Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5 נחתה בישראל החל מ-189900 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, robertf כתב:

המון? כמו..? 

- גג זכוכית שלא ניתן לוותר עליו

- כל השליטה דרך טאבלט (כולל המזגן)

- חתונה קתולית עם היצרן

- כל ה"פונקציות חכמות" למיניהן, שבשמחה תופר החוצה ברמת הקוד כדי שלא יתפסו מקום בזיכרון, לא יתפסו clock cycles ולא יצרכו חשמל

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 454
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

באיוניק הקודמת (וגם בקיה נירו) יש במזגן מצב driver only, שמיועד לחסוך בחשמל במצבים שאתה נוסע לבד.

יש את זה גם באיוניק5? כי זה פיצ'ר סופר שימושי, במיוחד אם אתה עם בחורה באוטו.

יש.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
לפני 7 שעות, Shay_u כתב:

מעבר מאד חד. מידני לחשמלי. אשמח לשמוע בהמשך הדרך אם תחסר לך התחושה של הציבה הידנית או שזה משהו שעבר לך והתרגלת 😀

 

אין ספק שחשמלי זה העתיד, וכבר עכשיו אני יכול להגיד שהנסיעה באיוניק 5 יותר חלקה ונוחה מכל אוטומט שנסעתי בו (״רגיל״ או DSG). יש את המשחק הקטן של חצי קלאץ׳ והתחלת נסיעה שאני צריך למצוא לו תחליף באיוניק, או להכיר טוב יותר את תגובות הרכב. אני אעדכן בהמשך. 

 

אחד הדברים שהתיבה הידנית מספקת זה סוג של התעסקות בזמן הנהיגה. סוג של קוביית פידג׳ט. ביום שהחזרתי את האוטו צילמתי סרטון שלי מעביר הילוכים בשביל להיזכר בתחושה ובסאונד. 

 

 

לפני שעתיים, airsof כתב:

לא האמנתי שאני אי פעם אגיד את זה,אבל היונדאי הזאת באמת נראית טוב לדעתי

 

תודה. גם אני אף פעם לא חשבתי על יונדאי כאופציה עד לאיוניק 5. היא באמת מציגה מהפך בעיצוב, אבל חייב לציין שלאורך כל טווח הדגמים מהשנה האחרונה יונדאי השתפרו מאוד בעיצוב.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, נראה מרשים.

 

שאלה - עד כמה היא באמת גדולה לעומת המזדה 3 שעומדת ליד?

לפני 19 דקות, yehudab כתב:

 יש את המשחק הקטן של חצי קלאץ׳ והתחלת נסיעה שאני צריך למצוא לו תחליף באיוניק,

בשביל?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרופורציות של הרכב הזה מטעות את העין. יצא לי לראות את הרכב הזה ליד הטוסון החדש ולמרות שמדובר ברכב גדול יותר, רק נמוך במעט, הטוסון נראה לי גדול יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

תתחדש, נראה מרשים.

 

שאלה - עד כמה היא באמת גדולה לעומת המזדה 3 שעומדת ליד?

בשביל?

 

האיוניק 5 משמעותית יותר גדולה בכל מימד. כמו שכתבו אחרים, הפרופורציות מאוד מטעות. 

 

בקשר לשאלה על החצי קלאץ׳, זה בשביל להתחיל נסיעה בצורה חלקה. בנתיים מצאתי את הפתרון לזה באיוניק: לבטל את ה auto hold. לא כ״כ מבין למה הוא שימושי. אולי לזינוק בעליה תלולה. בכל מצב אחר, הנסיעה הרבה יותר חלקה בלעדיו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Auto Hold מחזיק את הבלמים במקומך לאחר עצירה מלאה כך שאתה לא צריך להמשיך ללחוץ על דוושת הבלם. יש מי שכבר לא מוכן לחיות בלי המערכת הזו ויש מי שזה לא מעניין אותו. מערכת סיוע לזינוק בעלייה קצת שונה, וותיקה יותר, והיא מסתמכת על חיישן זווית כך שבכל פעם שהרכב נעצר בזווית X אותה קבע היצרן הרכב יחזיק את הבלמים למשך של עד 3 שניות בכדי למנוע המרכב להתדרדר לאחור. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

Auto Hold מחזיק את הבלמים במקומך לאחר עצירה מלאה כך שאתה לא צריך להמשיך ללחוץ על דוושת הבלם. יש מי שכבר לא מוכן לחיות בלי המערכת הזו ויש מי שזה לא מעניין אותו. מערכת סיוע לזינוק בעלייה קצת שונה, וותיקה יותר, והיא מסתמכת על חיישן זווית כך שבכל פעם שהרכב נעצר בזווית X אותה קבע היצרן הרכב יחזיק את הבלמים למשך של עד 3 שניות בכדי למנוע המרכב להתדרדר לאחור. 

 

תודה על ההסבר. עכשיו אני יותר שלם עם ההחלטה שלי לבטל אותו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...