Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה איטית


ידני
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשיש כמה נתיבים אז דבר ראשון אני מהבהב או צופר ואם הבנאדם מתעלם צופר כמה פעמים שיבינו כולם שצריך להיזהר, החברה מסביב (וגם אלה שברכב שלי) כבר מבינים / חושבים שלפניהם 'נהג חוליגן' ( מה שנכון במידה מסוימת בלבד, ולא רק לכביש).

וכשכולם בהיכון וזהירות, אז מבצע עקיפה מסוכנת בזהירות יחסית כולל עבירות תנועה קלות בלבד ועוקף תוך כדי צפירה ארוכה שתעורר את הנהגת (בדרך כלל) מקדימה.

(ספוילר: הכי גרוע זה נהגת זקינה).

וחושב לעצמי שבפעם הבאה חייבות להיות לי כמה ביצים לא מבושלות להשליך אחת על רכב של נהג כזה תוך כדי או לאחר העקיפה.

בנתיב אחד אני קצת יותר זהיר אבל עדיין משגע את הרכב שלפני בכל דרך כולל להפחיד אותו בהיצמדות וכאילו כמעט תאונה.

לגבי הדלק, אם תמהר רק בעליות כשיש לפניך רכב אז סביר להניח שבסך הכולל הסכום שתפסיד כתוצאה מכך יהיה זניח.

ואתה עוד בסדר רק מכוון לחיסכון ואכפת לך, יש כאלו שעושים בדווקא אולי כדי ל'חנך' את הנוהג מאחורה לסבלנות (בדרך כלל אני מחנך אותם תוך עקיפה מהסרטים).

אם הנהג מקדימה מתחשב וזז לשוליים ומאפשר עקיפה בקלות אז כל הכבוד לו זה כבר סיפור שונה

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 5
פורסם
לפני 2 דקות, tkjbihgec כתב:

אם הנהג מקדימה מתחשב וזז לשוליים ומאפשר עקיפה בקלות אז כל הכבוד לו זה כבר סיפור שונה

רק על זה דיברתי 

יש כאלו שלא הבינו נכון .אגב זה לא שאני רק מהצד של האיטיים  .כי כשהכביש נהיה מישורי גם אני  יודע להרביץ

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעתיים, ידני כתב:

אני טיפוס שלא אוהב לקרוע את הרכב

יש לי מנוע 1200וכשזה מגיע לעליות משמעותיות אני מוריד הילוך ונותן לרכב לאכול את העלייה בקצב שלו משהוא כמו 3000 סל"ד 

אני רואה כמה דלק אוכלת נסיעה אגרסיבית וכמה שמן נאכל פשוט לא בא לי כל עוד אני לא ממהר

(אם זה לא היה רכב שלי ולא הייתי משלם על הדלק הייתי מורד אפי 2 הילוכים וקורע את הטורים מצידי עד4000סל"ד)

 

גם אני טיפוס שלא אוהב לקרוע את הרכב. יש לי אוריס היברידית אז אני לא בטוח שבכלל אפשרי "לקרוע" אותו.
אבל בעליות תלולות וארוכות (למשל פרויד בחיפה) אני מעביר את הרכב למצב "ביצועים" במקום "חסכוני" (לא שזה יותר מדי ביצועים) ועולה במהירות סבירה לחלוטין (פחות או יותר המהירות החוקית).  אני לא חושב שהעלות סל"ד למשך כמה דקות כשנדרש משמעותו "לקרוע את הרכב".  

כמה כסף אתה חושב שאתה חוסך בעלייה שכזאת?  לדעתי מדובר במעט מאוד.
ולגבי השמן - לא ברור לי  איך אתה רואה כמה שמן נאכל ולמה השמן נאכל...

 

אגב 4000 סל"ד זה גם לא ממש קריעה... זה יותר מהרגיל אבל המנוע שם כדי להשתמש בו ובכל המכוניות שאני מכיר 4000 סל"ד הם משמעותית למטה מהקו האדום

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני שעה, tkjbihgec כתב:

כשיש כמה נתיבים אז דבר ראשון אני מהבהב או צופר ואם הבנאדם מתעלם צופר כמה פעמים שיבינו כולם שצריך להיזהר, החברה מסביב (וגם אלה שברכב שלי) כבר מבינים / חושבים שלפניהם 'נהג חוליגן' ( מה שנכון במידה מסוימת בלבד, ולא רק לכביש).

