Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מוזמן ליום מיונים בחברת HP. ביקשו ממני לשריין 3 שעות שבמהלכן יתקיימו משימות דינמיקה קבוצתית ומשימות שנועדו לבחון הבנה טכנית. 

כיוון שמעולם לא יצא לי לעבור מבחנים כאלו, אשמח לשמוע מכאלו שכן עברו, מה בדיוק עושים במשימות של דינמיקה קבוצתית, כיצד כדאי להתנהל בדינמיקה קבוצתית ואיך אוכל להכין את עצמי בצורה הטובה ביותר ליום הזה. 

* לא מדובר בתפקיד ניהולי. 

תודה. 

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי האישית, אין אפשרות להתכונן למבחנים מסוג זה, יש רק 2 אפשרויות: אתה מתאים או שלא.

לפני הרבה שנים הייתי במבחנים כאלו כמועמד לרכבת ישראל,

אחד מהם היה להתחלק לקבוצות, 5-4 איש בכל קבוצה והמשימה לבנות בית מדף נייר, כמה גפרורים ועיפרון (לא זוכר במדויק את הפריטים)

כאשר בכל כמה דקות נבחר מישהו אחד מהקבוצה שאינו יכול לסייע ויכול רק לעזור מהצד בעל פה.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

לא יודע מה הם מנסים לבדוק בזה, אבל במקומך הייתי מחפש עבודה אחרת במקביל.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מזכיר לי שלפני 15 שנים לערך הייתי גם בשלב זה של הראיון בחברה מאוד גדולה בארץ.
עם כל התהליך והשעות שהעברתי בחיק עובדי החברה בשלבי הראיונות *אני* פחות התחברתי לדינמיקה של החברה ⁦[emoji3526]⁩
התכוונתי לחתוך וללכת הביתה אבל נקלעתי לשעת הדינמיקה הקבוצתי, ושזו החלה לא דיברתי עם איש ודיי לא שיתפתי פעולה כי לא היה אכפת לי ואז לאחר מכן היה ראיון קבוצתי מסכם ואחד המראיינים שאל אותי מול כולם אם התנהגתי כך בכוונה או שזה היה חלק שהיה קשה לי להשתלב בו.
אז עניתי שלא הצלחתי להתחבר לפעילות שכולם מנסים להקצין ולהתבלט מעבר ליכולתם האמיתית בפעולה קבוצתית רק כדי שזה יראה מהצד שהם מתאימים כדי לעבור את המקצה

התקבלתי...

הודעתי להם שאהיה איתם בקשר, זה לא הם זה אני [emoji847]













  • אהבתי 4
  • מצחיק 3

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עשיתי מבחן כזה באחד מהמכונים לפני כשנתיים למקום העבודה שאני עובד בו כרגע.

לא הייתי מיועד לתפקיד ניהולי אבל כן עובד בתפקיד שדורש עבודת צוות (מהנדס תוכנה בצוות, לא סוליסט וכן בשאיפה להפוך לר"צ בעתיד), אז באופן אישי הראיתי את הדעות שלי אבל גם הייתי מוכן להקשיב לאחרים.

כנראה שזה היה בסדר כי התקבלתי לעבודה.

 

לנו נתנו שתי משימות, אחת הייתה לדרג משהו לגביי עובדים (לא זוכר כבר מה) ואת השניה אני לא זוכר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 21 שעות, vadim6385 כתב:

לא יודע מה הם מנסים לבדוק בזה, אבל במקומך הייתי מחפש עבודה אחרת במקביל.

לא יודע מה ניסית להגיד אבל במקומך הייתי מנסה לחפש מקום אחר לפרוק בו את הדכאונות שלך...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 21 שעות, vadim6385 כתב:

לא יודע מה הם מנסים לבדוק בזה, אבל במקומך הייתי מחפש עבודה אחרת במקביל.

לא כולם מגיבים לחברה כמוך. יש כאלה שלא חוששים מקשר עם אנשים, מיצירת דינמיקה עם אנשים זרים. 

עברתי בחיי כמה דינמיקות קבוצתיות. פות"ש - תהיה אתה עצמך. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 21 שעות, vadim6385 כתב:

לא יודע מה הם מנסים לבדוק בזה, אבל במקומך הייתי מחפש עבודה אחרת במקביל.

מחזק. אני על אוטומט מסרב למקומות עבודה שמבקשים ממך לעשות "דינמיקה קבוצתית" או מבחנים למינהם.

ההמלצה הכללית היא להסכים רק לראיונות טכניים (מנהל ישיר או הבוס שלו) ולראיון HR אחד.

אם רוצים שתעשה יותר מ-3 ראיונות או מבחני פסיכומטרי/דינמיקה קבוצתית - תברח!

