Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק עלתה בצורה דרסטית אחרי טיפול (אני חושד בשמן מנוע) - סיוויק 2013


aviel-bs
שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 19 שעות, moshe_levy כתב:

לא הבנתי את עניין ה"אני אבדוק באתר של מאיר לגבי הפלגים אולי בטיפול הבא" וכל מיני כאלה....!?
יש לך בעיה לך תחליף פלגים, תחליף פילטר אוויר ( הבנתי שהחלפת) , תעשה ניקוי מצערת ,תחליף פילטר דלק תפתור את הבעיה, אז החלפת 10 או 15 אלף לפני מה שצריך זה בסדר, מה עוזר לך שיש לך כעת בעיה ואתה תחכה עוד 10K כדי להחליף את זה ואת ההוא.

Sent from somewhere...
 

אם מבצעים טיפולים בצורה מסודרת לפי הספר ובזמן לא אמורים להגיע לכאלו דברים (החלפת זה וזה וגם וגם ..)

זה נכון,שבמוסך החברה משלמים 30-40% יותר אבל ואבל גדול- מחליפים כל מה שצריך בטיפול בלי לעגל פינות.

אצלי,אם הייתי נכנס למוסך כללי,שהיה מבצע את הטיפול אני בספק אם היה מדבר על הצינור הזה,שעשה בי שמות 3-4 חודשים וכל ניסיון לפתור את הבעיה ע"י תוסף/וואטאבר אחר נכשל.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הניסיון שלי עם מוסכי חברה שלילי מאוד ואני חושב שעדיף בהרבה מוסכים שמתמחים במשהו ספציפי מאשר הם.

 

לדוגמא, בעיה כלשהי מהגיר כל מוסך חברה יגיד לך צריך גיר חדש ולא יתעמקו בכלל.

מקום שמתעסק בגירים יוכל לאבחן את הבעיה בתוכו ולתקן אותה במקום להגיד לך לזרוק עשרות אלפים לפח, יש מצב שהיא פשוטה בטירוף.

 

על כל בעיה הכי פשוטה הפתרון הראשון של מוסך חברה הוא להגיד לך להחליף חצי אוטו בלי להפעיל את הראש בכלל, מה אכפת להם עוד כסף ועוד ניסיון לחדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 18.1.2021 בשעה 16:04, colauti 9 כתב:

אם מבצעים טיפולים בצורה מסודרת לפי הספר ובזמן לא אמורים להגיע לכאלו דברים (החלפת זה וזה וגם וגם ..)

זה נכון,שבמוסך החברה משלמים 30-40% יותר אבל ואבל גדול- מחליפים כל מה שצריך בטיפול בלי לעגל פינות.

אצלי,אם הייתי נכנס למוסך כללי,שהיה מבצע את הטיפול אני בספק אם היה מדבר על הצינור הזה,שעשה בי שמות 3-4 חודשים וכל ניסיון לפתור את הבעיה ע"י תוסף/וואטאבר אחר נכשל.

 

הכל מבוצע כמו שצריך. גם לעניין הפלאגים, הוחלפו לפני 50K ק"מ, לא חושב שתהיה סיבה להחליף עכשיו (עברו בקושי חצי מהזמן שצריך להחליף בו). מה גם שלא נגעו בהם בכלל בטיפול, רק שמן+נוזל ברקס. בכל מקרה, כנראה שאלך למוסך חברה אע"פ שהמוסך שלי מתמחה בהונדות וזו אחת הסיבות שאני שם.

בתאריך 18.1.2021 בשעה 22:19, Shab00 כתב:

הניסיון שלי עם מוסכי חברה שלילי מאוד ואני חושב שעדיף בהרבה מוסכים שמתמחים במשהו ספציפי מאשר הם.

 

לדוגמא, בעיה כלשהי מהגיר כל מוסך חברה יגיד לך צריך גיר חדש ולא יתעמקו בכלל.

