Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קודם כל נאחל למי שעשה את זה את כל הרע שיש בעולם🙏

 

יש PPF על האזור שהנבלה שרט, עכשיו אני רוצה להתייעץ איתכם מה כדאי לעשות או לא לעשות במקרה כזה 

יש על הדלתות עוד כמה נקודות שהPPF נפגע אבל ברובו הוא בסדר

הייתם מורידים את כל הPPF שיש על 2 הדלתות או אולי מנסים לחתוך איפה שיש את השריטה? או בולעים רוק ומשאירים את זה ככה?

http://www.up2me.co.il/imgs/2383278.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Krip
פורסם

לפחות הצבע לא נפגע..

אנשים רעים...

תתייעץ עם מי שעשה לך את העיטוף..

אולי ע"י חימום יהיה ניתן לתקן/לשפר

להשאיר ככה אני לא הייתי יכול...

אל תנסה לבד שלא בטעות תפגע בצבע..

בהצלחה

 

פורסם (נערך)

דיברתי עם הבחור שעשה לי את זה (סדנה מוכרת מאוד) בהתחלה הוא אמר לי שאפשר אולי לחמם את האזור ואחרי שהוא ראה את התמונה הוא אמר צריך להחליף את כל הציפוי

להחליף את 2 הדלתות אני לא החליף כי זה לפחות 2000 שקלים נראה לי 

רוב הסיכויים אני אשאיר את זה ככה לצערי

לא בטוח ששווה להוריד את כל הציפוי בגלל זה

עריכה אחרונה על ידי Krip
פורסם

זה לכלוך לא בועות אוויר, הציפוי נעשה לפני שנתיים והוא כמו חדש בחלקים מסויימים, יש חלקים שחטפו אבנים והוא שמר על הצבע כמו שצריך

פורסם (נערך)

אולי תבקש שיחתכו לך ס"מ מכל צד למעלה ולמטה ותראה איך יראה...

אם יראה סביר תשאיר זה בטח יראה טוב יותר מהשריטה הקיימת...

אגב ראיתי שניתן לעשות פוליש לציפוי(יוטיוב) אולי יעזור או יטשטש..

עריכה אחרונה על ידי איניגו
×
×
  • תוכן חדש...