Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן חשפה את ה-C5 החדשה


Liran xsi
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אין טעם רב להתחיל להשקיע מיליארדים בטכנולוגיה שאוטוטו נעלמת כמו מנועי בנזין. אם המנוע הנוכחי מספיק טוב ואמין בכדי לשמש את היצרן גם בדגמים החדשים והוא כנראה כזה, הוא יישאר קרוב לודאי עד לקצה הנעת הבנזי

"ספינת הדגל" עם מנוע 1.2 וקורת מתח...

אני באמת מתכוון לזה. מסיטרואן הייתי מצפה לרכב שהוא בקדמת הטכנולוגיה, לא משהו שהתיישן עוד לפני שהתחילו לייצר אותו.   כל העיצוב העתידני המטורף, ובסוף תוקעים יחידת הנעה בת לא יודע כמה שנים, במק

הקונספט של משפחתית גדולה/סטיישן/קצת suv מזכיר את הפיאט כרומה. השאלה אם הפעם ההצלחה תהיה גדולה יותר.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 12.4.2021 בשעה 17:40, shrek כתב:

"ספינת הדגל" עם מנוע 1.2 וקורת מתח...

 

לא הייתי ממהר להספיד על פי צורת המתלה רכב צרפתי, בעבר, וגם היום עם טכנולוגית ה-phc, הם מספקים נוחות גבוה ממתלה לא רב חיבורי.

 

לגבי המנוע, נמתין לפרסומים בהמשך.

 

לפני 21 שעות, yuval1111 כתב:

מאכזב. מסיטרואן ציפיתי להרבה יותר. בפרט החלק האחורי שנראה לקוח מניסאן מקסימה....

לטעמי ה-C5 הקודמת הרבה יותר יפה (שלא להזכיר את ה-C6 המדהימה).

 

אני לא רואה דמיון לניסאן, הרכב נראה יחודי, המרכב לפחות לפי התמונות מזכיר מרכב שוטינג ברייק יפייפה.

וכפי שרשם רוברט במאמר שלו, הם הלכו כאן על מיקס של כמה קטגוריות עיצוב.

 

לפני 8 שעות, ldti כתב:

לקבוצת PSA בגזרת החשמליות יש בעיה - ולבעיה הזו קוראים 100kw + 50 kwh.

זו מערכת ההנעה החשמלית היחידה שיש להם , ולשים אותה בתוך הרכב הזה היה מביא לתוצאה די עלובה.

מישהו שם צריך לקבל נבוט בראש ולהבין שצריך להתחיל לקנות / לפתח סוללות יותר גדולות ומנועים יותר חזקים.

 

נקודה מעניינת, אני מניח שהיא תיפתר בעתיד הלא רחוק.

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Liran xsi כתב:

נקודה מעניינת, אני מניח שהיא תיפתר בעתיד הלא רחוק.

כולי תקווה..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהיא תיפתר, אבל יצרנים אחרים גם ישתפרו באותו זמן. כרגע הם הרבה מאחורה. כשאני חושב על זה לא שמעתי בכלל על רכב חשמלי ייעודי שלהם עדיין גם. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, vadim6385 כתב:

 

אני באמת מתכוון לזה. מסיטרואן הייתי מצפה לרכב שהוא בקדמת הטכנולוגיה, לא משהו שהתיישן עוד לפני שהתחילו לייצר אותו.

 

כל העיצוב העתידני המטורף, ובסוף תוקעים יחידת הנעה בת לא יודע כמה שנים, במקום משהו שאמור לתת פייט לטסלה.

