Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטנדרטיזציה ברכבים


trademark
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

מסכי מלוטימדיה זה הדבר הכי מיותר שיש. לפחות אלו הסטנדרטים שמגיעים עם הרכב. כמעט תמיד תמצא אותם עם מסך מגע מקרטע וממשק איטי, מיושן  ומגושם.

אני לא רואה בהם צורך בעידן הסמארטפונים.

What worries you, masters you. - John Locke

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הבלם יד-רגל דווקא היה הגיוני בגלל שברכבים אמריקאיים ישנים מקדימה היה ספסל לשלושה ולא בדיוק היה מקום למקם אותו, לכן גם ידית ההילוכים הייתה לצד ההגה. מה שיותר מוזר זה רכבים עם בלם היד משמאל למושב ה

לאו דווקא. באמריקאיות היה מקובל לשים ספסל מקדימה, לא היה מקום לבלם היד. מכאן נולד גם מוט ההילוכים היוצא מההגה. מוט כזה היה גם בטנדר פיג'ו 504/404 (אולי גם בפרייווטים) שגם להן כמדומני היה ספסל לשל

תמונות שפורסמו בשרשור

השיא זה כשאתה צריך עדיין לתקוע מעמד לסמארטפון ליד מולטימדיה עם מסך ענק, כי עם כל הפונקציונליות שלה, אין וייז וספוטיפיי.

 

או כזאת שיש, אבל צריך כל פעם לפתוח הוטספוט בטלפון כדי לאפשר את זה.

 

תתקעו שם רסיבר בסיסי עם קישוריות BT, וזהו, אולי רדיו FM, כל מה שאני מבקש.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מסכי מלוטימדיה זה הדבר הכי מיותר שיש. לפחות אלו הסטנדרטים שמגיעים עם הרכב. כמעט תמיד תמצא אותם עם מסך מגע מקרטע וממשק איטי, מיושן  ומגושם.
אני לא רואה בהם צורך בעידן הסמארטפונים.
וגם אנדרואיד אוטו, שהוא אולי האופציה הכי סבירה בכל הדבר הזה - מקרטע לא מעט. אני מקווה שבאפל זה לא ככה.
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

דוגמאות - אותו מנוע 3 צילינדרים 1.5, ששמים גם בקורולה בסיסית וגם ביאריס GR. או יחידת ההנעה ההיברידית הניצחית שלהם משנת 2009, שהם תוקעים איפה שרק אפשר.

 

 

 

ביאריס GR זה מנוע 1600 אז במקרה הזה לא מדובר באותו המנוע.

יותר מזה למיטב זכרוני המנוע 1600 הנל תוכנן במיוחד ליאריס GR ככה שכנראה שנכון לעכשיו אין שימוש בו ברכבים אחרים

 

  

לפני שעתיים, motior כתב:

במכוניות אמריקיאות מסוימות - פתח תדלוק מתחת ללוחית הרישוי האחורית.

אני נתקלתי בזה בשברולט קאפריס קלאסיק שהייתה לי לכמה ימים - עצרנו בתחנת הדלק והתחלנו לחפש את הפתח... הזוי

זכור לך לאן הצביע החץ של המד דלק בלוח השעונים? לרוב הוא מצביע ימינה או שמאלה.

במקרה הזה הוא הצביע למטה?🤨

עריכה אחרונה על ידי ik3

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, טעות שלי לגבי הGR.

 

אבל את המנועים האחרים שלהם הם תוקעים בכל מקום שאפשר לתקוע בלוק מנוע ספציפי, ומשנים קונפיגורציה איפה שצריך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן פיקאסו  כיאה ליצרן אינספור גימיקים.

 

1-סכי שמש מתכווננים לאחור מה שחושף שמשה ע-נ-ק-ית ותחושה של נהיגה ללא גג+ אפשרות מעקב אחרי ציפורים/מטוסים/אנא עארף (זו לא באמת התחושה אבל קרוב :) )

 

2-מסך/לוח שעונים באמצע הדשבורד שתרגלים זה נוח ומפנה מקום ותחושת מרחב מקדימה.

 

3- בורר הילוכים קומפטנצ'יק מעל ההגה דק יותר מידיות האיתות, שזה גאוני. בשביל מה צריך ידיות מגושמות של שופל שתופסות את כל המרחב בין הנהג לנוסע ברכב אוטומטי?

 

4-בדגם אקסלוסיב פלוס יש הדום חשמלי לנוסע  וכל הגג מזכוכית (יש איזה 20 כאלו בארץ)

 

5- שאתה מכבה את הרכב ההאנדברקס ז"ל/ הלחצן שהחליף אותו נדרך אוטומטית. למה לאחרים קשה לעשות את זה (שיחרור אוטומטי עם חגירה ולחיצה על דוושת הגז אני מכיר גם מיצרנים אחרים)

 

6- תאורה מתחת למראות הצד שמאירה את הדרך בחניה במקום חשוך- חביב למדיי. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, yoav911gt2 כתב:

חולק עליך, ברוב ההגאים שזה מוטמע בהם הכפתור הפעלה בדרך כלל נמצא קרוב לאיפה שאתה שם את היד שלך בדרך כלל (קונצרן יונדאי, רנו, סיטרואן אז עם ההגה שהיה בC4 ובמשפחת DS). 

יש גם קטע של לקסוס,  שהיה גם במיצובישי אקליפס לזמן קצר לפני שהם העיפו את זה במתיחת הפנים.

שליטה על המולטימדיה ממשטח מגע נפרד שנמצא באזור ידית ההילוכים ומשמש בתור עכבר.  

 

אני מדבר על VAG.

נהגתי על קראוול עם ההגה החדש, הרגיש לי הרבה פחות אינטואיטיבי מההגה ובקרת השיוט שיש לי בסיאט ארונה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, פיני חד כתב:

מוט כזה היה גם בטנדר פיג'ו 504/404 (אולי גם בפרייווטים) שגם להן

יש אצלי ב204, וגם ב304.

עוד משהו מוזר אם כבר דיברנו על פיגו:

האיתות בצד ימין, שם גם הצופר.

הסוויץ בצד שמאל

 

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צופר בקצה ידית האיתות היה לי בפיאסטה 90', כנראה קטע של פורד ואמריקאים.

בלם יד משמאל לכסא הנהג קיים בפיג'ו בוקסר, כנראה עניין של מושב שלישי מלפנים. 

שליטה במערכת בידית נפרדת קיים אצלי ב307, דווקא די נוח. 

Peugeot 307 Xsi 2.0 manual 138Hp 2005

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם נדבר מכאנית - נאבה 3 אומים

בגלל שהמנוע רוחבי, רצועת אביזרים שעושה פנייה 90 מעלות לכיוון המאוורר ממול הרדיאטור.

 

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, sperial כתב:

ה"ברז" לתאורה על הדשבורד משמאל להגה כנראה מאפיין את הגרמנים, מכיר אותו מ-VW וסיאט, ואאל"ט גם מפורד.

בעל פורד ויכול לאשר. וגם בשברולט סוניק זה ככה (לא יודע אם בכל דגמי שברולט)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@avargelבשנות ה-60-70 זה היה מקובל לחלוטין. אני זכר את זה מהפיאט 127 והפיאסטה דור ראשון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, ik3 כתב:

 

 

  

זכור לך לאן הצביע החץ של המד דלק בלוח השעונים? לרוב הוא מצביע ימינה או שמאלה.

במקרה הזה הוא הצביע למטה?🤨

זה היה ב-1998. אז אני לא זוכר... אני רק זוכר את המבוכה שלי ושל אשתי בתחנת הדלק :-)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...