וכשכולם בהיכון וזהירות, אז מבצע עקיפה מסוכנת בזהירות יחסית כולל עבירות תנועה קלות בלבד ועוקף תוך כדי צפירה ארוכה שתעורר את הנהגת (בדרך כלל) מקדימה.

(ספוילר: הכי גרוע זה נהגת זקינה).

וחושב לעצמי שבפעם הבאה חייבות להיות לי כמה ביצים לא מבושלות להשליך אחת על רכב של נהג כזה תוך כדי או לאחר העקיפה.

בנתיב אחד אני קצת יותר זהיר אבל עדיין משגע את הרכב שלפני בכל דרך כולל להפחיד אותו בהיצמדות וכאילו כמעט תאונה.

לגבי הדלק, אם תמהר רק בעליות כשיש לפניך רכב אז סביר להניח שבסך הכולל הסכום שתפסיד כתוצאה מכך יהיה זניח.

ואתה עוד בסדר רק מכוון לחיסכון ואכפת לך, יש כאלו שעושים בדווקא אולי כדי ל'חנך' את הנוהג מאחורה לסבלנות (בדרך כלל אני מחנך אותם תוך עקיפה מהסרטים).

אם הנהג מקדימה מתחשב וזז לשוליים ומאפשר עקיפה בקלות אז כל הכבוד לו זה כבר סיפור שונה

 

אגב לחנך, אתה צריך קצת שלילה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 5
פורסם

על פי פות"ש החינוך הוא באמצעות ביצוע עבירה של הפרעה לתנועה. 

על פי התגובה של ספרו420, החינוך הוא באמצעות נהיגה בריונית. בשני המקרים זה לא חינוך זה ההיפך.

  • לא הבנתי... 2
  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 35 דקות, zaf כתב:

על פי פות"ש החינוך הוא באמצעות ביצוע עבירה של הפרעה לתנועה. 

על פי התגובה של ספרו420, החינוך הוא באמצעות נהיגה בריונית. בשני המקרים זה לא חינוך זה ההיפך.

 

אני נהג בריון? :o

בטוח שלא התבלבלת עם ג'יבריש שציטטתי?

אני המלצתי על שלילה לבריון

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, ידני כתב:

אגב מדבר על עליות קשות במיוחד סטייל העיות מצרעה ירושלים שחכתי את מספר הכביש או העליות החזקות בגליל

הרכב הקודם שלי היה עם מנוע 1.2 ליטר ונסעתי בו מאות פעמים בכביש 395.

אף פעם לא הרגשתי מחסור בכוח בתוואי הדרך הזה.

כאשר הראות טובה, הייתי נובע במהירות 80-90 קמ"ש חוץ מהקטע הצר והיפה בו המהחרות מוגבלת ל-60 קמ"ש.

אנע מכיר את הכביש הזה היטב וומנצל את מעט הקטעים בהם זה מותר לעקיפה זריזה במצב ספורט 

אני לא חושב שנגרם נזק חרכב שלי בגלל סגנון הנהיגה הזה וגם צריכת הדלק הממוצעת בו היתה לא רעה.

פורסם (נערך)

פות"ש, אנא ממך - אל תסכן אחרים בגלל חסכון "מדומה" (אגיע לזה) של כמה שקלים.

 

אם בכביש מסוים ניתן ליסוע במהירות X, בהתחשבות במהירות המותרת ובתנאי הדרך - אנא סע במהירות X. במיוחד אם זו מהירות התנועה, ובמיוחד כשמדובר בקטע כביש פתוח וללא הפרעות.

כל מצב אחר יוצר הפרעה לתנועה, כמו שכבר אמרו כאן. כל עקיפה שתיגרם בגלל הפרעה שתגרום לתנועה (וזה לא משנה אם מבצע אותה אידיוט או הנהג הזהיר בעולם) היא סכנה מיותרת למשתמשי הדרך ש*אתה* שותף לה. וגם את ירדת לשוליים - נכנס לכאן הסיכון במקרה ולא תשים לב לרוכב אופניים שנמצא שם, למשל.