אין טעם רב להתחיל להשקיע מיליארדים בטכנולוגיה שאוטוטו נעלמת כמו מנועי בנזין. אם המנוע הנוכחי מספיק טוב ואמין בכדי לשמש את היצרן גם בדגמים החדשים והוא כנראה כזה, הוא יישאר קרוב לודאי עד לקצה הנעת הבנזין וזו אגב ולפחות לפי התקינה האירופית, ענין של קצה העשור הנוכחי. גם וואג משאירה את המנועים הקיימים בדגמים החדשים ומאותה הסיבה. את הכסף הם יעדיפו להשקיע בשידרוג ההנעה החשמלית אצלם, ענין נחוץ בהרבה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 12.4.2021 בשעה 21:04, 98civic כתב:

צרפתים תקועים על מנוע 1.6 הזה כבר שנים. רכבים בהחלט מעניינים אבל יחידות כוח מורידות כל חשק לפזול לכיוון.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

המנועים האלו עברו אבולוציה מתמשכת וכוללים את המילה האחרונה של הטכנולוגיה של מנועי בנזין, אז לא ברור מה בדיוק מוריד את החשק מהם. 

הם קיימים גם בגרסאות ההיברידיות של הקונצרן. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, רועי5 כתב:

אין טעם רב להתחיל להשקיע מיליארדים בטכנולוגיה שאוטוטו נעלמת כמו מנועי בנזין. אם המנוע הנוכחי מספיק טוב ואמין בכדי לשמש את היצרן גם בדגמים החדשים והוא כנראה כזה, הוא יישאר קרוב לודאי עד לקצה הנעת הבנזין וזו אגב ולפחות לפי התקינה האירופית, ענין של קצה העשור הנוכחי. גם וואג משאירה את המנועים הקיימים בדגמים החדשים ומאותה הסיבה. את הכסף הם יעדיפו להשקיע בשידרוג ההנעה החשמלית אצלם, ענין נחוץ בהרבה.

 

ברור שאין טעם להשקיע במנועי בנזין ודיזל חדשים.

 

אבל עצם העובדה שהרכב שנראה כמו חללית והוצג כמו שיא הטכנולוגיה, בסוף מגיע עם אותו המנוע כמו C5 מלפני 10 שנים, גורם לך להרגיש מרומה.

 

הרכב הזה צריך להיות במינימום התשובה הצרפתית לטסלה, להראות שסיטרואן לא רואים אף אחד ממטר ולגרום לאילון מאסק לבכות בלילה.

או לפחות גילגול מודרני ואמין של מתלים שמתכווננים לבד ומאפשרים לנסוע על שלושה גלגלים. במקום זה יש עוד קרוסאובר גנרי עם קצת לדים והוד מלכותה מולטימדיה.

 

העיקר ששמו כפתור התנעה מצד שמאל, כדי להדגיש שזה סיטרואן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

בסוף מגיע עם אותו המנוע כמו C5 מלפני 10 שנים

אבל זה עדיין (אחרי לא מעט עדכונים) המילה האחרונה של הטכנולוגיה כולל אופציה ל היברידית פלאגאין 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותכם, עוד לפני המנוע, עוד לפני המתלים, לפני העיצוב ואפילו לפני המוצר - אני רוצה לדבר על המותג.

הרושם שלי שכבר כמה שנים סיטרואן פשוט לא יודעת מה היא רוצה להיות כשתהייה גדולה. שנים שהיצרנית המעניינת הזו מתרוצצת בין כל מיני אקספרימנטים. פעם זה היה הקסם שלה, היום זה כבר נהייה קצת מעייף. 

 

רגע אחד היא הולכת לקקטוס מדליקה ואחרת, שאמורה להיות הצעה זולה מאוד למכונית משפחתית פשוטה ומסוגננת - אבל זה לא כל כך עובד מסחרית.

ואז היא מוציאה מכוניות אחרות, שהן כאילו קקטוס, אבל לא בדיוק ויש להן איירבמפס אבל בקטנה (מה-C3 ועד הברלינגו) ויש C5 איירקרוס שיש לה בולמי זעזועים מעולים ופרקטיות ופתאום סיטרואן זו תמורה מצוינת למי שמחפש נוחות, שימושיות וייחוד - מעולה!

