Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ספציפית את אובר אסור להכניס לארץ, אלא לאחר שהחברה תשלם קנס עתק ובכירי אובר ישראל ישלמו מכיסם קנסות עתק.

 

וזה לא בגלל מודל ההפעלה, אלא בגלל שהם ראו מה החוק בישראל, ידעו מה החוק בישראל, ואמרו לעצמם שאף אחד לא יאכוף כלפיהם עבירות על החוק כי הם חברה גדולה ומפורסמת.

 

אה וגם בגלל המודל העסקי שלהם שלא היה עובר את רשות התחרות

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

בגדול, נהגי מונית עובדים בכביש, עומדים באמצע הרחוב, מציעים סיבוב לכל דורש ואומרים לו כמה יעלה השירות שלהם. 

בדיוק כמו שלמדו לעשות מאמא שלהם.

  • מצחיק 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 25 דקות, ברווז כתב:

בגדול, נהגי מונית עובדים בכביש, עומדים באמצע הרחוב, מציעים סיבוב לכל דורש ואומרים לו כמה יעלה השירות שלהם. 

בדיוק כמו שלמדו לעשות מאמא שלהם.

 

וואו איזו תגובה מכבדת.

אחלה חינוך קיבלת מאמא שלך.

פורסם
לפני 13 דקות, BeBest כתב:

 

וואו איזו תגובה מכבדת.

אחלה חינוך קיבלת מאמא שלך.

קצת הומור לא מזיק. לא צריך לקחת ללב.

אולי יש לו אח נהג מונית והוא מדבר מידע?

  • מצחיק 4

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 30.11.2021 בשעה 09:54, gadik6 כתב:

כעבור כמה דקות מקבל טלפון מהנהג שאומר לי שלחיפה זה 250 ש"ח. אני עונה לו שכתוב לפי מונה.

התשובה שלו? "אהה, אתה רוצה מונה?   סבבה אני בדרך". כעבור כמה שניות הוא ביטל את ההזמנה.

 

אתה לא עושה את זה נכון. תגיד לו שאתה צריך להגיע לסניף של מס הכנסה בחיפה. יגיע על הדקה ועוד יפעיל מונה רק חמש דקות לאחר שהחלה הנסיעה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, ברווז כתב:

בגדול, נהגי מונית עובדים בכביש, עומדים באמצע הרחוב, מציעים סיבוב לכל דורש ואומרים לו כמה יעלה השירות שלהם. 

בדיוק כמו שלמדו לעשות מאמא שלהם.

מה עקץ אותך אחרי שנתיים לפנק אותנו במידע הזה?

יום טוב גם לך

פורסם

הבת שלי חיילת, מגיעה בכל שבועים לתחנת רכבת בית יהושוע ואוטובוס מסונכרן לרכבת לישוב שלנו... מגיע אחרי שעה!!!
אמרתי לה פעם קחי מונית... 5-7 דקות נסיעה
נהגי מונית לא מתביישים לבקש 100 שקל ולא מוכנים להפעיל מונה
אם זו לא זנות אז מה כן?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, Igalz כתב:

מה עקץ אותך אחרי שנתיים לפנק אותנו במידע הזה?

השירשור הוא רק בן שנתיים, אבל העצבים שיש לי בכביש מנהגי המוניות איתי כבר מעל 20 שנות רישיוני.

80% מהעצבים שלי בכביש מגיע מנהגי מוניות.

והכתבות האחרונות שרצו בחדשות על עקיצות תיירים וקשישים רק "תרמו" למפלס לעלות. 

אני עצבני עליהם בגלל הסיבות שאני נתקל בהן (הפרעה לתנועה, חסימת רחוב חד סטרי, נסיעה במהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך, מניעת אפשרות עקיפה, עצירה "במקום" באמצע הנתיב, עצירה באמצע כביש ראשי, עצירה באמצע כביש מהיר [בתוך הנתיב נסיעה, לא פחות- לא ירדו לשול או משהו], ועוד), מאחר ואני לא משתמש בשירותים שלהם אני לא מודע לכל הניבזות של התימחור שהם עושים בנוסף. 

אז אני לא מתנצל.

90% מנהגי המוניות מוציאים שם רע לשאר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 30.11.2021 בשעה 10:10, sperial כתב:

 

לגבי אובר (ואירבנב ושאר חלטורות) - זו גניבה בחסות החברות - כל המודל העסקי בנוי על העלמת מס. דנו בדבר הזה מספיק.

 

מה הכוונה?

פורסם
בתאריך 13.9.2023 בשעה 14:13, ברווז כתב:

בגדול, נהגי מונית עובדים בכביש, עומדים באמצע הרחוב, מציעים סיבוב לכל דורש ואומרים לו כמה יעלה השירות שלהם. 

בדיוק כמו שלמדו לעשות מאמא שלהם.

הזכיר לי...

 

אימא ובנה הרך עולים למונית.

בדרך הם חוצים את רחוב הירקון, ורואים שם נשים עובדות (... הסיפור ישן, הן כבר לא עובדות שם).

הילד שואל, אימא מה כל הנשים עושות כאן ברחוב?

ואימו משיבה, הן סיימו את עבודתן ומחכות לבעלים שיבואו לאסוף אותן.

פתאום הנהג מתערב, גברת תגידי לילד את האמת, הן זונות!

הילד חושב קצת, ושואל, אימא לזונות גם יש ילדים?

האימא... כן, חמוד. בוודאי שיש להן ילדים, והם גדלים ונעשים נהגי מוניות.

  • מצחיק 2
×
×
  • תוכן חדש...