Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש את WAW בת 8. תוצרת גרמניה. 1200 סלד

אצלי תוכנית כותנה זה שעתיים ל8kg נדמה לי, אבל אם לוחצים על speed oerfect מתקצר לשעה וכתוב ל4 kg.

תוכנית mix מאוד דומה, נדמה שלא אפשר לעשות שם 90 מעלות, היא סוחטת פחות טוב לפעמים וגם אולי מכניסה פחות מים, כי זה בגדים שפחות סופגים.

החסרון שאני מרגיש - אין תוכנית מהירה של 30 דקות, רק 15. התוכניות הבאה זה 45 דקות של בגדי ספורט אבל היא לא מגיעה ל1000 סלד ומעלה.

 

לגבי רעידות, לא יפתיע אותי אם הם מנסים להקטין את משקל משקולות האיזון, שזה בלוק בטון גדול אצלי. הדרך היחידי לבדוק את זה להוציא משקל מהspec פעם לעומת עכשיו.

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 14 שעות, shimta כתב:

שאלה אלייך, 

למרות שהתקנתי את המכונה ע"פ ההוראות ,

כולל שימוש בפלס כי יש אצלי שיפוע קל  לניקוז ברצפה, 

בסחיטה במכונה מלאה, היא מרגישה לי פחות מרוסנת מאשר אני זוכר במכונות בוש, 

ז"א זה לא שהיא זזה או משהו, יש קצת רעש של  ויברציה כזה , זה מרגיש לי שהבולמים שם לא מרוסנים מספיק, 

אני צריך לעשות כמה מחזורים כביסה מלאים כדי להבין מה זה. 

 

איך אצלך בסחיטה?

 

לא שמתי לב לרעידות יוצאות דופן לעומת המכונה הקודמת, שגם היא הייתה בוש והחזיקה 11 ומשהו שנים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 10 שעות, yuval1111 כתב:

 

ממליץ בחום על מילה.

 

אתה משלם אמנם מעט יותר אבל מקבל איכות ואמינות ברמה אחרת (מילה ראשונה עבדה ללא דופי במשך 19 שנים ומחליפתה בת 5 כמו חדשה).

ההורים שלי דווקא אכלו קש עם מכונה של מילה לפני אי אילו שנים. 

אחרי כשלוש שנים הלך כרטיס. הוחלף בעלות 1500 ש"ח. לאחר זמן מה הלך שוב. המכונה הוחלפה. 

זה ממש מרגיז שבארץ היבואנים של מוצרי חשמל מהדרג העליון נותנים אחריות ממש קצרה. אם היו נותנים אחריות טובה יש מצב שהייתי מנסה גם מילה. 

פורסם
לפני 4 שעות, KipodYam כתב:

לגבי רעידות, לא יפתיע אותי אם הם מנסים להקטין את משקל משקולות האיזון, שזה בלוק בטון גדול אצלי. הדרך היחידי לבדוק את זה להוציא משקל מהspec פעם לעומת עכשיו.

לדעתי זה גם העניין הזה (של המשקולת) + העובדה שככל שהתוף יותר גדול (ויותר רחב), המשקל והכח הצינטריפוגלי בסחיטה הופכים להיות טילטול אדיר (לעיתים מלווה ברעש) בתחילת סחיטה.

אומנם בתוכנית של המכונה יש "איזון" לפני הסחיטה, אבל אין ספק שמכונה ישנה של 5 ק"ג תהיה הרבה יותר יציבה\רגועה מאשר מכונה של 8-9 ק"ג.

בהתרשמות האישית שלי -> אתה שואלים איפה מתחילות הבעיות ?
לדעתי האישית, הבעיות של הרעידות\טלטלות בתחילת סחיטה מתחילות בגלל שילוב של 2 דברים -
האחד: תוף ענק. השני: מכונה לא מלאה FULL עד הסוף.
שמתי לב שכאשר אני מעמיס את מלוא התכולה של המכונה (9 ק"ג), ב"איזון" לפני סחיטה, אין טלטלות חזקות - אם בכלל. ברגע שהמכונה לא מלאה FULL, הכביסה נזרקת מצד לצד (כבר בתהליך איזון לפני סחיטה) וזה גורם לעיתים לרעידה חזקה אבל ברגע שמתחילה הסחיטה אין שום בעיה.

פשוט למכונה יותר קשה לאזן את הכביסה בתוך התוף כאשר היא לא מלאה לגמרי.
אם תשימו לב היטב להוראות ההפעלה, צריך אפילו להקפיד על משקל הפריטים. ממליצים לא להכניס לתוך כביסה של פריטים  "קלים" פריט אחד כבד (לדוגמא: ג'ינס אחד עם מלא חולצות טריקו קצרות).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 11 שעות, yuval1111 כתב:

 

ממליץ בחום על מילה.

אתה משלם אמנם מעט יותר אבל מקבל איכות ואמינות ברמה

האם ההמלצה שלך התבססה על הפרמטרים שביקשתי?

מכיר דגם ספציפי להמליץ עליו?

לפני שעה, Nemesis כתב:

ההורים שלי דווקא אכלו קש עם מכונה של מילה לפני אי אילו שנים. 

 

זה ממש מרגיז שבארץ היבואנים של מוצרי חשמל מהדרג העליון נותנים אחריות ממש קצרה. אם היו נותנים אחריות טובה יש מצב שהייתי מנסה גם מילה. 