ואז יש C4 החדשה שהיא כבר לא משפחתית האצ'בק אלא סוג של קרוסאובר ואז המכונית הזו שעוד פעם מרוב שהיא רוצה לאחוז את העוגה בשתי החתונות ולהשאיר את המקל שלם - אף אחד לא יודע להגיד מה היא ולמי היא מיועדת.

 

מתחילות להיות באגף האירופי של סטלנטיס (PSA) יותר מדי כפילויות ודריכות עצמיות על הרגליים. זה לא נראה טוב כל כך

 

 

  • מעניין 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המנועים האלו עברו אבולוציה מתמשכת וכוללים את המילה האחרונה של הטכנולוגיה של מנועי בנזין, אז לא ברור מה בדיוק מוריד את החשק מהם. 
הם קיימים גם בגרסאות ההיברידיות של הקונצרן. 
בעיה שאי אפשר לצאת נגד גרמנים שיש להם אינספור גרסאות מנוע כשכל מה שנמצא בחזית של צרפתי רק מנוע 1.6 טורבו. זה עלוב ,ולא משנה כמה טוב המנוע הזה. כל מנוע 2.0 של גרמנים ירסק אותו בנוקאוט.
סיטרואן תמיד יצרו רכבים מהפכניים ,חלקם מוצלחים וחלקם פחות ולא היה להם שפה עיצובית שמתפרסת על כל ליין המוצרים. כל דגם הציג משהו בפני עצמו , לא חושב שהמטרה שלהם להראות מה הם יהיו בעתיד.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

תמיד מהפכניים? שכחת את ה-ZX, הקסנטיה, הקסארה, גם ה-C4 וה-C5 למיניהן, שכולן היו גרסאות מעוצבות של פיג'ו מקבילים שתקעו להן "שטיקים" (למשל, גלגל ההגה בעל המרכז הקבוע, או הקסנטיה אקטיבה), ובלי שום מהפכנות מיוחדת.

 

לא שזה לא בסדר ואם אתה רוצה גם להרוויח, אתה צריך לוותר על מכוניות מתלי-אוויר\מנועי שני צילינדרים שטוחים\לוחות מחוונים בעיצוב חללי (ורכבים שמכילים את כל הנ"ל). הן באמת היו מכוניות מהפכניות ומיוחדות, אבל עמך לא רצה כאלו. וגם פיג'ו החברה האם לא רצתה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, 98civic כתב:

כל מנוע 2.0 של גרמנים ירסק אותו בנוקאוט.

 

קשקוש. 

ד"א, המנוע הזה גרמני ברובו והונדס ע"י BMW. 

כבר הוציאו ממנו 272 כ"ס ומעל 33 קג"מ (ב-308 GTi) באמינות טובה, וביצועים טובים מגולף המקבילה. 

  • אהבתי 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.4.2021 בשעה 10:34, vadim6385 כתב:

 

אני באמת מתכוון לזה. מסיטרואן הייתי מצפה לרכב שהוא בקדמת הטכנולוגיה, לא משהו שהתיישן עוד לפני שהתחילו לייצר אותו.

 

כל העיצוב העתידני המטורף, ובסוף תוקעים יחידת הנעה בת לא יודע כמה שנים, במקום משהו שאמור לתת פייט לטסלה.

 

מסכים

נהגתי על  ה508 gt, המנוע סביר לגמרי וממש לא מרגש, ברמת מחיר כזו מנוע צריך לתת ערך מוסף מעבר לתקנות זיהום אוויר... 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
קשקוש. 
ד"א, המנוע הזה גרמני ברובו והונדס ע"י BMW. 
כבר הוציאו ממנו 272 כ"ס ומעל 33 קג"מ (ב-308 GTi) באמינות טובה, וביצועים טובים מגולף המקבילה. 
יצחק כל בעל קופרה שמוציא קרוב ל 400 כ"ס ממנוע ה 2 ליטר שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...