Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, חולה רכב#1 כתב:

שלום, 

 

ב-סה"כ כתוב 18,009, בפועל לאחר סכימה יצא 16,259. 

ז"א חסר 1,750. 

אני מניח שזה עלות השתתפות בתאונה. 

 

שזה יחסית סביר לפי דעתי.

בתאונה לא הייתי אשם כך שלא שילמתי השתתפות עצמית.

כנראה זה אחד הטסטים שבו מחקתי את השורה ידנית ולא ירד מהסכימה.

אצלי יש עלויות כולל אגרת טסטים+פוליש פנסים +מגבים כל שנה אבל אגרת טסט לא אמורה להיכלל להבנתי בעלויות..

אם כן,אז צריך להוסיף ל 16,259 עוד 5200 בערך.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כמי שנסע בזמנו על סיוויק 13 האצבק כ-22,000 קמ בשנה אני יכול לומר שבאף טיפול עד 89,000 קמ כשהרכב נמכר לא היה צורך בהחלפת צלחות או רפידות, אני מניח שהסיבה פה היא צורת נהיגה ורכישת צלחות/רפידות לא הכי איכותיות.

 

בעניין הצבע אצלי כשהתחילו הקילופים הראשונים על מכסה המנוע הרכב נמכר, מבדיקה שעשיתי בזמנו התופעה נפוצה מאוד וקיימת גם בשנתונים מעל 15 ולא כפי שנכתב פה בשרשור. 

בעבר רשמתי פה בפורום חווד על הרכב, אכתוב בקצרה שיש לרכב יתרונות מסויימים אך כשמשווים למתחרים הסיוויק בדור הזה נחשבת לבינונית מאוד, המתחרים מיונדאי, קיה, טויוטה ומאזדה עדיפים על הסיוויק.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
בתאריך 29.9.2021 בשעה 20:37, daniel204 כתב:

בעבר רשמתי פה בפורום חווד על הרכב, אכתוב בקצרה שיש לרכב יתרונות מסויימים אך כשמשווים למתחרים הסיוויק בדור הזה נחשבת לבינונית מאוד, המתחרים מיונדאי, קיה, טויוטה ומאזדה עדיפים על הסיוויק.

היו לי 2 יונדאי רצופות לפני כן- גטס לא להיט בכלל ו I30 שהחליפה אותה ולא היה חסר בה תקלות.

המותג הזה מיצה עצמו בעיניי לפחות אחרי 2 כשלונות-בטח כאשר הם נרכשים מהשכרה/ליסינג.

לגבי טויוטה- אני טוען,שזה רחוק מלהיות רכב לצעירים (נו טוב,יחסית בנפש אם לא בגילם).

לגבי מאזדה 3 - היתה לי ספיריט 2014 בקנה אבל,לא היו מוכנים להוריד במחיר של ליסינג לשעבר ורצו הרבה כסף בהחלפה- 10-14K מעל התקציב והחלטתי שמבין השתיים שהגיעו לגמר ההונדה זוכה.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

יכול לשלוח 

סיכום תקופתי אחזקה לא נפתח ?

רוצה לקנות כזו 2015 

מה חושב?

בתאריך 23.9.2021 בשעה 10:12, colauti 9 כתב:

סיכום תקופתי אחזקה.xlsxלא זמין

תאריך רכישת הרכב : אמצע אפריל 2018,הרכב נקנה מיד 1 פרטית (דרך אוטו סנטר) עם 71,800 ק"מ על השעון ועכשיו נמצא באיזור 123,800

(52,000 ק"מ ב 3.5 שנים).

הרכב מטופל אצלי לרוב במוסך ארז (לפחות בטיפולים השגרתיים),עם ענייני חשמל/בלמים העדפתי לא להיכנס לשם (בעין פקוחה כי עלויות התיקון

מרקיעות שחקים לעומת חשמלאי רכב/מוסך כללי שיחליף את הבלמים)

בתקופת סגר ראשון הרכב שימש גם לעבודה נוספת במשלוחים ולכן צבר טיפה בלאי בתקופה הזו.

לביש המזל,שנה שעברה,יומיים אחרי יום הולדתי קיבלתי "מתנה" -רכב פורד פוקוס פגש אותי מאחור לא רחוק מהבית,הרכב עבר תיקון פחחות וצבע בשווי של כמעט

 15,000  ש"ח (היה ביטוח מקיף לפוגע כך שהעניין נגמר מהר מצד אחד אבל גם בבאסה מצד שני על ירידת ערך של 4.5 %) אם כי חשוב לציין שלא נפגעה השילדה/קצה שלה.

מתכנן למכור בקרוב ? ממש לא..(לפחות לא לפני 4/23) אבל התחלתי לפזול לגבי מחליפה עתידית (התלבטות בין סיוויק סדאן 1.6 אלגנס לבין מאזדה 3 

ספיריט (שעלויות התחזוקה שלה בדגש על צמיגים/מצבר מעט מטרידות)

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...