Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Citroen C4 2009- התחממות מנוע


Renaultrap
שימו לב! השרשור הזה בן 1036 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 7 שעות, Renaultrap כתב:

שאלה נוספת... מה עלות רדיאטור לרכב הנ״ל? תחליפי מול אחר? האם יש טעם לשלם אקסטרה עבור חלק מקורי בהתחשב בגיל הרכב ועלות מול תועלת?

 

רדיאטור חליפי חפש באתר auto365.co.il.

אני הרכבתי אחד כזה ל-307 שלי (הם זהות במערכת הקירור). מאז כבר פעמיים הוחלף פקק שסוגר פתח ברדיאטור שאינו בשימוש(מייצרים דגם אחד שמחליף כמה מק"טים).

בפעם הראשונה הוחלף  לפני שהחל לנזול. בפעם אחרת ההוחלף כבר שנזל.

 

אם חשוב לך הרכב, נסה למצוא רדיאטור חליפי תואם מקור - VALEO שמתאים בדיוק לדגם שלך.

רשום פה 8 ספרות אחרונות של מספר שלדה - אשמח לסייע לך למצוא את המק"ט המתאים של המקורי והחליפי של VALEO.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.6.2021 בשעה 19:31, מלטבשי כתב:

 

אם חשוב לך הרכב, נסה למצוא רדיאטור חליפי תואם מקור - VALEO שמתאים בדיוק לדגם שלך.

רשום פה 8 ספרות אחרונות של מספר שלדה - אשמח לסייע לך למצוא את המק"ט המתאים של המקורי והחליפי של VALEO.

 

אלעד

8Y509937

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקורי - 1330T5

תחליפי ולאו - 735597 או 735598. מצאתי בכמה קטלוגים ששניהם מחליפים את 1330T5.

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.6.2021 בשעה 14:36, מלטבשי כתב:

מקורי - 1330T5

תחליפי ולאו - 735597 או 735598. מצאתי בכמה קטלוגים ששניהם מחליפים את 1330T5.

מה ההבדל חוץ מהמחיר בין שני המק״טים? אחד עולה 1/3 מהשני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התעמקתי. אנסה מחר לחפש מידע

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.6.2021 בשעה 12:10, Buki כתב:

הפס הרביעי מופיע (נניח) ב 100 מעלות. 

 

יכול להיות שמקודם הוא הצליח לשמור על טמפרטורה עד 99 ואם הוא מגיע ל 100 ומופיע פס רביעי זה לא אומר שיש בעיה. 

 

אפשר לקנות מתאם OBD פשוט בכמה דולרים ובאמצעותו לראות באפליקציה בטלפון את הטמפרטורה בצורה מספרית, לראות איך המערכת עובדת ומתי המאוורר נכנס למהירות ראשונה ושניה. 

 

 

אין מצב שהפס הרביעי מופיע ב 100, המאורר נכנס למהירות גבוהה בטמפ גבוהה יותר. כנראה שהוא מופיע באיזור ה 105~ (כמו באוטו עם מד חום מיוצב).

 

תגיד, מה לגבי טרמוסטט, בדקת? יש סיכוי שהוא נפתח לא לגמרי עד הסוף וזה גם יכול לגרום לזה.

אתה יודע מתי פעם אחרונה הוחלפה משאבת מים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Ooga כתב:

אין מצב שהפס הרביעי מופיע ב 100, המאורר נכנס למהירות גבוהה בטמפ גבוהה יותר. כנראה שהוא מופיע באיזור ה 105~ (כמו באוטו עם מד חום מיוצב).

 

תגיד, מה לגבי טרמוסטט, בדקת? יש סיכוי שהוא נפתח לא לגמרי עד הסוף וזה גם יכול לגרום לזה.

אתה יודע מתי פעם אחרונה הוחלפה משאבת מים? 

לא בדקתי כלום. המוסכניק שלי טען בבטחון שמדובר בסתימה חלקית של הרדיאטור ושעדיין אין לי מה לדאוג (כל עוד המאוורר מצליח להוריד את הפס הרביעי מהר). משאבת מים הוחלפה יחד עם הטיימינג לפני שנתיים.

