Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקום בסובארו xv במושב האחורי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@asix תרשה לי לחלוק עליך ולהעיר:

 

המושב האחורי ב-XV הוא די רחב. האפשרות להכניס לשם כסא + בוסטר + סל-קל תלויה בעיקר ברוחב של הכסא הבוסטר והסל-קל. אם פות"ש יבחר דגמים צרים, כנראה שהוא יצליח.

 

לבת שלי יש מאזדה 3 דור שני, שידועה במושב האחורי הדי צר שלה. הצלחנו לדחוס שם שני כסאות ובוסטר בלי בעיה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדחוס זאת לא בעיה.

זה צריך להיות גם בטיחותי וגם נוח.

הלך החליף את הכסאות למשהו צר יותר. דחס אותם פנימה. נוח זה לא יהיה. אל תשכח שב xv יש תעלה די גדולה באמצע הרכב לדרייבשאפט. 

כאחד שיש לו xv אומר בפירוש שזה לא רכב שמתאים למשימה.

גם התא מטען של הרכב קטן.

מאוד אוהב את ה xv אבל למשימה כמו שפות"ש ציין הרכב הזה לא מתאים.

הרכב המתאים למשימה זה גרנד טורר 5 מקומות ( פיקסו לשעבר).

 

 

פורסם

הילד בסלקל שהרגליים שלו נתקלות בתעלה 😜

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סלקל לא יכול להיות באמצע. זה לא נוח. ואז אתה נשאר עם הבוסטר והכסא בטיחות. ושם זה כבר ילדים יותר גדולים.

בעבר הסתדרו גם עם פיאט אונו עם 3 ילדים. פות"ש שאל אם זה אפשרי? אז אפשר לומר שכן.

האם זה יהיה נוח ובטיחותי? לגמרי לא.

פורסם
בתאריך 13.4.2021 בשעה 09:43, aviv11980 כתב:

האם בסובארו xv ניתן למקם:

 

בוסטר + כיסא בטיחות+ סל קל ?

מניסיון של שנתיים

אפשרי, אבל קצת צפוף - תלוי בגודל של הכיסאות בטיחות.

זו אחת הסיבות שהחלפתי לפורסטר - ועכשיו יש שם רק כסא תינוק גדול (EVENFLOW) , בוסטר רגיל, ובוסטר גדול עם גב

שוב פעם, אותה תצורה נכנסה גם ב XV, אבל היה די צפוף לילדים מאחורה

 

ET

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

×
×
  • תוכן חדש...