האם זה משהו שניתן לפתור עם הארכת אחריות?

לפני שעה, Nemesis כתב:

ההורים שלי דווקא אכלו קש עם מכונה של מילה לפני אי אילו שנים. 

 

זה ממש מרגיז שבארץ היבואנים של מוצרי חשמל מהדרג העליון נותנים אחריות ממש קצרה. אם היו נותנים אחריות טובה יש מצב שהייתי מנסה גם מילה. 

האם זה משהו שניתן לפתור עם הארכת אחריות?

פורסם

פשוט כי מכבסים בציבור…

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 17.11.2023 בשעה 11:01, pasat04 כתב:

האם ההמלצה שלך התבססה על הפרמטרים שביקשתי?

מכיר דגם ספציפי להמליץ עליו?

האם זה משהו שניתן לפתור עם הארכת אחריות?

האם זה משהו שניתן לפתור עם הארכת אחריות?

- למילה יש פריסטים לפי סוגי הבד/כביסה וכן אפשרות לשליטה מלאה בכל אחד מהפרמטרים (טמפ',

 מהירות, משך, במות מים) בנפרד.

 

- לגבי הדגמים - אין הבדלים משמעותיים. יש יבואן רשמי (אלקטרה) שהוא מעט יקר יותר ויבואנים מקבילים (ADS).

ראה לינק למחיר טוב לדגם 7 ק"ג באחריות אלקטרה.

https://www.electricshop.co.il/product/מכונת-כביסה-7-קג-מבית-miele-מילה-דגם-wdb020

 

- ניתן להאריך את תקופת האחריות במעמד האספקה כמו כן יש מספר חברות בשוק שמתמחות במתן ביטוח/שירות למוצרי חשמל ללא קשר ליבואן/מקום הרכישה

ראה למשל

https://www.p-l.co.il/

 

- אני מציע לך לגשת לאחת מהרשתות ולהתרשם מהאיכות של המוצרים של מילה שניכרת בכל פרמטר - (מהנדסת האנוש ועד לפלסטיקה ואחרון הצירים והמסילות).

 

המוצרים של מילה מתוכננים לפעולה של 20 שנים (ממש כך) ובמיוחד בעולמות של מוצרים העומדים בתנאי עבודה קשים (מכאנים/רטיבות) כמו מכונות כביסה ומדיחים אין להם מתחרים.

  • אהבתי 1
פורסם

מיילה לא מחזיקים מעמד יותר מאחרים, צר לי לנפץ את הבועה. אותו דרעק כולם, היום אריכות ימים של מכשירים זה מזל וזהו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ההורים שלי הביאו מילה חדשה משליחות בחו'ל. היתה יקרה לתיקון ולא אמינה יותר מבוש. הוחלפה לבסוף בבוש. 

 

לגבי משקלים, בדקתי ובבוש 7 קג' שלי רוב התכניות הן ל 7 קג'.

  • אהבתי 1
:turn-l:
פורסם (נערך)

אני יכול להעיד על נסיון שלנו עם 2 מכונות כביסה שלהם -

 

הראשונה שרתה אותנו במשך 19 שנים (על בסיס יומי), למעט החלפת אטמים לא נתקלנו באף תקלה במשך כל השנים. לבסוף החלה להרעיש בסחיטה והיה צורך להחליף מיסבים והחלטנו להחליפה.

המכונה השניה כבר בת 5 ללא כל תקלה.

 

לומר שכל המכונות הינן באותה איכות - זה ממש לא מבוסס.

 

אני מציע למי שלא היתה לו מילה לבחון פיסית את המכונה ורק אח"כ לחוות דעה - זו רמה אחרת של הנדסה.

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
פורסם
לפני שעתיים, yuval1111 כתב:

אני מציע למי שלא היתה לו מילה לבחון פיסית את המכונה ורק אח"כ לחוות דעה - זו רמה אחרת של הנדסה.

 

לא הבנתי מה זה בחינה פיסית למכונת כביסה ? אתה במקרה הולך להתחתן עם מכונת הכביסה ?

 

איזה כייף לי :)

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ את השרשור.

ההורים של זוגתי רוצים להחליף את מכונת הכביסה שלהם.

לא צריכים נפח גדול, עושים מכונה בערך פעם בשבוע. גם מחיר הוא לא פקטור משמעותי (אין בעיה לשלם יותר על מוצר מתאים).

יש לנו הרגשה שהשימוש במסך טאצ' עלול להיות מבלבל עבורם ולכן לא ממהרים להמליץ להם על מה שאנחנו רכשנו (בוש), או דומה.

 

יש למישהו המלצה?

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

הם מסתדרים עם מסך מגע בטלפון או בטאבלט? אם כן, יסתדרו גם עם מכונת כביסה.

 

אנשים שמחוברים רק לעולם הישן, ובמיוחד אם יש להם בעיה במוטוריקה עדינה של האצבעות, עלולים להתקשות גם עם כפתורים פיזיים שלחיצה מתמשכת עליהם מגלגלת פונקציות (למשל מקדמת טמפרטורות כביסה). אבל יש מצב שבו ישתמשו בתוכנית בודדת, ואתה תוכל לתכנת את המכונה פעם אחת ובהמשך ילחצו רק לפתיחת המכונה בתחילת ובסיום הכביסה ולהפעלה. זה מה שעושה החם שלי, במצב כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...