מקום שמתעסק בגירים יוכל לאבחן את הבעיה בתוכו ולתקן אותה במקום להגיד לך לזרוק עשרות אלפים לפח, יש מצב שהיא פשוטה בטירוף.

 

על כל בעיה הכי פשוטה הפתרון הראשון של מוסך חברה הוא להגיד לך להחליף חצי אוטו בלי להפעיל את הראש בכלל, מה אכפת להם עוד כסף ועוד ניסיון לחדשים.

דווקא בגדול המוסך המורשה שהלכתי אליו (3 פעמים אם אני לא טועה) תמיד היו בסדר. רק שמאוד יקרנים לצערי (וזאת כשאני יודע על מוסך מורשה הונדה אחר ששם יש מחיר די הוגן אבל הוא רחוק מאוד)

בתאריך 28.1.2021 בשעה 16:30, Rotemh כתב:

ואולי תדלקת את הרכב באיכות דלק נמוכה?

 

תדלקתי בתחנות הדלק הקבועות שלי.

יותר מזה, תדלקתי בתחנת דלק שהייתי מתדלק בה אחת לשבועיים ואז נסעתי נסיעה בין עירונית של כ-35 ק"מ. בסוף הנסיעה, המחשב הראה צריכת דלק של 6.1ל' ל-100 ק"מ (סביב ה16.5 ק"מ לליטר) שזה סביר, אבל מיד אחרי זה כשנסעתי בתוך העיר כמו שאני עושה תמיד, הוא קפץ ל-9ל' ל100 ק"מ (בד"כ היה עולה ומתאזן סביב ה7.5)

 

אני שוקל לנסוע למוסך של הונדה להגיד להם "תרוקנו שימו חדש" רק חבל שה"תענוג" עולה 600 ש"ח..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

הכלל הוא: שאין צירוף מקרים!

פעם אחת ולתמיד צריך להבין שאם נעשתה פעולה א' ופתאום נוצרה פעולה ב', אז קודם כל יש לחזור לפעולה א' ולוודא טוב טוב שהוא לא הגורם, מנסיון שלי של 30 שנה, בד"כ הוא הגורם!

על כן, בשלב ראשון, לא תפקידך לשבור הראש היכן הבעייה, תחזור מייד למוסך המטפל ותדרוש בדיקה ופתרון. אם הפתרון כרוך בתשלום, תוודא בחוות דעת שניה את גירסת המוסך שאכן הוא סביר. אם כן, תסכם מראש עם המוסך שיוחזר כספך אם הבעייה לא נפתרה (אם חלקים הוחלפו, שישמרו אותם למקרה שיוחזרו אם הבעייה לא נפתרה).

בהצלחה ותמיד לזכור שבכל נושא לא רק רכב - הכלל הוא: אין צירוף מקרים.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, aviel-bs כתב:

ה בסוף הנסיעה, המחשב הראה צריכת דלק של 6.1ל' ל-100 ק"מ (סביב ה16.5 ק"מ לליטר) שזה סביר, אבל מיד אחרי זה כשנסעתי בתוך העיר כמו שאני עושה תמיד, הוא קפץ ל-9ל' ל100 ק"מ (בד"כ היה עולה ומתאזן סביב ה7.5)

לא מבין מה אתה רוצה מהרכב..

זו הצריכה שלו.

לי יש סדאן והרכב די דומה להאצ'בק- בבינעירוני הרכב די חסכוני למרות התיבה הפלנטרית (לעומת רציפה/רובוטית דו מצמדית שיהיו חסכוניות יותר) אבל בעיר הרכב הזה שותה סביב 1:11.

אני נוסע נסיעה שחלקה ההגדול יותר בעיר וחלקה השני בינעירוני, מתדלק 40 ליטר ובערך מגיע למילוי אחרי 460 ק"מ.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.2.2021 בשעה 12:32, Basko כתב:

שלום לכולם

הכלל הוא: שאין צירוף מקרים!