  • אהבתי 2
פורסם
לפני שעתיים, dorsht כתב:

מהנדס תוכנה בצוות, לא סוליסט וכן בשאיפה להפוך לר"צ בעתיד

אלוהים …

גללתי אחורה לוודא שלא דיברת על לפני 20 שנה.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 10 דקות, Liviur כתב:

אלוהים …

גללתי אחורה לוודא שלא דיברת על לפני 20 שנה.

?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעה, discoTD5 כתב:

לא כולם מגיבים לחברה כמוך. יש כאלה שלא חוששים מקשר עם אנשים, מיצירת דינמיקה עם אנשים זרים.

 

אני לא חושש מיצירת דינמיקה עם אנשים זרים.

אני חושש ממשחקי פסיכולוגיה בשקל של פקידות HR משועממות, שבטוחות שמודדים עובד על סמך משימות מפגרות סטייל הפח הגדול.

 

ואם ככה מתייחסים למועמדים בקבלה לעבודה, אז אני לא רוצה לדעת איזה שישו ושימחו יהיה אם אשכרה תעבוד במקום כזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בניגוד למה שמקובל לחשוב (שהמטרה פה היא למצוא את האדם הכי דינמי בקבוצה), ברוב המקרים דינמיקה קבוצתית זה פשוט אחד הכלים שבהם מחלקות HR משתמשות כדי לדלל מאגרי מועמדים גדולים למשרות גנריות עם תחלופה גבוהה. מהיכרות עם HP, אני מניח שכאן מדובר על אינטגרטור/מרכיב מכני/פועל יצור/משרת סטודנט כלשהי באחת המחלקות הטכניות של חטיבת אינדיגו בקריית גת.

 

לא צריך להתכונן וזה לא מבחן שצריך לעבור. מספיק להתנהג בצורה מנומסת ואדיבה, לא להיות פסיכופט או פרימדונה, לענות על שאלות בכנות, ולהגיד 'אני לא יודע/צריך לעשות שיעורי בית' במידת הצורך.  מכאן, אם יש לך רזומה מתאים, הדרך לתפקיד פתוחה. אם לא היום אז בעוד חצי שנה, ואם לא במפעל הזה אז במפעל אחר (רחובות, נתניה או קיסריה).

 

איחלתי לחייל הצלחה.

 

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 28 דקות, vadim6385 כתב:

ואם ככה מתייחסים למועמדים בקבלה לעבודה, אז אני לא רוצה לדעת איזה שישו ושימחו יהיה אם אשכרה תעבוד במקום כזה.

רוצה לשמוע קטע?

עשיתי את המבחנים האלו (למרות שאני לא מאמין בהם) ומתייחסים אליי נהדר במקום העבודה. זה לא אומר כלום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעה, Gorpi כתב:

אני על אוטומט מסרב למקומות עבודה שמבקשים ממך לעשות "דינמיקה קבוצתית" או מבחנים למינהם.

 

ברור. חוצפה מצד מעסיק לראות איך אתה מתפקד בקבוצה, כמוביל קבוצה או בחלק ממנה. 

 

לפני שעה, Avatar Schnitzel כתב:

בשלב מתקדם יותר בקריירה משחקי הקקי האלה של פקידות משאבי אנוש הם לא לעניין. 

 

יש השכלה, ניסיון, המלצות. תבדקו את הידע המקצועי שלי. דברו עם מעסיקים קודמים. דברו עם קולגות בעבר.

 

רק שלפעמים להיות חלק מחברה זה יותר מההשכלה, הנסיון וההמלצות. את השטויות שרשמו אלו שרצו להיפטר ממך אפשר להדפיס על נייר רך עם פרפורציה. אבל לראות אותך מתפקד עם אנשים, מתנשא עליהם או לא, מתחשב בהם או לא סופר אותם, זה לא משחק של פקידות משאבי אנוש שלא קובעות דבר. 

 

לפני 40 דקות, vadim6385 כתב:

אני חושש ממשחקי פסיכולוגיה בשקל של פקידות HR משועממות, שבטוחות שמודדים עובד על סמך משימות מפגרות סטייל הפח הגדול.

 

מפחד ממשחקי פסיכולוגיה בשקל? כנראה שיש לך סיבה טובה. 

 

אם אתם הייתם כאלה חכמים כמו שקל לכם להקליד באופטופיק בקארספורום, הייתם מנצלים את הדינמיקות הקבוציות האלה לתועלות שלכם, מסובבים את 'הפקידות המשועממות' ככה שהן ירשמו על הטופס עם השם שלכם 'כן! כן! כן!'. 

 

ההתנגדות שלכם ילדותית ובעיקר מצביעה על חוסר בטחון ואפס תחכום.  

 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...