות של טירון יש פה, אני מתפלא עליך.

 

כפי שכתבתי בעבר (מנסיון של כמה שנים), המכונות המשולבות במייבש הן סוג של תרמית שיווקית. המייבש לא נדלק אוטומטית אחרי הכביסה וגם לא יכול לייבש את אותה כמות. מחזור הפעולה (כאמור לעיל) ארוך להחריד והתוצאות שנויות במחלוקת. מייבש יעודי משומש בכמה מאות שקלים יעשה בסבירות גבוהה עבודה טובה יותר.

 

במקומך הייתי יורד כרגע מהמותגים הגדולים ומתמקד במה שיש לסין להציע. המחירים נמוכים יותר, האיכות במקרים רבים גבוהה משמעותית, והאחריות (לפחות באירופה) אינה נופלת משלהם.

 

מכונות עם דירוג אנרגטי נמוך יחסית (B/C) יכבסו ברוב המקרים מהר וטוב יותר, עם כושר חימום ומפלס מים בתוף גבוהים יותר.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Derish כתב:

הרבה שאלות של טירון יש פה, אני מתפלא עליך.

בשלל תחומים בבית אני המתפעל ולכן לא בצד השואל, ספציפית בנושא הכביסה אני על תקן ארנק... לא מפעיל ולא תולה, אז גם טירון וגם בור :-)

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני משתמש במכונה משולבת מייבש של LG כבר 4 שנים כמעט.

9/6kg

אני משתמש בה פעמיים בשבוע, בשתי תוכניות בד״כ. 

אחת כותנה + יבוש, היא אורכת בין 3 ל 3.5 שעות, כתלות בכמות הכביסה ובהגדרות שלה (סל״ד, יבוש רגיל, או בחום נמוך וכו׳).

במקרה שלי הייבוש מתחיל מיד אחרי שתוכנית הכביסה מסתיימת, והבגדים יוצאים תמיד יבשים לגמרי. 

(לא לחים, יבשים). 

אני פשוט מגדיר את התוכנית ולוחץ על כפתור ההפעלה - והכביסה נכנסת מלוכלכת ויוצאת יבשה ומוכנה לקיפול.

התוכנית השניה (Mixed fabric) אורכת כשעתיים וחצי מההתחלה ועד שלב הייבוש.

הפעמים היחידות שהייתי צריך לייבש שוב את אותו מחזור הכביסה היא כשהשתמשתי בתוכנית לכביסה עדינה, על פריטי לבוש גדולים וכבדים (מעילים למשל).

מכיוון  שהסל״ד בתוכנית הזו נמוך, הבגדים מתחילים את פעולת הייבוש רטובים יותר. 

פשוט צריך להיות מודעים למגבלות של המוצר הזה מתוקף היותו משולב, ובסך הכל הוא עושה את העבודה שלו.

למשל, המכונה דורשת תחזוקה תכופה יותר ממכונת כביסה רגילה, כי בדומה למייבש, יש סיבים מהבגדים שצריך להוציא מהקפלים של הגומי שאוטם את הדלת, כדי למנוע נזילות, בנוסף, צריך לנקות את הפילטר של משאבת המים לעיתים תכופות יותר ממכונה רגילה, כי הוא משותף גם למייבש. 

אני למשל מנצל את זה גם לניקוי של התוף עם טבליה שאני זורק לתוכו ומפעיל תוכנית Clean tub (המכונה גם מקפיצה הודעה כל תקופה, כתזכורת).

 

ואפילו, למרות שזו מכונה של LG, לא נתקלתי בתקלות (נכון שאני כנראה לא מדגם מייצג כי היא לא עובדת קשה, אבל עדיין). 

המוצר כמוצר, אם מבינים את המגבלות המובנות שלו, מאוד נוח. 

 

אם אתם משפחה גדולה, כמובן שעדיף לפצל לשתי מכונות נפרדות, (גם תוכל לעבוד עם יותר כמות כביסה בכל פעם, גם יהיה זול יותר, וגם כי זה ייתן לך אופציה לקחת מייבש חסכוני יחסית עם משאבת חום למשל, וגם אם אחד מהם יושבת, ישאר אחד פעיל).

 

 

  • אהבתי 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האם סחיטה חזקה מידי יכולה לפגוע בבגדים?

אצלי המכונה בוחרת כברירת מחדל מהירות 1400סלד בתוכנית כותנה וmix.

מהירות סחיטה כזאות מתאימה למצעים, מגבות, גרביים תחתונים?

או חזקה מידי?


×
×
  • תוכן חדש...