Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן מסע- רכישת משפחתית לבנה


לאון
שימו לב! השרשור הזה בן 850 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

“זה לא אני זאת את”, אמרתי לסיוויק שלי כשהחלטתי להיפרד ממנה. “האגזוז שנשבר לך שבוע שעבר באמצע הנסיעה, את קצת חורקת מאחורה ואיך נשכח את העובדה שאת שותה דלק כמו הפורד F150 של השכן”. ״אולי אתה מתגעגע לחיפושית הכחולה שמכרת והחלטת להוציא את זה עליי?״ היא שאלה. ״אולי״ אמרתי, ״אבל תשאירי את זה לי ולפסיכולוג שלי.״

 

הרבה פסיכולוגיה בגרוש זרמה ביני לבין החיפושית הכחולה, הרבה התלבטויות של אולי רכב כזה עדיין גדול עליי/ אני לא נוהג עליה מספיק/ אין כאן כבישי נהיגה מהנים/ המחזיקי כוסות לא שימושיים ואז הגיע איזה וירוס שטרף את כל הקלפים, שינה את סדרי העדיפויות שלנו ולמעשה היה המסמר האחרון בארון של ה911.

911 - אאוט, שאר סדרי עדיפויות - אין. זה קצת כאב בהתחלה אבל כמו בכל סרט פורנו איכותי, יש סוף שמח, חכו.

 

שנה וחצי עברה מאז שמכרתי את ה911 ותמיד התחרטתי על זה שאפילו לא הגעתי לעשירית מהיכולות שלה ועדיין, כל נהיגה הייתה מיוחדת, תנוחת הישיבה הנמוכה, מושב שמחבק כמו הדודה מאמריקה אחרי 10 שנים, רעש אלוהי של מנוע אטמוספרי עם 400 כ״ס מאחורי הגב והתאוצה, לא משנה כמה פעמים מעכתי את דוושת הגז, המוח סירב להאמין שהרכב ישוגר עוד פעם בברוטליות כזאת. 400 כ״ס שנשלחו לכל ארבעת הגלגלים גורמים להרבה כאבי צוואר וצחוק מתפרץ כאילו שחר חסון עושה מופע פרטי אצלי בסלון. עד שהרכב האיץ למהירות חוקית +++ עברו מספר שניות בודדות שבהם קשה היה להתרשם ממשהו חוץ מכוחות הG והניסיונות להסדיר חזרה את הדופק. בפניות הרכב היה נשאר שטוח כמו עקומת החולים בקורונה ב2017 וביחד עם צמיגי המישלן ספורט ברוחב מפלצתי (245 מ״מ מקדימה ו305 מ״מ מאחורה) רק ההגה המסובב וכוחות הG הצידיים הזכירו לי שאני באמצע פניה.

היא לא היתה מרווחת, לא הכי מפוארת (עדיין, זאת פורשה 2013 שדרשו על כל פיפס תוספת תשלום), לא הכי נוחה, בטח שלא שקטה ואולי דווקא בגלל כל זה, כל נהיגה בה הייתה חוויה מעוררת חושים גם ב40 קמ״ש.

 

נחזור ל2021 והגיע הזמן לשלוח את הסיוויק לגמלאות ולחפש יורשת ראויה. הודות לאותו וירוס, שנה אחרי שמכרתי את ה911 המחירים שלה עלו בצורה מטורפת ולא הגיונית כך ש 911 כרגע לא על הפרק, מה גם שאני חייב דיילי שתשנע קניות, ילדים והרבה מחשבות על החיים. והנעה כפולה, חייב הנעה כפולה בשביל החורף. עד כמה שיוטיוברים וכתבי רכב אוהבים לציין שה911 היא אחלה דיילי, הם כנראה לא יצאו/ נכנסו לחניה שדורשת גישה באלכסון על מנת לא לשפשף את הפגוש. לא כיף ולא מגניב, עם ההונדה הייתי יוצא מאותן חניות בדיוק כמו וין דיזל במהיר ועצבני כולל הניצוצות (רגע, אולי בגלל זה נשבר לי האגזוז?!).

 

אחרי התייעצויות עם מומחי רכב מהשורה הראשונה (תודה לעיתונאי עלום השם), רואי חשבון (תודה פיליפ) ואישתי (היי מאמי), הוחלט לצמצם את הבחירה ליצרן אחד, דגם אחד ושני דורות שונים.

גם הפסיכולוג הרגיש צורך לתרום את ה2 סנט הקנדיים שלו: ״אתה מבלבל לי את השכל יותר משנה על חיפושיות ומכוניות שמדברות אלייך, או שתפסיק לעשן או שתקנה משהו סולידי, משפחתי, לבן ליסינג, אוטומט עם מחזיקי כוסות נורמליים״. הודתי לו על הטיפ בזמן שאני לובש את המכנסיים ואצתי הבייתה לעבד את כל המידע שקיבלתי מכולם והתחלתי לחרוש על כל הלוחות. לא לקח זמן עד שמצאתי בדיוק את הרכב שהוא המליץ עליו, דוקטור ג׳ייקל למתבונן מבחוץ ומיסטר הייד לילד שבפנים, ברוכה הבאה ב.מ.וו 340.

 

״נכון שאני לא הריבאונד של  החיפושית שלך?״ היא שאלה כשהערתי את ששת הצילינדרים שלה. ״ממש לא״ הרגעתי אותה בזמן שאני מעביר לספורט + ומלטף את דוושת הגז, ״יבוא יום ואתן תהיו החברות הכי טובות, ועד אז תראי לי איך מרגישים 320 סוסים״

 

*הבהרה- כל השיחות שלי עם הרכבים מבוססים על סיפור אמיתי אך שמות, מקומות וחלק מהטקסט שונו על מנת לשמור על הפרטיות, לגבי הפסיכולוג לא באמת אצתי הבייתה, הלכתי ברוגע.

 

5e87caeb-e4b4-4a6b-938f-c3fa9d743bb8.JPG

6d4e02dc-53e8-46e3-af50-d1a34d6f9734.JPG

IMG_3498.jpg

IMG_3502.jpg

IMG_3503.jpg

  • אהבתי 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותמשיך לשתף :) כיף לקרוא

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 850 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...