פעם אחת ולתמיד צריך להבין שאם נעשתה פעולה א' ופתאום נוצרה פעולה ב', אז קודם כל יש לחזור לפעולה א' ולוודא טוב טוב שהוא לא הגורם, מנסיון שלי של 30 שנה, בד"כ הוא הגורם!

על כן, בשלב ראשון, לא תפקידך לשבור הראש היכן הבעייה, תחזור מייד למוסך המטפל ותדרוש בדיקה ופתרון. אם הפתרון כרוך בתשלום, תוודא בחוות דעת שניה את גירסת המוסך שאכן הוא סביר. אם כן, תסכם מראש עם המוסך שיוחזר כספך אם הבעייה לא נפתרה (אם חלקים הוחלפו, שישמרו אותם למקרה שיוחזרו אם הבעייה לא נפתרה).

בהצלחה ותמיד לזכור שבכל נושא לא רק רכב - הכלל הוא: אין צירוף מקרים.

 

 

 

מסכים איתך לגבי מה שאתה אומר, הבעיה שאי אפשר להגיד למוסך "תחליף שמן ואם זה לא יעזור אז תחזיר לי את הכסף" כי

א. לא נראה לי שיהיה לו מה לעשות עם השמן (לגבי מה שאתה אומר שישמרו חלקים)

ב. זה שמן שאני הבאתי :) המוסכניק לא ביקש שמן מסוים, הוא פשוט שם KIXX ורציתי משהו יותר טוב ומה לעשות שגלון של SHELL עולה לי כמו רבע מגלון של קסטרול (ולא כי השמן באיכות ירודה, פשוט קניה דרך היבואן)

לכן זה קצת בעייתי. אבל החלטתי שבעזרת השם כשיתפנה לי קצת יותר (כרגע בתקופת מבחנים) אקח את הרכב למוסך של הונדה שיבדקו יסודי.

 

בתאריך 2.2.2021 בשעה 12:46, colauti 9 כתב:

לא מבין מה אתה רוצה מהרכב..

זו הצריכה שלו.

לי יש סדאן והרכב די דומה להאצ'בק- בבינעירוני הרכב די חסכוני למרות התיבה הפלנטרית (לעומת רציפה/רובוטית דו מצמדית שיהיו חסכוניות יותר) אבל בעיר הרכב הזה שותה סביב 1:11.

אני נוסע נסיעה שחלקה ההגדול יותר בעיר וחלקה השני בינעירוני, מתדלק 40 ליטר ובערך מגיע למילוי אחרי 460 ק"מ.

 

 

אני הייתי מגיע למילוי אחרי סביב 600 ק"מ וזה מה שאני רוצה :) אני נוהג באותה צורה, ממלא את אותו הדלק. ואם השמן לא בעייתי-אז מצפה לאותה צריכה.

(או גורם אחר חוץ מהשמן כמובן.. למרות שאני די מסכים עם מה שBasko רשם שאין צירוף מקרים ואם זה קרה מיד כנראה זה הגורם)

 

מאז הפעם האחרונה (שבוע שעבר) שאמרתי שתדלקתי בתחנה בה הייתי מתדלק אחת לשבועיים וסוף הנסיעה היתה צריכה של 6.1 ל-100 (בד"כ אחרי תדלוק שם והנסיעה הקבועה, המחשב מראה 5 אבל ניחא..) נסעתי מאז רק בתוך העיר בגדול, היום עשיתי את הנסיעה הארוכה של אחרי התדלוק (רק בלי תדלוק) המחשב כרגע על ממוצע של 8.2 ל-100 (בגלל כל הנסיעות בתוך העיר שהעלו)

 

שורה תחתונה- את מבחן התוצאה נבצע כשהמיכל ייגמר ונראה אם הוא החזיק 600 ק"מ או לפחות קרוב לשם.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...