Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני כמה ימים הייתי צריך להגיע מהשרון לחיפה. נסיעה של חצי שעה, רובה בדרך בינעירונית, לא סיפור מסובך.

 

פתחתי את אפליקציית Yango, הזנתי את הפרטים והופיע לי סכום של כ-145 ש"ח. היה נשמע לי מעט נמוך אבל הזמנתי. אחרי כמה דקות כשראיתי שאף נהג לא מקבל את ההזמנה עברתי לאפליקציה של Gett, ושם הופיע מחיר לפי מונה. בחישוב גס הערכתי שיצא כ-160-180 ש"ח, אז ביצעתי הזמנה וכעבור כמה שניות נהג קיבל אותה.

 

כעבור כמה דקות מקבל טלפון מהנהג שאומר לי שלחיפה זה 250 ש"ח. אני עונה לו שכתוב לפי מונה.

התשובה שלו? "אהה, אתה רוצה מונה?   סבבה אני בדרך". כעבור כמה שניות הוא ביטל את ההזמנה.

 

מקלל ברוסית ומנסה שוב. עוד נהג מקבל וכעבור כמה שניות עוד טלפון - "אתה רוצה לחיפה?   יודע כמה עולה?   אה מונה, טוב אני בדרך..."

כמובן שבאופן מפתיע הוא נתקע ב"פקק" בכיוון ההפוך, ומ-6 דקות המתנה זה עלה ל-10 ונשאר ככה עוד 5 דקות עד שביטלתי בעצמי.

 

מנסה שוב Yango ואחרי כמה דקות נהג מקבל את ההזמנה. אחרי כמה שניות שוב טלפון "אתה רוצה לחיפה?   מה זה רק 145 ש"ח?   רק הדלק עולה לי יותר. טוב סליחה אני צריך לבטל".

 

בפעם השלישית דרך גט סוף סוף הגיע נהג בלי משחקים. אסף, הפעיל מונה ונסע. הסכום לפי המונה בסוף הנסיעה?   141 ש"ח.

 

אני כמעט ולא משתמש במוניות בישראל לאחרונה (חוץ מהנסיעות לנתב"ג וחזרה שהעבודה מזמינה/משלמת), אבל משמח לראות שהחאפריות לא נעלמה (היא רק עברה לאפליקציה).

אחרי זה יספרו לנו סיפורים על כמה Uber זה רע ומסוכן, ואיזה שירות 5 כוכבים אנחנו מקבלים מנהגי המוניות בארץ.

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

פורסם

סיפורי מוניות אני יכול לספר מחיפה דרך רומא עד פריז. כולם חא**ת - בעיקר רמאים ונוהגים בפראות.

 

לגבי אובר (ואירבנב ושאר חלטורות) - זו גניבה בחסות החברות - כל המודל העסקי בנוי על העלמת מס. דנו בדבר הזה מספיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא קשור לאפליקציות, נהגים מוותרים על נסיעות שלא כדאיות להם גם בזמנה טלפונית או עצירה ברחוב.

מעצבן ולא חוקי. אתה יכול להתלונן גם לחברה המפעילה וגם למשרד התחבורה.

פורסם

"חוויות" כאלה היו גם הרבה לפני האפליקציות.

 

האפליקציות דווקא הכניסו הרבה סדר לתחום הזה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 21 דקות, Be roo כתב:

זה לא קשור לאפליקציות, נהגים מוותרים על נסיעות שלא כדאיות להם גם בזמנה טלפונית או עצירה ברחוב.

מעצבן ולא חוקי. אתה יכול להתלונן גם לחברה המפעילה וגם למשרד התחבורה.

 

פה מופיע לו מחיר/מונה. אם הוא לא רוצה אז שפשוט לא יקבל את ההזמנה ולא יתחיל לנסות לחרטט. על זה אני מדבר.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה לא קשור דווקא לאפליקציה, הם היו מחרטטים אותך גם אם היית מתקשר לתחנה להזמין מונית ספיישל כמו בשנות ה90.

פשוט כאן אתה נחשף ליותר מידע ויודע שמחרטטים אותך עוד לפני.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לידיעה הכללית:

 

1. יש מחירון מומלץ משרד התחבורה.

 

2. סטייה מהמחירון המומלץ / מונה מותרת רק למטה (הנחה יחסית למחירון / מונה), סטייה למעלה נקראת הפקעת מחירים והיא עבירה.

 

3. משרד התחבורה בזמנו התייחס ברצינות לתלונות על הפקעת מחירים, לא יודע מה המצב היום.

 

4. נהג מונית שמסרב לנסיעה לפי מונה וגם מפקיע מחיר הוא גם אידיוט וגם עבריין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, gadik6 כתב:

אחרי זה יספרו לנו סיפורים על כמה Uber זה רע ומסוכן, ואיזה שירות 5 כוכבים אנחנו מקבלים מנהגי המוניות בארץ.

 

אל דאגה, סיפור מאד דומה קרה לי עם אובר בבריסל לפני כחודש. הגורם האנושי תמיד ימצא דרך לדפוק אותך בתור לקוח. אני מעדיף שלפחות יעשה את זה מישהו עם רשיון שמשלם מיסים, כדי שגם הממשלה תזכה להנות מהסבל שלי.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

היה לי מקרה דומה.

 

הזמנתי מונית מאחד הישובים בסביבה לכפר סבא, קיבלתי הודעה מGETT ש"שודרגתי למונית פרימיום". אוקיי.

הגיע אחד עם מרצדס במצב לא רחוק מה"מרצדס של ככבה", איכשהו חייב אותי ב70 שקל (עם נהג אחר, לא "פרימיום", זה היה 50), ועוד ניסה לדחוף לי את המספר שלו, כדי שלהבא אתקשר אליו ישירות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא יעשה לו fake taxi.

  • מצחיק 10
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תראה, זה מה שקורה למי שמנסה לעשות fake taxes.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הרבה פעמים התעריפים לא סבירים כלפי מטה (מוןנית זה לא רכב פרטי מבחינת עלויות אחזקה, הוא משלם מיסים וגם בסוף היום צריך שישאר לו יותר מ 300 שקל בכיס).

אחרי שזה נאמר, לנהג מונית אין זכות להעלות מחירים על דעת עצמו. אם עשה את זה צריך להתלונן לא עבורך אלא עבור קשישים, נכים ושאר האוכלוסייה שלא יכולה להסתמך על אוטובוסים ולא יודעים לעמוד על המקח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, ALÞћÃ כתב:

מרשים שנהגי מוניות עדיין מרשים לעצמם לשחק עם "מונה/fixed price", סמוי אחד של מס הכנסה ימרר לו את החיים.

 

הם עושים, הרבה פחות מבעבר לצער כולנו, אבל עושים.

 

אומר את זה מי שאבא שלו אחראי לזה שמותרת סטייה מהמונה כלפי מטה.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

המחירון החדש של המונה יוצא לא משתלם לנהגי המוניות בנסיעות בין עירוניות, לכן הם מעדיפים לבטל את הנסיעה.

זה לא בסדר, אבל זאת תוצאה של כשל שוק בעקבות כפיית מחירים, אם זה היה פתוח לשוק חופשי, המחיר לא היה נכפה והתחרות הייתה גדולה יותר, וכתוצאה מזה המחירים היו יורדים.

כאשר כופים מחירים כמו שעשו עכשיו, מקבלים חוסר הצע והאזרח הפשוט שבסך הכל צריך להגיע הביתה נדפק.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...