ואם חלילה יצרת מצב כזה כדי "לחנך" נהג אחר - מדובר בבריונות לא פחות מאותו נהג פרוע.

 

לעניין החסכון - החסכון נגרם מכך שאתה נוהג עם תכנון נכון, ואין שינויים מהירים או לא מתוכננים במהירות ובכמות הכוח שאתה מבקש מהמנוע.

מבחינת בלאי, כל עוד המנוע לא יבלה חלק מכובד מחייו בסל"ד גבוה (5000 ומעלה) על אחת כמה וכמה כשהמנוע חם - אין שום בעיה לדרוש ממנו כמה שצריך כדי להישאר במהירות הנכונה.

ואם המנוע שלך שותה שמן זה בגלל המצב הנוכחי שלו, לא בגלל איך שאתה נוסע.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 5
פורסם
לפני 3 שעות, ידני כתב:

אגב בדרך כלל אני הוא זה שנוסע במהירות המותרת

 

אם אתה נוסע במהירות המותרת, סע לשלום.

אם אתה נוסע 50 בכביש של 80, אתה מטרד, אם זו עלייה ואם לאו.

 

כשתדע לספר מה בדיוק אתה עושה, אפשר יהיה להתייחס באופן ענייני, כי בינתיים כל התגובות כאן מדמיינות תסריט, בהתאם למה שמתחשק להם להגיב.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אתה במהירות המותרת או קצת פחות ממנה, אז הכל סבבה, ואם מישהו רוצה להרביץ ויש לך מקום לתת לו לעבור, אני חושב שעדיף לתת, במקום שיצא לעקיפה שתסכן את שניכם.

אם אני אישית נוסע בכביש חד נתיבי ומגיע מאחורי איזה רכב ספורטיבי שברור שרוצה להרביץ, אני אנסה לרדת לשוליים אם הם מספיק רחבים כדי לתת לו לעבור.

 

דווקא בכבישים מפותלים אני זה שבדרך כלל נתקע מאחורי אחרים, ולפעמים אם אני יודע שבקרוב יש איזה מפרץ אני מאותת שמאלה שאם הנהג שלפני מבין.. אולי יהיה נחמד ויזוז ימינה למפרץ שאוכל לעקוף ולהנות מהנהיגה. 

נהגים שעושים את זה אני באמת מעריך, ובדרך כלל נותן שני איתותית באורות מצוקה בשביל לסמן "תודה".

כמובן שאין מצב אצלי של להדבק לתחת ולהבהב כמו פסיכי במקרים כאלה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה קצת מעצבן אבל לא עושה מזה עניין. לא תמיד זה חייב להיות תמהוני שפוחד לעבור 3000 סל"ד. אולי הרכב עמוס באנשים וקשה לו לסחוב? אולי יש לו איזה תקלה? אולי זו באמת עגלה מתה? שומר מרחק תקין ועוקף כשמתאפשר.
הרבה יותר גרוע זה בירידות, שאנשים נוטים לטגן את הבלמים שלהם מסיבה לא ברורה.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פות"ש, כולם פה עדינים אבל בגדול - אתה בריון, פשוט פאסיב אגרסיב. כל עוד מישהו שנוסע במהירות המותרת בכביש נדרש להאט בגללך, אתה מכשול, מטרד ומסכן את עוברי הדרך. תיסע במהירות שלא מהווה הפרעה לתנועה, או תעבור לתח"ץ.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

צ'מע, אני עם רכב בן 50 ומנוע 1000, בעליות של ירושלים יכול ל'הרביץ' איתו אפילו 70 קמש בהילוך רביעי (כי אין חמישי)

אז הוא ירעיש לי, ויתאמץ.. אבל אני לא אהיה מטרד.

מה שכן, להאיץ איתו לוקח זמן, ופה יש הרבה נהגים חסרי סבלנות וגם קצת אידיוטים שחותכים אותי ודופקים לי מבט כועס של 'למה אתה מאיץ כל כך לאט'? כאילו לא ברור שהרכב בן 50...

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...