Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה Octavia RS iV (בייבוא מקביל)


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 14 שעות, פבל כתב:

אני חייב להגיד שאני לא מבין את הקטע של האוטו הזה בכלל. 

מילא בסיאט השכילו לעשות איזו הבדלה מסוימת, עם יתרון הספק משמעותי לגרסת הבנזין (ולפי "מקורות" בחברה גם עם יתרון מחיר לגרסת ה-PHEV).

אבל מה הקטע פה? אותו הספק, ביצועים פחות טובים, משקל יותר גבוה (ובהכרח התנהגות פחות טובה בשל כך), אני מניח שאותו אבזור, ומחיר גבוה יותר?! למה? למה שמישהו יקנה את זה?

מוזר מאוד.

לדעתי זה עניין של מיסוי ואגרות גודש שיש בערים מסוימות בעולם, רכבים היברידיים משלמים פחות בכניסה לערים הגדולות כמו לונדון וכדומה. אולי הם בונים על הציון זיהום המופחת שלה בשביל לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים במשפחתית עם סטרואידים מבלי להדרש לשלם מס גבוה על זיהום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה עניין של מיסוי ואגרות גודש שיש בערים מסוימות בעולם, רכבים היברידיים משלמים פחות בכניסה לערים הגדולות כמו לונדון וכדומה. אולי הם בונים על הציון זיהום המופחת שלה בשביל לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים במשפחתית עם סטרואידים מבלי להדרש לשלם מס גבוה על זיהום.
אז שוב , חוזרת השאלה.
במקרים כאלו, חשמליות נטו לרוב משלמות עוד פחות או אפילו פטורות. אז למה לא טסלה 3 ?
בערים הללו גם לרוב פרוסות עמדות טעינה ברחוב , כך שעניין הטעינה גם הוא נפתר.

Sent from my ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Roycohen1979 כתב:

לדעתי זה עניין של מיסוי ואגרות גודש שיש בערים מסוימות בעולם, רכבים היברידיים משלמים פחות בכניסה לערים הגדולות כמו לונדון וכדומה. אולי הם בונים על הציון זיהום המופחת שלה בשביל לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים במשפחתית עם סטרואידים מבלי להדרש לשלם מס גבוה על זיהום.

את זה אני מבין. מה שאני לא מבין זה למה שתי הגרסאות כל כך דומות בהספק ובביצועים. למה לא לעשות כאמור כמו סיאט עם הפרדה מוחשית יותר בין שתי הגרסאות השונות, זה לא שאין להם את הטכנולוגיה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, YaronNahum כתב:

 אז למה לא טסלה 3 ?
Sent from my ...

עם תג המחיר הנוכחי שלה,השאלה הזאת רלוונטית לכ"כ הרבה רכבים אחרים.
ברוב המקרים ידה של טסלה על העליונה.
בהחלט יהיה מעניין

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...