 

האם בדיקת תרמוסטט, נגד מהירויות ורדיאטור יכולה להיעשות בכל מוסך? המלצות באיזור חיפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לקבוע אם מדובר בטרמוסטט או רדיאטור בלי לפרק את הטרמוסטט, אבל בתור התחלה אפשר להתחבר עם מחשב ולראות מהם הנותנים ולאיזו טמפ הרכב מגיע בפועל.

אפשר לשלול יחסית משאבת מים אם הוחלפה לפני שנתיים.

 

אם תרצה יש לי סורק מקורי של סיטרואן, יודע גם לתת מידע לגבי הפקודה שהמאוררים מקבלים ומהירות הסיבוב שלהם, אני מהאיזור שלך.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, נפגשתי עם פות"ש

קו רביעי מגיע ב 111 מעלות.

היה לי טרמוסטט בבית אז כבר החלפנו כדי לראות אם יש השפעה, הטרמוסטט המקורי היה בן 4, ויחסית מטונף. בכלל, כל מערכת הקירור הייתה מלאה משקעים אדומים בצינורות ומיכל העיבוי, לא ברור למה (במיוחד שזה רדיאטור אלומיניום).

שטפתי מה שיכולתי, ובחיבור צינור גינה לחיבור הרדיאטור העליון נראה שיש זרימה טובה מהחיבור התחתון.

לצערי עדיין התופעה ממשיכה, בעמידה אחרי נסיעה האוטו מגיע ל 108-109, כשהמאורר על מהירות גבוהה. מה שמעניין זה שאם מעלים סלד ל 3500, הטמפ מיד יורדת ל 104. 

בנסיעה במהירות 70 הטמפ יציבה על 106 בערך.

אז רדיאטור או משאבת מים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדיאטור.

ב-307 שלי ניסיתי את המשחק הזה של לנקות את הרדיאטור עם צינור ומים זורמים - כוסות רוח למת.

 

שים רדיאטור חדש ותהנה מ-3 פסים בשעון החום.

אני בינתיים ( זה לא אנושי, יודע) הייתי משתמש ברדיאטור החימום כאמצעי נוסף לקירור כאשר הפס הרביעי עולה ולו רק כדי למנוע התחממויות קצרות. אל תזניח את העניין.

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, מלטבשי כתב:

רדיאטור.

ב-307 שלי ניסיתי את המשחק הזה של לנקות את הרדיאטור עם צינור ומים זורמים - כוסות רוח למת.

 

שים רדיאטור חדש ותהנה מ-3 פסים בשעון החום.

אני בינתיים ( זה לא אנושי, יודע) הייתי משתמש ברדיאטור החימום כאמצעי נוסף לקירור כאשר הפס הרביעי עולה ולו רק כדי למנוע התחממויות קצרות. אל תזניח את העניין.

כששטפת עם צינור ומים, הייתה זרימה טובה?

רדיאטור של איזו חברה שמת?

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו חליפי.. לא מותג מי שישמע רציני. הוא עושה את העבודה.

 

בדיעבד אני מצטער, בגלל שהפקקים האלה שסוגרים את הפתחים שלא משתמשים בהם, נוטים להתייבש ולפרוץ.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Ooga כתב:

בכלל, כל מערכת הקירור הייתה מלאה משקעים אדומים בצינורות ומיכל העיבוי, לא ברור למה

לפי מה שאתה מתאר הרדיאטור לדעתי סתום.

ניסית לעשות הפעלה למאוורר באמצעות הסורק? עובד בשתי מהירויות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, asix כתב:

לפי מה שאתה מתאר הרדיאטור לדעתי סתום.

ניסית לעשות הפעלה למאוורר באמצעות הסורק? עובד בשתי מהירויות?

המאורר תקין. 

מאז כבר הסיפור התקדם כי האוטו התחמם עוד יותר בנסיעה, דווקא אחרי החלפת הטרמוסטט (לפני שניקזתי נוזל להחלפה, בדקתי את ניפל ניקוז האוויר בטרמוסטט הישן והיה המון המון אוויר, אולי בגלל האוויר הייתה קריאה שגויה ואחרי ההחלפה וניקוז נורמאלי היא השתנתה? קטונתי).

הוחלף רדיאטור לאחד של בשן ועכשיו הטמפ תקינות. 

אגב, אין לו פקקים לפתחים מיותרים. אולי כי זה אוטומט והכל בשימוש.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1036 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...