Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתכנן כבר למכור את הרכב שלי ששירת אותי נאמנה המון שנים וזאת פעם ראשונה שאני מוכר אז יש לי כמה תהיות.

1. לרכב יש 3 פגמים קוסמטיים:

- קילופי צבע בגג

-שריטות מפתח מהדלת עד לכנף (אנשים חארות).

-שפשוף ישראלי טיפוסי בפגוש הקידמי (אנשים חארות).

להערכתי, תיקון של כל השלושה יעלה לי כ3000-4000 שקל.

האם כדאי לתקן את כולם, או חלקם (לי באופן אישי נורא מפריע הגג) או להשאיר ככה ולהוריד במחיר?

שווי הרכב, כ-35 אלף.

2. יש לי טסט עד אמצע ינואר והרכב גם רגע לפני טיפול.

במידה ואעביר את הרכב טסט, האם נהוג לגלגל את עלות האגרה (שכן מדובר על שנה שלמה) לרוכש?

 

פרט לאלו, מדובר ברכב שמטופל באופן מסודר, עם היסטוריה מלאה, צמיגים איכותיים, מצבר שעדיין באחריות ובאמת שמור.

לולא העניין הקוסמטי, די בטוח שהיה נחטף תוך רגע.

מנקודת מבט של קונה, הייתם ממשיכים הלאה לרכב הבא או מחליקים על הדברים האלה והעיקר הפן המכני?

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי shachar187
פורסם

אם אתה מחליט לתקן תתעד לפני ואחרי כדי שהקונה יוכל לראות שהיה מדובר בפגם קוסמטי ולא בתאונה 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

טסט, כדאי מאוד להעביר ולמכור עם טסט לשנה. אנשים לא אהובים לקנות מכניות לפני טסט מחשש שיגשו לטסט ושם האוטו יכשל  על כל דבר אפשרי. בעניין לגלגל את האגרה לקנה, אין מה לציין את זה מפורשת אבל בהחלט רכב עם טסט לשנה שווה יותר מרכב לפני טסט פלוס עלות האגרה. 

 

כל היתר - רשות. אם זה דגם מבוקש ימכר במצב השוק של היום גם בלי שתתקן את הפגמים הקוסמטיים. 

 

 

פורסם

כל מה שציינת אותי אישית מאוד ירתיע מלקנות..

1.אין לרכב טסט

2. צריך טיפול שנתי

3. מכות קוסמטיות

טסט + טיפול שנתי סטנדרטי זה בקלות 2000 ש"ח.

טיפול קומסמטי יכול להיות כמה מאות ועד כמה אלפים.

לדעתי תעביר את הרכב טסט ותנסה לשחר על הטסט לשנה, את הטיפול השנתי תשאיר לקונה.

על הקוסמטיקה תחליט אם אתה מתקן או מוריד לקונה מחיר ריאלי לתיקון, אולי הוא לא יוריד אותך על זה בכלל.

בהצלחה

 

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

דעתי הצנועה, אל תשקיע שקל ברכב, קודם תפרסם ותראה מה מוכנים לתת לך על הרכב, יכול להיות שלא שווה להתעסק עם כל מה שציינת, יש מספיק אנשים שלא נרתעים מטסט וטיפול או שפשוף פה ושם והכל יסגר על מחיר.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...