Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקנות רכב . פיג׳ו 2008 ליסינג. קמ עשה . 78000 יד 1 מליסינג.  שנתון 2018 . 

האם יש תקלות נפוצות בפיג׳ו הזה . או בכלל בדגמי פיג׳ו . 

אשמח לחוות דעת . על פיג׳ו בכלל ועל הדגם הזה. 

פורסם

יש שאלה מרחפת לגבי רצועת התזמון. היא מתפוררת למרות שרוב העדויות הן לשנתונים קודמים לשלך. חלק מדווח על רעידות סלד או סתם רעידה ברמזור . חוצמזה יופי של אוטו.



פורסם
לפני 4 דקות, menir1 כתב:

יש נושא מהותי אחד - רצועת תזמון, יש על זה מידע רב בפורום. 

 

לפני 1 דקה, save כתב:

יש שאלה מרחפת לגבי רצועת התזמון. היא מתפוררת למרות שרוב העדויות הם לשנתונים קודמים לשלך. חלק מדווח על רעידות סלד . חוצמזה יופי של אוטו.

 

יש לכם מושג מה ההבדל בין הדגם activ - דגם new activ ? 

פורסם

במקור דגם האקטיב (רמת הגימור הבסיסית) יובאה ללא מולטימדיה מקורית. בהמשך שונה השם ל-Active Go והוא כלל מולטימדיה מקורית. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 4 דקות, menir1 כתב:

במקור דגם האקטיב (רמת הגימור הבסיסית) יובאה ללא מולטימדיה מקורית. בהמשך שונה השם ל-Active Go והוא כלל מולטימדיה מקורית. 

האם זה חשוב לדעת שבוצע ריקול לפני שנורית השמן דלקה ? ראיתי באיזה פורום על זה . האם זה ממש חשוב . שזה בוצע לפני . או שכל עוד הרכב עבר ריקול מתישהו אז זה בסדר . 

פורסם

עדיף מכונית כמה שיותר חדשה, שיוצרה (להבדיל מעלתה לכביש) במחצית השנייה של 2017 ואילך. 

לאלו אמורה להיות רצועה משופרת יותר מהראשונה. רכב שנדלקה לו נורית שמן כטריגר להחלפה, אישית הייתי נמנע. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אצלי יש ריקול על הרצועת טיימינג (רכב מינואר 2017), הרצועה כרגע תקינה ותוחלף בטיפול הבא.

יש משהו אחד שלי מפריע ברכב וזה שהידית של הדלת נהג בולטת מדי ונתקעת לי בברך.

הוא גם קצת נוקשה(לפחות אצלי, לא נסעתי על רכב אחר), באמפרים ובעיות כביש מורגשות יותר מברכבים האחרים שלי (סיריון וספלאש).

פורסם

לי דווקא ה 2008 הייתה נוחה עם מושבים נוחים, אך נוחות בסופו של דבר זה עניין אישי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 15 שעות, blushda כתב:

אצלי יש ריקול על הרצועת טיימינג (רכב מינואר 2017), הרצועה כרגע תקינה ותוחלף בטיפול הבא.

יש משהו אחד שלי מפריע ברכב וזה שהידית של הדלת נהג בולטת מדי ונתקעת לי בברך.

הוא גם קצת נוקשה(לפחות אצלי, לא נסעתי על רכב אחר), באמפרים ובעיות כביש מורגשות יותר מברכבים האחרים שלי (סיריון וספלאש).

2008 מתלים קשים יותר מסריון וסוזוקי? לא !,ממש לא.

או שיש לך צמיגים גמורים/סוג ד ב2008 או שאתה לא מצוייד במה שצריך כדי להרגיש את ההבדלים,אבל ה2008 רך משמעותית משל הרכבים שהזכרת.

×
×
  • תוכן חדש...