Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

אני בהתלבטות איזה רכב לקחת בליסינג מהעבודה...

אנחנו משפחה בת 4 נפשותת 2 ילדים 8 ו-10. נוסע 20K ק"מ בשנה ומחפש רכב במחיר של עד 3000 ש"ח החזר חודשי - אלו הרכבים המוצעים (משפחתיים בלבד):

 

image.png.5308626c75bfae7e0d1b54572e83c78f.png

 

בגדול מחפש נוחות נסיעה (בעיות גב), מרווח סביר מאחור ותא מטען ברמה סבירה

 

מה דעתכם?

 

פורסם

אני במקומך, דבר ראשון, הייתי עושה סיבוב באולמות תצוגה של טויוטה, סקודה ויונדאי, מתיישב במושב הנהג של אוקטביה, קאמיק ( נראית לי קצת קטנה ), קורולה ואיוניק.
משם אולי יהיה לך יותר קל להחליט.
הייתי מוותר על אלנטרה המיושנת ו CH-R בגלל היעדר חלונות נורמליים לנוסעים מאחורה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צודק.

האמת שהייתי באומות תצוגה של יונדאי סקודה בינתיים - וכולם דווקא די מרווחות - הקאמיק דווקא מפתיעה לטובה

טויוטה לא בדקתי עדיין

 

פורסם

אז יכול להיות שקאמיק יתאים הכי טוב לבעיות גב, בזכות ישיבה יותר גבוהה וכניסה/ יציאה יותר נוחות מהרכב.
שלב הבא - נסיעת מבחן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הקורולה והאוקטביה הכי נוחות והן לדעתי צריכות להיות האופציות המובילות. הקורולה תהיה חסכונית יותר אבל היא פחות מרווחת מהאוקטביה. לסקודה יש הנדסת אנוש שדורשת קצת תרגול אבל היא מאוד מרווחת ויש לה תא מטען ענקי. מוניטין האמינות שלה קצת פחות מוצלח משל הקורולה אבל זה פחות מטריד כשמדובר ברכב ליסינג מהעבודה.

גרסת הסטיישן של הקורולה תארגן לך תא מטען מרווח וסופר שימושי.

 

יונדאי אלנטרה מיושנת למדי, אין באמת סיבה להעדיף אותה על קורולה או אוקטביה. יונדאי איוניק פחות נוחה ופחות מרווחת. קאמיק פחות מרווח ופחות נוח מהאוקטביה. טויוטה CHR כמו שכבר ציינו סובל ממושב אחורי מעט קלסטרופובי, נוחות הנסיעה שלו דווקא טובה מאוד וגם המושבים לא רעים בעיני. קורולה האצ'בק פחות שימושית מהסטיישן.

פורסם

הטויוטה לא שווה דיבור,בפעם האחרונה שנהגתי בכזה קיללתי את הרכב כל כך הרבה פעמים ,זה לא רכב.

האוקטביה תהיה יותר מרווחת אבל המתלים שלה נוקשים ומרגישים הכל ,דווקא הקאמיק ,למרות שאני לא סובל את הגיר שלו,הוא יהיה הכי נוח לך ועונה הכי טוב על הדרישות שלך,גם בגלל הגובה שלו וגם בגלל עבודת המתלים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שווי מס מעניין אותך? במידה וכן אחד מההיברדיות (מהרשימה מטה הקורולה סטיישן או האיוניק)

במידה ולא אז חד משמעית אחד מ2 הסקודות...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

הטויוטה לא שווה דיבור,בפעם האחרונה שנהגתי בכזה קיללתי את הרכב כל כך הרבה פעמים ,זה לא רכב.

האוקטביה תהיה יותר מרווחת אבל המתלים שלה נוקשים ומרגישים הכל ,דווקא הקאמיק ,למרות שאני לא סובל את הגיר שלו,הוא יהיה הכי נוח לך ועונה הכי טוב על הדרישות שלך,גם בגלל הגובה שלו וגם בגלל עבודת המתלים.

 

נהגת באוקטביה החדשה?

היא רכה באופן משמעותי ביחס לדגם היוצא ומדובר במכונית נוחה מאוד. לגרסת דינמיק יש מתלים מונמכים ומוקשחים שיותר מזכירים את הדגם היוצא אבל היא עדיין יותר נוחה.

