Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Citroen C4 2009- התחממות מנוע


Renaultrap
 שיתוף
עוקבים 14

פוסטים מומלצים

קבלת המלצה מעולה מרפי, לנקות את הרדיאטור עם צינור ו/או לחץ אויר, לדעתי זה יעשה את השינוי.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בנסיעה במישור בעומס נמוך או בינוני המאוור כבוי (אלא אם כן המזגן פועל ואז המאוורר פועל כל הזמן על ידי פקודה מבקרת מזגן).  הרוח שה הנסיעה מספיקה לקרר את המנוע והוא נשאר מתחת לטמפרטורת הפעלה של המהי

קצת קשה לקבוע אם מדובר בטרמוסטט או רדיאטור בלי לפרק את הטרמוסטט, אבל בתור התחלה אפשר להתחבר עם מחשב ולראות מהם הנותנים ולאיזו טמפ הרכב מגיע בפועל. אפשר לשלול יחסית משאבת מים אם הוחלפה לפני שנתיים

יש מצב שהמאוורר מנוע לא עובד במהירות הנמוכה ולכן בעליות עולה החום מנוע עד שהמהירות הגבוהה במאוורר מתחילה לעבוד הטמפרטורה חוזרת למצב נורמלי.

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, מלטבשי כתב:

בנוסף, בדוק חוסר מים במיכל עיבוי. כמה ק"מ עבר הרכב? 

אם מכוון אלי, 210,000 כפי שמופיע בתמונה. מפלס נבדק אתמול בטיפול. 

אם המאוורר לא היה ועל במהירות נמוכה, האם המנוע לא היה מתחמם בנסיעה? העליה בטמפ׳ נראית רק לאחר עליה ממושכת ונעלמת תוך שניות. אני אשטוף את הרדיאטור ואראה מה קורה. תודה למייעצים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את אותו רכב (שנה 9) רק מודל 2008. כל עוד מערכת הקירור תקינה, לא אמורים לראות את הפס הרביעי. 

אצלי בקיץ שעבר, התחיל להופיע הפס הרביעי בפקקים, תוך התנתקות של המדחס ועבודה של מאוורר במהירות גבוהה גם לאחר דימום. 

הרדיאטור (המקורי) היה סתום בחלקו והוחלף. 

אם המאוורר תקין, אין איבוד נוזל קירור, אז הכיוון הוא רדיאטור

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי היא האם יתכן שהמאוורר לא תקין ובכל זאת המנוע לא מתחמם בנסיעה, גם ממושכת, ומתייצב על שלושה פסים. הרביעי מופיע רק לאחר טיפוס בעליות (טורים גבוהים) ודי מיד נעלם. אין לי בעיה להחליף רדיאטור, אבל רוצה להיות בטוח שזה העניין. 

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעליות מומשכות בקיץ כל מנוע יתחמם מעט יותר מהרגיל וזה נורמלי. 

האם יש איבוד נוזל קירור?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 38 דקות, Renaultrap כתב:

השאלה שלי היא האם יתכן שהמאוורר לא תקין ובכל זאת המנוע לא מתחמם בנסיעה

בנסיעה במישור בעומס נמוך או בינוני המאוור כבוי (אלא אם כן המזגן פועל ואז המאוורר פועל כל הזמן על ידי פקודה מבקרת מזגן). 

הרוח שה הנסיעה מספיקה לקרר את המנוע והוא נשאר מתחת לטמפרטורת הפעלה של המהירות הראשונה. 

 

רק בעמידה במקום או בתנועה איטית כשאין רוח ובעומס גבוה בעליה המאוורר פועל. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, danniel כתב:

בעליות מומשכות בקיץ כל מנוע יתחמם מעט יותר מהרגיל וזה נורמלי. 

האם יש איבוד נוזל קירור?

לא, נוזל הוחלף בחורף (לאחר הפעם הראשונה שהבחנתי בפס הרביעי). נבדק מפלס שלשום בטיפול והיה תקין.

 

שאלה נוספת... מה עלות רדיאטור לרכב הנ״ל? תחליפי מול אחר? האם יש טעם לשלם אקסטרה עבור חלק מקורי בהתחשב בגיל הרכב ועלות מול תועלת?

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל השנים היה שימוש בנוזל קירור מקורי, סיכוי שהרדיאטור סתום, נמוך... 

 

 

תתחיל בניקוי רדיאטור חיצוני כמו שרפי המליץ ובבדיקת מאוורר, האם המהירות הראשנה פועלת.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Buki כתב:

אם כל השנים היה שימוש בנוזל קירור מקורי, סיכוי שהרדיאטור סתום, נמוך... 

 

 

תתחיל בניקוי רדיאטור חיצוני כמו שרפי המליץ ובבדיקת מאוורר, האם המהירות הראשנה פועלת.

מתי היא אמורה להיות מופעלת? האם המאוורר מופעל לפני הגעה לטמפ׳ עבודה (אני מניח שפה זה שלושה פסים בצג)?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי לך בתחילת הפוסט. באמצעות מחשב אבחון עושים למאוורר הפעלה עצמאית ל 2 המהירויות. אם המהירות הנמוכה לא תקינה הוא לא יעבוד.

עם ציוד מתאים הבדיקה אורכת לא יותר מ 3 דקות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בערך ב 95-97 מעלות אמורה לפעול מהירות ראשונה, בערך ב 102-105 מהירות שניה. לא זוכר מספרים מדוייקים. 

 

אם המזגן פועל, המאוורר יעבוד כל הזמן, במהירות ראשונה או שניה לפי לחץ גז במערכת.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, asix כתב:

רשמתי לך בתחילת הפוסט. באמצעות מחשב אבחון עושים למאוורר הפעלה עצמאית ל 2 המהירויות. אם המהירות הנמוכה לא תקינה הוא לא יעבוד.

עם ציוד מתאים הבדיקה אורכת לא יותר מ 3 דקות.

תודה. אם אני באיזור חיפה זה אומר מוסך יבואן? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Buki כתב:

אם כל השנים היה שימוש בנוזל קירור מקורי, סיכוי שהרדיאטור סתום, נמוך... 

אצלי לא השתמשו במי ברז ואחרי 12 שנה הוא נסתם חלקית. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא השתמשו במי ברז אבל אולי השתמשו בנוזל לא מי יודע מה איכותי.

 

רדיאטור שראה רק נוזל מקורי שהוחלף בזמן לא אמור להסתם. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...