Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק עלתה בצורה דרסטית אחרי טיפול (אני חושד בשמן מנוע) - סיוויק 2013


aviel-bs
שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רק כתבתי "over filling brake fluid", בלי להתחכם יותר מדי.

תוצאה ראשונה היא זו https://www.onallcylinders.com/2018/02/13/video-the-dangers-of-overfilling-your-brake-master-cylinder/

אחריה עוד כמה תוצאות זהות.

אישית, בעיניי שלי, ראיתי את זה קורה בברקסים של אופנוע. נכון, יש נשם שדרכו גם יכול לצאת הנוזל אבל הנשם כ"כ קטן שהכמות שתצא ממנו בטלה בשישים.

ההגיון שהמערכת תמנע את התוצאה העגומה הזאת הוא נכון. בפועל- זה יכול לגרום ללחץ על הבוכנות. 

@Buki

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, אורח לרגע כתב:

ההגיון שהמערכת תמנע את התוצאה העגומה הזאת הוא נכון. בפועל- זה יכול לגרום ללחץ על הבוכנות. 

לצלם סרטון ולעלות לאינטרנט כל אחד יכול, אין לזה יותר משקל ממה שאני או אתה כותבים בפורום. 

 

לאמר לך שניסתי את זה - לא יכול, לא נסיתי. 

קשה לי להאמין שבמערכת בלמים "גיבוי" יעודי לטעות במילוי שזו טעות די נפוצה, לא מספיק יעיל. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

לצלם סרטון ולעלות לאינטרנט כל אחד יכול, אין לזה יותר משקל ממה שאני או אתה כותבים בפורום. 

 

 

נכון, אבל כשכל התוצאות הראשונות בגוגל הן עם אותה תשובה +- אז אני כן נוטה לתת לזה משקל.

יש חשיבות לנסיון וחכמת ההמונים, למרות שזו לא ערובה לכך שזה נכון.

ההמונים גם שמו לנו את המלך בבלפור, זה לא אומר שזה נכון🤣

 

עריכה אחרונה על ידי אורח לרגע
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 18 שעות, Buki כתב:

הכוסית לא אטומה לגמרי. בפקק יש נשם שמאפשר כניסת אוויר, כאשר הרפידות נשחקות וגם יציאת אוויר בדיוק כדי שיהיה מקום לנוזל להתפשט. 

אם הנוזל מגיע עד גובה הפקק, הוא ישפך החוצה דרך הנשם. לא יהיה לחץ במיכל. 

אני מניח שהמטרה היא לא ליצור וואקום בכוסית בהפעלה אבל זה לא מבטיח שהתרחבות של הנוזל לא תיצור לחץ לא רצוי.

 


 

image.png

עריכה אחרונה על ידי tribel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הסגירה מרגישה יותר מדי חזקה ואטומה כדי לאפשר דבר כזה.

אם הלחץ יצא משם זה יהיה בלחץ מאוד גבוה שיפוצץ את המכסה או לפחות יעקם אותו ולא סתם כל לחץ קטן.

מה שאומר שהברקסים כן ילחצו במצב כזה.

 

 אם זה היה מתוכנן ככה הרבה לכלוך היה מגיע למערכת אם היא לא אטומה ככה ולכלוך ולחות בנוזל הברקסים הוא משהו שמאוד רוצים להימנע ממנו.

 

מצד שני איך ואקום לא נוצר בירידת מפלס הנוזל? אולי באמת יש מרווח אבל מאוד מאוד קטן שאולי יאזן ואקום אחרי ימים אבל לא בתוך עניין של דקות בתוך נסיעה?

לא ברור הנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Shab00 כתב:

יאזן ואקום אחרי ימים

כשמחליפים רפידות בלם ומחזרים את הבוכנות אחורה, המפלס עולה. לא תמיד דואגים לפתוח את המכסה של כוסית נוזל בלם ועדיין לאף אחד לא התעקם המיכל, אז יש לאוויר איך לצאת, וזה לא לוקח ימים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Shab00 כתב:

ובכל זאת אני חושב שאם יש נשם הוא לא מהכריכות של הפקק

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

 

ראה קובץ מצורף.

 

Venting of the Brake Fluid Reservoir-Porsche-1.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי פורש יש כאלו עם פקקים מאווררים ויש כאלו עם מיכלים מאווררים. מעניין

השאלה היא באיזה רכבים יש מה היום.

 

אבל בכל זאת אני חושב שגם אם לאוויר יש אופציה לעבור משם כדי למנוע וואקום זה לא אומר שזה מספיק כדי להוציא משם נוזל במקרה כזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Shab00 כתב:

לפי פורש יש כאלו עם פקקים מאווררים ויש כאלו עם מיכלים מאווררים. מעניין

השאלה היא באיזה רכבים יש מה היום.

 

אבל בכל זאת אני חושב שגם אם לאוויר יש אופציה לעבור משם כדי למנוע וואקום זה לא אומר שזה מספיק כדי להוציא משם נוזל במקרה כזה.

 

ראה גם את תשובתו המקצועית של מוסך רון בקישור המצורף.

 

 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובתו המקצועית של מוסך רון היא 

ציטוט

 

כלומר המיכל נושם דרך ההברגה שגם היא מתוכננת במיוחד כך שיש חופש בין שיני ההברגה

כדי לאפשר את מעבר האויר .

 

משמע, החריר מיועד להשוואת לחצים ע"י מעבר אויר, כפי שכתבו לפני כן- זה שאויר עובר לא בהכרח אומר שנוזל יכול לעבור גם כן.

 

וגם אם ייצא קצת נוזל (טיפה או שתיים)  זה חיש מהר יגרום לכך שייווצר יותר לחץ בכיוון התפשטות הנוזל מאשר שהנוזל ימצא את דרך המילוט החוצה דרך החריר.

יש לזכור כי אנחנו דנים במקרה( תיאורטי) קיצוני בו מילאו נוזל בלם כמעט עד סוף המיכל, לא מילימטרים בודדים מעל קו המקסימום.

האם מצב כזה יכול לגרום לצריכת 20% יותר בדלק? לא יודע. קטונתי מכדי לעשות חישובים כאלה. האם מצב כזה יכול להווצר ולגרום לרפידות ללטף את הדיסק לאורך זמן? בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...