Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי הונדה סיוויק האצבק 2016 שקניתי לפניי כשבועיים הבדיקה סהכ מעולה לדעתי.. רק עניין הפיח שמופיע קצת הדאיג ובבדיקת ההספק  במקום 142 כ"ס שהרכב אמור לתת יצא 112 .

הבוחן אמר לי לשים תוסף וזה יעלה את ההספק לאזור ה130 ..זה שקניתי ממנו את הרכב הוא נהג מבוגר שנוסע הכי רגוע בעולם ,וגם במצב חסכוני ולא אימץ את הרכב כנראה מעולם ,הוא אגב הבעלים היחיד של הרכב לפניי ..עכשיו שאלתי אם יש צורך באמת לשים תוספים או שפשוט לאמץ את הרכב ..ומוזמנים לחוות דעה לגבי הדוח של הבדיקה 

 

תודה20210129_141736.thumb.jpg.90d60e9ce2f671b98cccf87421ec3f9d.jpg

פורסם

יש להם שם איזה מכשיר שמתחבר לרכב ואז הוא מתחיל לאמץ את הרכב ממש וזה נותן לו פירוט של ההספק..ככה ממה שראיתי

פורסם

אם ההספק נמדד בגלגל הוא תמיד יהיה יותר נמוך מאשר במנוע (הצהרת יצרן).

שאר הפרמטרים נראים בסדר לרכב בן 5 למעט הפליטת עשן.

כמה ק''מ עבר הרכב והאם יש היסטוריית טיפולים מסודרת?

פורסם
לפני 7 דקות, trademark כתב:

אם ההספק נמדד בגלגל הוא תמיד יהיה יותר נמוך מאשר במנוע (הצהרת יצרן).

שאר הפרמטרים נראים בסדר לרכב בן 5 למעט הפליטת עשן.

כמה ק''מ עבר הרכב והאם יש היסטוריית טיפולים מסודרת?

הרכב עבר 75000 היסטוריית טיפולים הכל במוסך מורשה והכל בזמן ומתועד בספר רכב פלוס גם דיברתי איתם ושאלתי ובאמת אמרו שרכב מטופל כמו שצריך 

לפני 4 דקות, danniel כתב:

תנסה תוסף, יכול לעזור. לך על תוסף דלק של BG. הכי קל להשיג. 

פעל לפי ההוראות שימוש ולא משהו אחר. 

כן אמרו לי חלק מהאנשים לשים תוסף וחלק דווקא מתנגדים אומרים פשוט לאמץ את הרכב ושזה לא משהו רציני ..וידוע לך אם זה באמת ישפר את הכוח סוס או שירגיש לי  שהרכב יהיה יותר זריז .. לי פשוט חשוב שלא יהיה איזשהו נזק חלילה מאשר תועלת

פורסם

לא רואה למה צריך תוספים.
הדרך היחידה לקבל 142 כ"ס זה אם תוציא את המנוע מהאוטו ותחבר אותו לדינמומטר.
אחרת - יש לך בין 10 ל20 אחוז הפסדים בין המנוע לגלגלים.
אין לי מושג איך נמדד ההספק - אבל אם הרכב לא עלה על גלגלות אז בכלל מדובר במס' פיקטיבי מחושב ולא נתון הספק אמיתי ואם כן עלה על גלגלות אז מה שכתבתי שורה מעל תופס.

בקיצור - אין לך מה לדאוג ובלי שום קשר - זה טוב לתת למנוע לנשום קצת, אל תפחדו לאמץ את המנוע, זה לא פוגע בו ולא שוחק אותו רק לחכות שיגיע לטמפ' עבודה וזהו.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למה לא לתדלק 98 ,ולצאת לכביש ארוך מספיק כדי לתת למנוע "להתאמץ" קצת ?
יעיל באותה מידה אם לא יותר מכל התוספים האלו.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • רעיון גרוע 1

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

שלום חבר 

גם לי יש הונדות 

יש לי הונדה 2020 1.5 טורבו

והונדה סיוויק 2008  

והונדה האצבק 2008

לנושא:

הונדה לא מציע להשתמש בתוספים לרכב. 

אבל אם אתה בכל זאת רוצה להשתמש. הייתי מציע לך לשאול את הבעלים הקודמים של הרכב האם הוא השתמש בתוספים. למה?

כי אם הבעלים הקודמים לא ישתמשו בתוספים, עדיף לא להתחיל להשתמש מכיוון שיש פעמים שכל הפיח "לכלוך" אחר יכול לחדור לעומק המנוע ולעומק המערכות

נכון שזה תלוי רכב ותלוי מקרה. 

אבל לראש שקט אם אתה נעול על ניקוי הפיח של המנוע.

תלך למקומות אחרים אשר מציעים לנקות את הפיח במנוע באמצעות אדים וחומרים אחרים שמחברים למנוע. 

במקום לשפוך תוספים שלא בהכרח יעזרו ויכולים אפילו להחמיר את המצב הנוכחי.

 

לפני שעתיים, pasat04 כתב:

 

מדובר על אותו תוסף, שנקרא bg44k

 

20210130_182522.jpg

דיברתי עם מנהל המוסך הראשי של אוטו דיפו והוא אמר לי שעדיף לא להשתמש אלא אם הבעלים הקודמים כן התחיל להשתמש עם החומרים. אבל עוד פעם זה תלוי מצב. וסוג דלק 98 כמו שרשום  בתגובות ממש לא יעזור לך. זה פשוט סוג דלק

כמו 95 רק מסונן יותר 

פורסם
לפני כשעה, khc כתב:

למה לא לתדלק 98 ,ולצאת לכביש ארוך מספיק כדי לתת למנוע "להתאמץ" קצת ?
יעיל באותה מידה אם לא יותר מכל התוספים האלו.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
 

 

דלק 98 לא מנקה שום דבר. 

 

פורסם

יש לי נסיון רב עם תוספים דלק, אם יש פיח על השסתומים ותא השריפה, תוספים איכותים עוזרים. 

תתחיל עם תוסך דלק לפני שאתה מנסה דברים אחרים ויותר יקרים וממש לא משנה מה היה עם הרכב קודם או מה עשה הבעלים הקודמים.

להזיק, אם תפעל לפי הוראות על המוצר, לא תזיק. 

×
×
  • תוכן חדש...