פורסם
לפני 4 שעות, ronrcz כתב:

הטויוטה לא שווה דיבור,בפעם האחרונה שנהגתי בכזה קיללתי את הרכב כל כך הרבה פעמים ,זה לא רכב.

 

מה הבעיה עם הקורולה?

כן, תא הנוסעים משעמם ביחס לקונצרן PSA שאתה אוהב (ואפשר להבין למה במקרה הזה), אבל מצד שני כמה שזכור לי מנסיעת המבחן רוב הדברים פרקטיים ו"נופלים ליד".

דווקא אני זוכר את נסיעת המבחן לטובה בסך הכול, זה לא טורבו, אבל היא סוחבת לא רע ונוחות הנסיעה הייתה בסדר גמור. לא מצטיינת, אבל גם לא מאוד גרועה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, dorsht כתב:

מה הבעיה עם הקורולה?

כן, תא הנוסעים משעמם ביחס לקונצרן PSA שאתה אוהב (ואפשר להבין למה במקרה הזה), אבל מצד שני כמה שזכור לי מנסיעת המבחן רוב הדברים פרקטיים ו"נופלים ליד".

דווקא אני זוכר את נסיעת המבחן לטובה בסך הכול, זה לא טורבו, אבל היא סוחבת לא רע ונוחות הנסיעה הייתה בסדר גמור. לא מצטיינת, אבל גם לא מאוד גרועה.

לא נכנסתי אפילו לעניינים של פינס כמו עיצוב הדשבורד או הנדסת אנוש.

הרכב היה בן חצי שנה ,נסע 20000 ק"מ, רשרושים וקרקושים מכל הכיוונים,המתלים יחסית נעימים אבל הם כלכך רכים, הם סוגרים מהלך בכל כניסה לבור קטן בכביש ונותנים מכה לא נעימה.

על יחידת ההנעה אין מה לדבר,המנוע חלש ובכל האצה או/ו עקיפה המנוע צועק בתוך הרכב,הגיר לא רע יחסית לגיר רציף.

אני הרגשתי שאני נוסע ממש בגרוטאה,לא מבין איך אנשים לוקחים את הרכב הזה בליסינג,יש כלכך הרבה אלטרנטיבות הרבה יותר טובות.

לשמחתי חזרתי מהר מאד ל3008 ,וזה באמת היה כמו TIME WARP מטורף.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

ההשוואה שלך לא צריכה להיות מול 3008.

ה-3008 ברמות גימור מסוימות או עם מנועים מסוימים גם יכולה לעלות כמה עשרות אלפי שקלים יותר מהקורולה. זו לא השוואה הוגנת.

קרקושים יכולים להיות גם כתוצאה מאיזו התקנה מקומית כושלת או סתם פגם בייצור, ברכב המבחן שנהגתי עליו לא היו בעיות כאלו.

מבחינת ביצועים לא חושב שהייתי מגדיר כגרוטאה. זה לא מנוע טורבו, אבל סוחב בסדר גמור ואני לא זוכר שהייתי צריך לאמץ את הרכב בצורה דרמטית כדי שיעלה לי עליות. 

כן, זה יותר רועש מהרעש שאתה תקבל במנוע טורבו שלא צריך להתאמץ בכלל ויכול להאיץ יפה גם בסל"ד נמוך.

 

אנשים לוקחים את זה בליסינג לפעמים כי אין להם יותר מדי בחירה או מתוך החשש שמא יצטרכו להיתקע עם רכב חלופי (וכל הדבר הזה של המוניטין של טויוטה).

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם אני לא מבין מה ה 3008 קשור לנושא. הוא לא ברשימה. יש כאן רשימה מוגדרת - רק ממנה בוחרים.
אוקטביה 1.0 אמביישן דלה באבזור, לכן היתרונות שלה ( מרחב הפנים ובגאז' ענק ) לא בהכרח גוברים על האחרים מהרשימה ( ל 4 נוסעים, כאשר גם קאמיק נבדק בסוכנות ונמצא מספיק לפותח השרשור מבחינה פונקציונלית).

כאשר יש בעיות גב, ה 500₪ הנחה לרכב היברידי, לדעתי, מאבדים ממשקלם. יותר חשוב רכב נוח ( טיפולים בכאבי גב לא זולי בכלל).



toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...