Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום התותחים!

רציתי לקבל קצת ידע בנושא החלפת בלמים.

א. איך צורת ההחלפה כבר ראיתי במדריכים, רק רציתי לדעת אם יש משהו שצריך לדייק או לדעת חוץ......

ב. האם החלפת בולמים אחוריים הם כמו בקדמיים.

ג. מה עלול לקרות אם מזניחים בולם מפוצץ. 

ד. מה העלות של 4 בולמים.

תודה מראש !!!!!!!!!!

 

פורסם

אתה כותב בלמים ואחרי זה בולמים תחליט?

בלמים זה ברקסים.

בולמים זה בולמי זעזועים.

את שניהם לא קונים מפירוק.

בולמי זעזועים קדימה יותר עבודה כי צריך מכווץ קפיצים.

צריך ידע זה לא כזה פשוט.

אחורה זה קל יותר.

עלות קדמי לזוג לא סיני 400-500 לזוג

אחורי 200-350 לזוג

עבודה לקדמי ירצו 400-600

אחורי 200-300

*זה יציבות של הרכב ולא עובר טסט. מתי שזה כבר מרעיש הגיע הזמן להחליף.

 

  • אהבתי 1
פורסם

אתה בטוח שבאקסנט בבולמים האחוריים לא צריך מכווצים ?

ראיתי שגם באחורי סביב הבולמים יש את הקפיץ כמו בקדמי (זה שונה מהרכבים החדשים)

 

אני מחפש סיני וכדומה אני לא רואה את עצמי משקיע יותר מידי ברכב. מה המחיר של סיני?

 

אגב: עובר טסט אפי' שהוא מפוצץ כל עוד לא רואים עליו סימנים של שמן, אם מנקים את הבולם. מנסיון

 

צודק, זה באמת משנה את כל היציבות של הרכב, בפרט בסיבובים זה מאוד משמעותי, ובפרט באקסנט שגם בלאו הכי הוא לא יציב.

 

את העבודה אני יעשה לבד, רציתי לדעת יותר טווח מחירים של הבולמים עצמם

תודה ABSULUTT

 

פורסם
בתאריך 29.6.2021 בשעה 23:06, ABSULUTT כתב:

*זה יציבות של הרכב ולא עובר טסט. מתי שזה כבר מרעיש הגיע הזמן להחליף.

בשני מקרים נדרשת החלפה- חורק או נוזל.

בכל מקרה,לפני הבולמים יש לבדוק כריות בולמים /קפיצים כדי להבין מה תצקול.

בנוסף,לא לשכוח בסיום העבודה,שיש לבצע כיוון  פרונט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

לא חייב כיוון פרונט. רק אם מרגישים שהרכב מושך.

אני כיוונתי אחרי החלפה בולמים קדמיים. הכל היה מכוון סתם לקחו לי כסף.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
×
×
  • תוכן חדש...