Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם S20 ועם האפליקציה שמותקנת אוטומטית מסמסונג, שדרוג של סמסונג שדרג לי גם את הAA ל6.06 ולא השפיע בכלל על האפליקציה באוטו חיברתי ועובד כרגיל - בלי שום קומבינה, APK, שינויים וכו'.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
בתאריך 13.1.2021 בשעה 19:25, m3x7r3m3 כתב:

גירסה 5.9 האחרונה עובדת יופי, כנ"ל שינמוך. אם תהיה דרישה אעדכן איך לבצע שינמוך.

 

לפי מה בטוח הוא לא עושה בדיקה - שפת התפריטים כיוון שאצלי שפת התפריטים היא אנגלית - בריטית.

 

חשבתי שאני היחיד בארץ שעובד עם אנגלית בריטית...

 

אצלי, פיקסל 3a, עובדת גירסה 6.06.

יש גם אופציה לעשות uninstall לעדכונים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 15 דקות, falou כתב:

חשבתי שאני היחיד בארץ שעובד עם אנגלית בריטית

לביקסבי יש מבטא בריטי כבד או שהוא מדבר אנגלית של בני אדם?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 שעות, noknok כתב:

אני עם S20 ועם האפליקציה שמותקנת אוטומטית מסמסונג, שדרוג של סמסונג שדרג לי גם את הAA ל6.06 ולא השפיע בכלל על האפליקציה באוטו חיברתי ועובד כרגיל - בלי שום קומבינה, APK, שינויים וכו'.

 

עם אנדרואיד 10 ומעלה ה-AA הוא חלק ממערכת ההפעלה עצמה, לכן אין צורך ב-APK וכו'.

 

לפני 13 שעות, falou כתב:

חשבתי שאני היחיד בארץ שעובד עם אנגלית בריטית...

 

אצלי, פיקסל 3a, עובדת גירסה 6.06.

יש גם אופציה לעשות uninstall לעדכונים.

 

תראה, האלטרנטיבות שלי הן:

ממשק בעברית - בלע

ממשק באנגלית - עדיף

 

העניין הוא שה-Locale משפיע על המון המון דברים בבחירה בודדת, גם ה-Dictionary קצת שונה (למשל מצב שנקרא Night Mode באנגלית-אמריקאית, נקרא Bedtime Mode בבריטית) שזה פחות משנה לי, אבל גם הצגת הטמפ' (ב-Razer הוא מציג לפעמים שורת נוטיפיקציה קטנה עם הטמפ' במיקום שלך) שהיא בפרנהייט באמריקאית, ובשביל לקבל צלזיוס אתה צריך לעבור לבריטית (או לכל Locale אחר שעובד בצלזיוס), בנוסף זה משפיע גם על התצוגה של השעות בחלק מהאפליקציות (בעיקר כשאתה עובד במצב 12 שעות, אז זה יכול להיות am/pm או AM/PM או a.m./p.m., שוב לא קריטי, אני גם עובד במצב 24 שעות וזה פחות קריטי), וגם על התצוגה של התאריך, שבגירסה האמריקאית אתה מקבל MM/DD/YYYY ובבריטית DD/MM/YYYY.

 

שני הדברים שגרמו לי להעדיף את הבריטית זה הטמפ' והתאריך.

uninstall לעדכונים זה אפשרי כשהאפליקציה היא Pre-installed על הטלפון (אנדרואיד 10 ומעלה)

 

לפני 12 שעות, Night Driver כתב:

לביקסבי יש מבטא בריטי כבד או שהוא מדבר אנגלית של בני אדם?

 

לא בפיקסל של עופר ולא ב-Razer שלי יש ביקסבי, רק גוגל אסיסטנט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 24 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא בפיקסל של עופר ולא ב-Razer שלי יש ביקסבי, רק גוגל אסיסטנט

לא סובל את כל ה"עוזרים" במידה שווה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה לא גזען, אתה שונא את כולם במידה שווה 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 14 שעות, Night Driver כתב:

לביקסבי יש מבטא בריטי כבד או שהוא מדבר אנגלית של בני אדם?

 

"מבטא בריטי" זה משהו שרק בור מהלבנט או אמריקאי יכול להגיד. אין כזה דבר "מבטא בריטי". כל אזור מיקוד, והמבטא שלו...

לפני 52 דקות, Night Driver כתב:

לא סובל את כל ה"עוזרים" במידה שווה.

 

צ'מע, זה עובד, ברגע שהוא לומד אותך ומאוד נוח. לא זוכר מתי חייגתי או חיפשתי שם בפעם האחרונה או עשיתי חיפוש בהקלדה. בנהיגה זה בכלל טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עדכנתי לגרסה האחרונה דרך החנות, עבד היום בלי שום בעיה.

(Galaxy S20 Ultra)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

@m3x7r3m3

 

פתרון למתקדמים: עם אפליקציית morelocale2 אפשר להגדיר English (Israel).

תכלס לא נראה לי שזה נותן הרבה, כבר לא זוכר מה הסיבה שטרחתי להגדיר את זה ככה, אבל הייתה סיבה פעם :)

Screenshot_20210203-111654_Settings.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

זה כאילו אמור ליצור הפרדה בין שפת הממשק (והמונחים) ליחידות המידה / תצוגת תאריכים, שעות וכו'.

 

למיטב ידיעתי אין הבדל ביחידות מידה / תאריכים / שעות וכו' בין ישראל לבריטניה, לפחות לא כזה ששמתי לב אליו עד היום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 17.1.2021 בשעה 15:26, motek כתב:

איזה טלפון ורכב יש לך? אולי נוכל למצוא מכנה משותף אצלנו ולפי זה לעלות חשד בבעיה.

אני עם סמסונג note 8, אנדרואיד 9, סיאט לאון 2017 (מולטימדיה 8 אינץ מקורית)

אני עם s20 plus, אנדראויד 11, ארונה FR 20 (מולטימדיה מקורית)

פורסם
לפני 13 דקות, Defuser כתב:

אני עם s20 plus, אנדראויד 11, ארונה FR 20 (מולטימדיה מקורית)

אולי הבעיה בסיאט..

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם
לפני 45 דקות, Defuser כתב:

אני עם s20 plus, אנדראויד 11, ארונה FR 20 (מולטימדיה מקורית)

מה הבעיה שיש אצלך?

אני מאוד קרוב אליך מבחינת שילוב מכשיר + רכב, רכב זהה (אותו שנתון ואותה רמת גימור) ומכשיר מאותה סדרה (S20 Ultra).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אצלי אוקטבית ליסינג 1.5 2020, טלפון LG V30 עם אנדרואיד 9. עד לפני חודש עבד יופי עם אפליקציית אנדרואיד אוטו שהורדה דרך APK. עכשיו נדרש עדכון שאינו ניתן להתקנה בארץ והאפליקציה הפסיקה לתפקד. לבד מהתקדמות למכשיר עם אנדרואיד 10 ומעלה, מישהו יודע להדריך מה עושים עם אנדרואיד 9, אם בכלל אפשרי ? תודה.

פורסם

תעשה התקנה נקייה של גירסה 6 כמו כאן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...