Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Citroen C4 2009- התחממות מנוע


Renaultrap
שימו לב! השרשור הזה בן 1029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בנוסף, בדוק חוסר מים במיכל עיבוי. כמה ק"מ עבר הרכב? 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, מלטבשי כתב:

בנוסף, בדוק חוסר מים במיכל עיבוי. כמה ק"מ עבר הרכב? 

אם מכוון אלי, 210,000 כפי שמופיע בתמונה. מפלס נבדק אתמול בטיפול. 

אם המאוורר לא היה ועל במהירות נמוכה, האם המנוע לא היה מתחמם בנסיעה? העליה בטמפ׳ נראית רק לאחר עליה ממושכת ונעלמת תוך שניות. אני אשטוף את הרדיאטור ואראה מה קורה. תודה למייעצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את אותו רכב (שנה 9) רק מודל 2008. כל עוד מערכת הקירור תקינה, לא אמורים לראות את הפס הרביעי. 

אצלי בקיץ שעבר, התחיל להופיע הפס הרביעי בפקקים, תוך התנתקות של המדחס ועבודה של מאוורר במהירות גבוהה גם לאחר דימום. 

הרדיאטור (המקורי) היה סתום בחלקו והוחלף. 

אם המאוורר תקין, אין איבוד נוזל קירור, אז הכיוון הוא רדיאטור

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי היא האם יתכן שהמאוורר לא תקין ובכל זאת המנוע לא מתחמם בנסיעה, גם ממושכת, ומתייצב על שלושה פסים. הרביעי מופיע רק לאחר טיפוס בעליות (טורים גבוהים) ודי מיד נעלם. אין לי בעיה להחליף רדיאטור, אבל רוצה להיות בטוח שזה העניין. 

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, Renaultrap כתב:

השאלה שלי היא האם יתכן שהמאוורר לא תקין ובכל זאת המנוע לא מתחמם בנסיעה

בנסיעה במישור בעומס נמוך או בינוני המאוור כבוי (אלא אם כן המזגן פועל ואז המאוורר פועל כל הזמן על ידי פקודה מבקרת מזגן). 

הרוח שה הנסיעה מספיקה לקרר את המנוע והוא נשאר מתחת לטמפרטורת הפעלה של המהירות הראשונה. 

 

רק בעמידה במקום או בתנועה איטית כשאין רוח ובעומס גבוה בעליה המאוורר פועל. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, danniel כתב:

בעליות מומשכות בקיץ כל מנוע יתחמם מעט יותר מהרגיל וזה נורמלי. 

האם יש איבוד נוזל קירור?

לא, נוזל הוחלף בחורף (לאחר הפעם הראשונה שהבחנתי בפס הרביעי). נבדק מפלס שלשום בטיפול והיה תקין.

 

שאלה נוספת... מה עלות רדיאטור לרכב הנ״ל? תחליפי מול אחר? האם יש טעם לשלם אקסטרה עבור חלק מקורי בהתחשב בגיל הרכב ועלות מול תועלת?

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל השנים היה שימוש בנוזל קירור מקורי, סיכוי שהרדיאטור סתום, נמוך... 

 

 

תתחיל בניקוי רדיאטור חיצוני כמו שרפי המליץ ובבדיקת מאוורר, האם המהירות הראשנה פועלת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Buki כתב:

אם כל השנים היה שימוש בנוזל קירור מקורי, סיכוי שהרדיאטור סתום, נמוך... 

 

 

תתחיל בניקוי רדיאטור חיצוני כמו שרפי המליץ ובבדיקת מאוורר, האם המהירות הראשנה פועלת.

מתי היא אמורה להיות מופעלת? האם המאוורר מופעל לפני הגעה לטמפ׳ עבודה (אני מניח שפה זה שלושה פסים בצג)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי לך בתחילת הפוסט. באמצעות מחשב אבחון עושים למאוורר הפעלה עצמאית ל 2 המהירויות. אם המהירות הנמוכה לא תקינה הוא לא יעבוד.

עם ציוד מתאים הבדיקה אורכת לא יותר מ 3 דקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בערך ב 95-97 מעלות אמורה לפעול מהירות ראשונה, בערך ב 102-105 מהירות שניה. לא זוכר מספרים מדוייקים. 

 

אם המזגן פועל, המאוורר יעבוד כל הזמן, במהירות ראשונה או שניה לפי לחץ גז במערכת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, asix כתב:

רשמתי לך בתחילת הפוסט. באמצעות מחשב אבחון עושים למאוורר הפעלה עצמאית ל 2 המהירויות. אם המהירות הנמוכה לא תקינה הוא לא יעבוד.

עם ציוד מתאים הבדיקה אורכת לא יותר מ 3 דקות.

תודה. אם אני באיזור חיפה זה אומר מוסך יבואן? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Buki כתב:

אם כל השנים היה שימוש בנוזל קירור מקורי, סיכוי שהרדיאטור סתום, נמוך... 

אצלי לא השתמשו במי ברז ואחרי 12 שנה הוא נסתם חלקית. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא השתמשו במי ברז אבל אולי השתמשו בנוזל לא מי יודע מה איכותי.

 

רדיאטור שראה רק נוזל מקורי שהוחלף בזמן לא אמור להסתם. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...