Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

עקב הצורך ברכב גדול, חשבתי שאפשר לקנות רכב מסחרי עם 5 מקומות ולהוסיף בתא המטען מושבים נוספים, ראיתי פעם פיג'ו פרטנר שעשה את זה.

השאלה אם אפשרי חוקית להעביר אותו במסלול ולציין ברשיון הרכב מקומות נוספים? תודה.

משתדל לעזור

פורסם

אחד הדברים הכי מסוכנים שאתה יכול לעשות - חוץ מהתקנה של מושבים שמסוכנת ויכולה לעוף בנסיעה וכו'.

 

 הרכב לא תוכנן להיות עם 7 מושבים, הם לא מחוברים לשילדה של הרכב וחמור מזה בתאונה מאחורה המבנה של המרכב לא נועד להגן על נוסעים שיושבים מאחורה - למען הבטיחות של הנוסעים שלך אל תעשה כאלה דברים.

  • אהבתי 4

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

ניתן לעשות את זה ועושים את זה במסחריות גדולות יותר כמו טרנספורטר ודומיו.

צריך מתקין מורשה ואחר כך אישור משרד התחבורה לשינוי ברכב.

מדובר על עלות לא קטנה.

 

יש פיגו פרטנר וסיטרואן ברלינגו ורנו קנגו בגרסאות 7 מקומות.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

לפני שאתה קונה את הרכב, תבדוק עם חברה שמתעסקת עם התקנות כאלו או עם היבואן- האם יש אישור להוסיף מושבים.

ללא אישור של היבואן - זה לא יהיה חוקי.

ברגע שיש אישור של היבואן, יש לפנות למתקין מורשה שמתעסק עם נושא התקנת מושבים (למשל אלכס אוריגניל וכו').

בניגוד לתגובה קודמת - אסור לך להסיר מושבים מרגע שהם הותקנו ונרשמו ברשיון הרכב (גם לא זמנית), אלא רק ע"י מתקין מורשה.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...